Psoriasisliitto ? Nivelpsoriasis l. psoriasisartriitti (Psorias

Moi jos olette työttömänä tai työkyvyttömyyseläkkeellä silloin ei kannata liittyä kyseiseen liittoon. Koska itse olen ollut kyseisen liiton jäsen vuodesta 2000 ja yhdelle matkalle olen päässyt tosin silloin en ollut vielä työkyvttömyyseläkkeellä eli silloin pääsin ilmashoitokuntoutukseen koska kela on myös liiton toiminassa mukana ja se ilmeisesti auttoi siinä valinassa jonkin verran että pääsin silloin matkalle mukaan.Nyt ei ole ollut toivoakaan enää päästä koska olen työkyttömyyseläkellä.Kyseinen psoriasisliitto on ilmeisesti kompuksessa ortonin kanssa ainakin heidän reumatologi on ilmastohoitokuntoutuksessa mukana Leena Paimela
Jos sairastatte nivelpsoria ja toivoisitte päästä ilmastohoitokuntoutukseen on se aika pieni prosentti joka sinne pääsee. Koska vuodessa kyseinen liitto järjestää 1 matkan etelään NIVELPSORIAATIKOILLE ? Taitaa olla niin ettei nivelpsoriaatikoita arvosteta kun ei ole varmaa kuntoutuvatko työelämään!!!!!!!!!!!!!!!??????????

11

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psorieläkeläinne

liittoon muidenkin asioiden takia kuin jonkun matkan takia.

• No hyvä jos kuulut,niin minäkin muuta apua en liitolta ole sitten saanutkaan kuin 5 kertaa ilmestyvän lehden
        ja sitäkin 20 pitää maksaa 20 e. Mitä apua saa liitolta olispa kiva kuulla?

• Mutinaa...
        haltia28 kirjoitti:

No hyvä jos kuulut,niin minäkin muuta apua en liitolta ole sitten saanutkaan kuin 5 kertaa ilmestyvän lehden
        ja sitäkin 20 pitää maksaa 20 e. Mitä apua saa liitolta olispa kiva kuulla?

monta vuotta kuulunut kyseiseen liittoon ja tuo lehti tulee minulle. Enpä ole itsekään saanut mitään muuta hyötyä kuin tuon lehden. Saahan sillä jäsenkortilla jotain alennuksia tietyistä paikoista mutta eipä ole tullut käytettyä. Taas tuli 20€ lasku kun kaikki muutkin laskut oli maksettavana. Silloin aina miettii että kannattaako maksella että muut saavat lojota etelänmatkoilla ja retkillä- Vaikka onhan niihin omavastuukin.
        Sellainen etu olisi hyvä että saisi alennusta jostain kalaöjykapseleista ja psoriasikseen auttavista ravintolisistä jostain luontaistuotekaupasta tai erikoisvoiteista ym. En missään hotelleissa yövy tms. Sellaisiin kortti oikeuttaa johonkin pieneen alennukseen. Jotain ihan konkreettista hyötyä pitäis jäsenenäolosta olla.

• Mutinaa... kirjoitti:

monta vuotta kuulunut kyseiseen liittoon ja tuo lehti tulee minulle. Enpä ole itsekään saanut mitään muuta hyötyä kuin tuon lehden. Saahan sillä jäsenkortilla jotain alennuksia tietyistä paikoista mutta eipä ole tullut käytettyä. Taas tuli 20€ lasku kun kaikki muutkin laskut oli maksettavana. Silloin aina miettii että kannattaako maksella että muut saavat lojota etelänmatkoilla ja retkillä- Vaikka onhan niihin omavastuukin.
        Sellainen etu olisi hyvä että saisi alennusta jostain kalaöjykapseleista ja psoriasikseen auttavista ravintolisistä jostain luontaistuotekaupasta tai erikoisvoiteista ym. En missään hotelleissa yövy tms. Sellaisiin kortti oikeuttaa johonkin pieneen alennukseen. Jotain ihan konkreettista hyötyä pitäis jäsenenäolosta olla.

Moi samoilla linjoilla sinun kanssa. Psoriasisliiton pitäs tukee enemmän jäseniään muilla eduilla mitä sillä lehdellä tekee? Konkreettista hyötyä pitäis jäsenenäolosta olla. Tukea omatoimimatkaajia ja antaa hyviä alennuksia esim voiteista, omega kapseleista.Psoriasisliitto saa hyvät rahat raylta mutta ei halua satsata nivelpsoriaatikohin?eikä muuhunkaan informaatioon joka koskee 50 kymppisiä elekeläisiä tai alle.Psoriaasispotilas tarvitsee kanssaihmisiä ja sosiaalisia kanssakäymisiä muiden samaa tautia sairastavien kanssa.Mitä apua saa psoriasisliitolta olispa kiva kuulla?

• mnjuy
        Mutinaa... kirjoitti:

minä olen ollut jo ilmastohoitomatkoilla seitsämän kertaa ja aina olen päässyt, kun olen hakenut. mutta on hyvät yhteydet valitsijajoukkoon ja muutenkin psori paha

• 17+8=11
        Mutinaa... kirjoitti:

Ei tarvi kuulua liittoon, että pääsee ilmasto hoitomatkalle

• Moi Onneks olkoon että olet päässyt matkoille.Arvelikin että pitää olla suhteita sinne valitsijajoukkoon koska itselläni vaikea nivelpsoriasis sekä ihopsoriasis
      varmaan sinne pitäs luoda hyvät suhteet koska muuten ei matkalle valita.Kerro keneen kannattaa luoda hyvät suhteet jos mahdollisuudet paranisivat?

• tsubatsup

Pitää maata psoriasispomon kanssa!

• wwsww
        tsubatsup kirjoitti:

Pitää maata psoriasispomon kanssa!

ilmastohoitomatkat on kolmen viikon ryyppyreissuja.. niin viina virtaa ja seksi kukoistaa..
        mukana ollut kolme kertaa ja sitten katkolle, kun matka ohi jees

• Kerro psoriasiksesta

Kärsitkö psoriasiksesta? Kerro tarinasi.

Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?

Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.

Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
      Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy,
      [email protected] tai puh. 050 34 97 405.

• jfhgdszb

Psoriasisliitto ei aja tarpeeksi VAHVASTI psoriattiikojen asiaa. Itsekin erosin liitosta jo monta vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe