Tämä lienee menevän kauas mustasukkaisuuden aihepiiristä, mutta kirjoitan silti tänne, sillä kaipaan apua tai ainakin ihmisten mielipiteitä. Olen vaikeassa tilanteessa sillä löysin ihanan miehen ja kaikki alkoi loistavalla tavalla ja aurinko paistoi pitkästä aikaa risukasaankin. Nyt kuitenkin on tapahtunut niin, että mies kertoi minulle että olen kaikkea mitä hän haluaa naiselta mutta ei tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä. Hän sanoi että tuskin minä haluan olla suhteessa ihmiseen, joka ei tiedä pystyykö olemaan uskollinen minulle jos tapaa exänsä. Muiden kanssa hän pystyy olemaan minulle uskollinen. He ovat olleet erossa noin kaksi vuotta eivätkä ole tapaamassa saatika törmäämässä toisiinsa. Pidän tuosta miehestä enemmän kuin paljon ja kukaan, ei kukaan ole ollut minulle niin hyvä kuin hän, pitänyt minua kuin kukkaa kämmenellä. Onko kukaan törmännyt tämän kaltaiseen tilanteeseen elämässään?
exä piinaa!!
2
421
Vastaukset
- pii1x2
kyllä sun pitää miettiä toi tilanne ihan itsesi kanssa. voitko hyväksyä miehesi sellaisenaan? pelätä mitä tapahtuu jos he tapaavat? onko se sen arvoista? muuttuuko tilanne koskaan? Oletko pelkkä vara ex tilalla?
erikoista, että miehesi on sinulle myöntänyt tämän. juttele lisää miehesi kanssa asiasta. mitä mieltä hän olisi jos sinulla olisi vastaavia tunteita sinun entiseen? olisiko hän valmis hyväksymään sen?
Voimia sinulle! toivottavasti asia selviää! - kuutamotanssi
Kiitos kommentistasi pii. Olen miettinyt asiaa ja märehtinyt sen kanssa jo liikaakin. En tiedä olenko tyhmä kun ajattelen niin, että meillä kaikilla on menneisyytemme ja elämä heittää houkutuksia eteemme jatkuvasti ja odottamatta. Niitä tilanteita ei kuitenkaan pidä odottaa ja pelätä. Mielestäni ei ole syytä sen vuoksi heittää hukkaan jotain niin kaunista. Jotain mikä sai minut uskomaan siihen, että aurinko tosiaan voi paistaa tähänkin risukasaan vielä. Jos he tapaavat, niin he tapaavat, katsotaan sitten mitä tapahtui. Voihan olla että kaikki on vaan vaan miehen pään sisällä ja tavatessaan hän ei ajattelekaan niin kuin nyt ajattelisi tapahtuvan tai että exää ei kiinnostakaan enää. Exällä kuitenkin on ainakin ollut toinen mies jo, sen tiedän. Mies myös sanoi minulle ettei kyse ole siitä, että hän vertaisi exäänsä ja minua, vaan ainut ongelma on se ettei hän tosiaan tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä joskus ja nimenomaan joskus, sillä hän myös sanoi että tilanne olisi aivan sama vaikka hän olisi perustanut perheen, olisi naimisissa ja hänellä olisi lapsia. Eli tiedän ettei tämä tunne johdu minusta. Olenko aivan hukassa kun olen sitä mieltä että tämän takia ei ole syytä lopettaa suhdetta? Se miten saan sen miehen päähän onkin toinen asia, mutta olen jo laittanut pyörät pyörimään. carpe diem! Sen tiedän kuitenkin, että arvostan miestä siinä että hän oli minulle rehellinen. Minunkin mielestäni se oli erikoista. En voi kuin arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066653Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai505811Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865282Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614063Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383328Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53323HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381115