Majoitus Filippiinit

Tyttö-86

Oisko kellään tiedossa jotain kivoja majoitus vaihtoehtoja Cebun suunnilla? Ollaan pari vko siellä ja kaikki vinkit on tervetulleita. Haluttais suht edullinen majoitus kuitenkin mutta siisti. Kiitos jo etukäteen :)

6

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+5=?

      Itse olen majoittunut näissä ja varsinkin tämä pacifik pension oli hyvä. Kiva henkilökunta (vartija sanoi suomeksi hyvää huomenta) ja myöhemmin kun juteltiin niin kertoi että hänellä on suomalainen hyvä ystävä. hinnat alk. 700php/vrk. Ilmainen fi-wi.
      http://www.pacificpensionne.com/map.php

      Tässä toinen missä olen majoittunut.Siisti paikka. Kadun toisella puolella olevaan puistoon ei kannata mennä varsinkaan pimeällä. Aivan keskustassa ja huoneet alk. 1000php. (maksullinen wi-fi).
      http://www.elegantcircleinn.com/location.html

    • Cebulainen

      Ei tanne ainakaan lomalle kannata tulla, taalla ei vaan oikeesti ole yhtaan mitaan. Kusi ja paska haisee joka nurkassa. Nain se vaan on, perilla kylla huomaatte.

      • 2+9=?

        Miksi sitten et tule sieltä pois?
        Pääseehän sieltä taksille(2000pesoa) tai bussille(100pesoa) esim. Malapascualle(hieno paikka jossa ei ole autoja) tai Camotesille niin on siistimpää ja kukapa se siellä keskustassa haluaa koko lomansa viettää.


    • terveisiä altaalta

      Mitäs lähdit persaukisena maailmalle, kaatopaikallehan olisit joutunut Suomessakin asuun.

    • sea01

      tultiin juuri viime su sieltä. Siis Cebussa itsessään ei ole mitään nähtävää. Aurinko ei edes paistanut, sumu kaupungin yllä. 2 yötä oltiin. Siitä voi ottaa lautan Bohol saarelle ja jatkaa matkaa taxilla Panglao saareen. Aivan ihanat rannat esim.Alona Beachillä. Siellä paistaa! Suosittelen! :)

    • 23

      Samaa sanoisin minäkin, että Cebussa ei ole mitään nähtävää. Boholille on todella helppo matkustaa. Suotta edes yhdeksi yöksi ottaa huonetta cebusta, jollei lento saavu vittumaiseen aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe