Kun katselee treffien miestarjonnan vaatimuksia niin tuntuu että saa olla loppuelämänsä yksin. Kaikki haluaa alle 70-kiloisen urheilullisen naisen joka on muutenkin niin täydellinen. Tosi vähän on miehiä joille kelpaa yli 80-kiloinen nainen.
No ok, on itsellänikin kirteerinä että ei saisi olla alle 80-kiloinen että valitanko nyt sitten kuitenkin samasta aiheesta mihin itsekin syyllistyn. En tiedä, mut valitan silti :P
Yksin lopun ikäni?
7
363
Vastaukset
- harshasha
jepulista. Mul on treffi-ilmo ollut v.2005 ja ei sitä oo käyty ku vilkasemas. En tie, päivityksiä tulee tehtyä mut ei se mitään auta.. Erikoist
On valitettavaa että tänä päivänä ulkonäkö on niin vallitseva kriteeri.
Tdellisuudessa voi käydä niin että juuri se kaikkein luonteeltaan sopivin jonka kanssa liitto kestäisi tulee syrjäytetyksi ulkonäön vuoksi.- m30+,
Onko sulla tuo kuva profiilissa? Silmäsi ovat kauniit, mutta miksi nyrkit kuvassa? Kuvan perusteella vaikutat ns. "kovalta jätkältä", en sitten tiedä ehkä miesihanteesi on "heviäijä", josko he syttyvät kaltaisestasi naisesta?
Mutta eipä se kuva kerro kaikkea, kuva voi antaa ylipositiivisenkin vaikutelman, itselle kävi näin, kun kävin treffaamassa yhtä naista. Kuvan perusteella oli kaunis ja kuvia oli paljon hänellä profiilissa. Silti todellisuus oli karumpi ja mielestäni hän oli vähän lapsellinen ikäisekseen. Negatiiviista vaikutelmaa lisäsi myös jatkuva netissä roikkuminen ja nettideittaaminen. Että ei mulle.
Vuosi takaperin yhteyttä otti kuvaton nainen, aluksi epäilin, mutta profiilin takana oli oikein viehättävä nainen, kauniskin oli. Mutta ikävä kyllä kemiat ei sitten kait kolahtaneet taas toisinpäin, mutta tämä nainen löysi miehensä työpaikaltaan ja on naimisissa nyt, ollaan silti facebookissa kavereina. Hänellä ei ollut kauaa profiili netissä, tämmöinen nainen on mielestäni kultakimpale netissä. Ei liian tyrkky ja kalastele niitä ukkoja netissä. - kasikolme83
En usko että kriteereillä on loppupeleissä niin väliä jos jos luonteet sopii yhteen. Tarkoitan että eikö ne kriteerit ole lähinnä toivomuksia ;D
Itse olen se "alle 70kg", ja ulkonäkööni tyytyväinen, muttei silti meinaa ketään löytää. Asenne ratkaisee, ei ulkonäkö ;) - uggeli2
Sulla on aika pelottavat kuvat...
En mää uskaltais sun kaa treffeille, saisin vielä pläsiini. - Mies +90kg <3
Mulle miehessä tuo 80kg olisi liian vähän. :) Voisi olla siinä ja siinä alaraja. Mutta miehet on oikeasti aikas huonoja arvioimaan naisten painoja ja laittavat ne ilmoituksiin aivan liian alakanttiin. Eivät ymmärrä että usein heidän max pituus/max paino vaade olisi tosiasiassa jotain aivan kaameaa katsottavaa.
- Warma.. .
Netissä on moljardi ihmistä... mistä tämä ''yksinäisyyden'' tunne on peräisin?
Ite oon sinkku ja aion sellasena pysyykkin, irtosuhteet on jees.. x)
Itelläni ei ainakaan ole yksinäinen olo, päin vastoin itsenäinen.. ja hemmetin hyvä
Hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061584Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 481095