Käytössäni on ollut nyt puolen vuoden sisään 2 mokkulaa - kummatkin toimivat alussa moitteettomasti mutta sitten rupesivat pätkimään. Tämän nykyisen kävin hakemassa nyt alkuvuodesta (on noita saunalahti nopsan mokkuloita). Toiminut koko ajan todella nopeasti, pätkimiskertoja ihan muutama ja tällöin yhdistänyt nettiin kuitenkin samantien. Mutta nyt tämä on reistaillut ihan kunnolla jo koko päivän, aamulla yhdisti vain 5 minuutiksi nettiin mutta nyt ei enää sitäkään. Kun yritän muodostaa yhteyttä niin tämä sanoo että yhteysyritys epäonnistui. Varmista, että asetuksesi ovat oikein jne..
En ole koko aikana muuttanut mokkulassa, enkä koneessani mitään asetuksia mikä olisi saattanut vaikuttaa tähän. Nyt taas olen kokeillut muuttaa ja vaihdella vaikka mitä asetuksia ja silti tuo ilmoittaa samaa.
Eli pointti lyhyesti: mistä tällainen johtuu että yhtäkkiä ei vain enää toimi? Liikkeessä vaan puhuvat jostain roamingista ja sitäkin olen muutellut/poistanut kokonaan muttei mitään tulosta. Onko tähän joku yksinkertainen ratkaisu, vai pitääkö ensi kerralla asioida läppäri mukanani siellä liikkeessä?
Mokkuloiden pätkimisestä
emmii1i
2
348
Vastaukset
- moka kula
Siitä sitten hakemaan korvauksia operaattorilta, siihen olet lain mukaan oikeutettu.
- hermonsa menettänyt
Mulla myös ihan sama ongelma.. Harmittaa, kun on kahden vuoden sopimus! Tekisi mieli hankkia kiinteä liittymä takaisin, vaikka onkin kalliimpi, mutta ei tällaista pätkimistä enää jaksa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628