hei... minulla on ollut jo kauan aikaa outoja lihaskipuja, niinkuin nivelreuman tyyppisiä. Myös ripulia melkein päivittäin ja olo on huono.
Tuntuu että ainakun syön esim. leipää tai pastaa ym. vehnäistä niin tulee kiire vessaan.. ja sitten iho kaikkialla alkaa jotenkin kutisemaan lihaskipujen kanssa... Mulla on yleensä myös nenän tukkoisuutta, kipua painaessa rintakehällä ja lihasjäykkyyttä. Joskus ilmenee punainen näppylä jonnekin kohtaa ihoa.. tai semmonen paise.. joka sitten vähän ajan päästä häviää.. Aikaisemmin, pari vuotta sitten oli polttoja mahassa kun söin jotain tiettyä ruokaa mutta gastrokopiassa ei näkynyt mitään kummempaa. Kurkussa tuntuu olevan aina limaa.. ja pitää selvittää kurkkua vähää väliä. Sitten nyt on tullut semmoinen kanssa että syönnin jälkeen tulee sydämentykytyksiä. Niitä on muutenkin mutta ruuan jälkeen enempi.
Ajattelenkin nyt, että voisiko minulla olla jokin ruoka-allergia joka tekee minut näin sairaaksi???
Keliakiaa vai vehnäallergiaa? Tai jotain ihan muuta?
4
267
Vastaukset
- mie taas
niin ja se piti vielä sanoa että kieleni reunassa on niinkuin viiltoja... välillä punoittaa pahasti ja kieli on kipeä myös välillä.
- punapaju
Oletko käynyt keliakia-verikokeissa? Jos keliakiaa, niin luulisin, että mahakivut ja kiire vessaan tulee vasta yöllä tai aamulla, mikäli syö suht` tavanomaisina ruoka-aikoina päivällä.
Punaiset näppylät voisivat olla nokkosrokkoa.
Kåypä läälärissä. - heirrr
En ole ollut keliakia-kokeissa. Mahassa ei ole kipua, lihaskipuja kaikkialla ja veltto olo. Sitten ripuloinnin jalkeen on vahan aikaa kova maha, ja sitten taas kuralle. Aikaisemmin mulla on ollut nokkosrokko, mutta nain kipuileva en sillon ollut.
- Avun saanut
Kun keliakia on poissuljettu kokein -mars Ravintovalmentajalle ja ruokavalio kuntoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125