Opiskelen ja koulumme keittiö ei oikein pelitä.. Olen monelle eri ruoka-aineelle allerginen ja olen ilmoittanut ne useaan otteeseen keittiölle (4 kertaa tämän kevän aikana, kun on ollut lapun katoamista yms.)
Sain yhden allergiakohtauksen - keittiö kielsi sen, että ruuassa olisi ollut mitää vikaa.
Toisen sain - en edes jaksanut mainita keittiölle, mutta koulutuspäällikölle.
Toisen kerran jälkeen koulutuspäällikkö tahtoi allergiat jälleen kerran. Kirjoitin ne ja mainitsin, etten tahdo ruokaani edes tavallista suolaa mausteista, jotta tiedän sen olevan sopivaa.. Olen ollut 4vkoa pois opistolta (työssäoppimista ja lomaa yms.) ja nyt palasin taas tänää opistolle. Lounaalla oli hyvin tehty ruoka, ehkä pikkusen maistu suolaa.. Päivällisellä ruoka ei muulle maistunutkaan, kuin suolalle. Jätin syömättä. Luottoni on vaan mennyt..
Olen kirjottanut aikaisemminkin asiasta.. Ensimmäisen kohtauksen kohdalla. Mutta minusta tuntuu, ettei allergiaani suhtauduta vakavasti. Huomenna meinasin men koulutuspäällikölle kenties puhuu.. Mut jotain on varmaan keksittävä. En halua ruuattakaan jäädä. Miten toimisitte?
Mitä tekisit tilanteessani?
hölmööö.
1
153
Vastaukset
- IntolE
Onko sinulla asianmukainen lääkärintodistus allergioistasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682309Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921526Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271194
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1251026- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73959- 116936