Pitäisi päästä allergiatesteihin, erityisesti eläinallergiat haluaisin testauttaa. Olen yrittänyt surffata netissä, mutta ihan ei ole auennut, että miten Helsingissä pääsee testeihin... Laboratoriotutkimuksiin pääsee ilman ajanvarausta, sisältyykö myös allergiatestit tähän? Vai pitäisikö mennä omalääkärin kautta ja hommata joku lähete?
Miten allergiatesteihin Helsingissä?
2
1868
Vastaukset
- astmaa+allergiaa
haluat, julkiselle vai yksityiselle?
Ei, eivät sisälly julkisella allergiatestit noihin normilabratesteihin. Tarvitset omalääkäriltä lähetteen ja ne testit tehdään muualla kuin omassa tk:ssa. Eli kyllä, omalääkärille aika ja JOS hän katsoo aiheelliseksi niin kirjoittaa lähetteen, siis JOS.
Onko sinulla allergiaoireita? Ellei ole niin sitä lähetettä ei tipu. Ihan varmuuden vuoksi kun ei testata, julkisella, yksityissektorilla kyllä voi testauttaa itsensä.
Yksityiselle pääset kaikkein helpoiten ja nopeimmin. - atopia2
Minä sain omalääkäriltä lähetteen Meilahteen allergiatesteihin. Minulla on atooppista ihottumaa (jonka vuoksi menin lääkärilleni alunperin) ja kun puhuimme tästä lääkärin kanssa niin ehdotin itse, että josko kannattaisi samalla testata kaikki allergiat. Hän laittoi lähetteen Meilahteen, ja niin minä pääsin sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2303009
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252161Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171719Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141675Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921530Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 511223
- 1081054
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962