Onko normaalia että 5 v. pojalla pippeli seisoo ihan joka aamu ja myös yöllä jos herää pissalle niin tämä näkyy selvästi? Täma alkoi jo reilusti yli vuosi sitten.
pojalla seisoo
7
3829
Vastaukset
- anoppinretale
juu ei ota ja hakkaa ja nipistele pippeliä niin miniä teki.
Eikä ole todistajia kiistää lapsen kertomuksen ja isi ei puutu ei halua kuunnella..
Alan ymmärtämään sitä että haluaa tappaa jonkun, miniä on nyt siinä ja siinä.. Lapsi sai varmasti ainaiset arvet..- samanen retale
unohtui ei ole kyse nuoruudesta tai lapsellisuudesta miniässä, hän on *1974 = siis PIA 40 vuotias, rangaistus tapahtui edellis syksynä..
Pitäisikö ymmärtää miniää...
äitinsä soitti pian yhteen menon jälkeen, kun tyttöressu joutuu paneutumaan seksuaalisuuteensa, kun poikani on niin aktiivinen..
- normaaliako?
Anteeksi siis mitä???
- ymmärsit kyllä
jos koskee nuorempaan, tulee anopin tekemä murha, tapan sen.
- Normaalia on
Pikkupoikien pippelin seisominen on ihan normaalia :) Olen kolmen pojan äiti ja ennen lapsia luulin, että tämä kuuluu vasta isomman pojan elämään, mutta kyllä se on ihan fysiologinen juttu jo pienilläkin. Muuta kummallista siinä ei ole kuin se, että kun poika alkaa käydä itse seisoalteen pissalla, niin häntä kannattaa asiassa hienovaraisesti opastaa. Siis että pitäisi paremmin kiinni, ettei pissat ole missä sattuu. Mutta pestäänhän sitä vessaa kuitenkin koko ajan talossa, jossa asuu 4 miespuolista sihtaajaa :)
- ap
Kiitos, hyvä kun tuli asiallinenkin vastaus:)
- 4 pojan mama
o.k.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712611
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472110Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa731949Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511619- 681405
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981347- 721258
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371163Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1241093- 741005