exä piinaa!!

kuutamotanssi

Tämä lienee menevän kauas mustasukkaisuuden aihepiiristä, mutta kirjoitan silti tänne, sillä kaipaan apua tai ainakin ihmisten mielipiteitä. Olen vaikeassa tilanteessa sillä löysin ihanan miehen ja kaikki alkoi loistavalla tavalla ja aurinko paistoi pitkästä aikaa risukasaankin. Nyt kuitenkin on tapahtunut niin, että mies kertoi minulle että olen kaikkea mitä hän haluaa naiselta mutta ei tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä. Hän sanoi että tuskin minä haluan olla suhteessa ihmiseen, joka ei tiedä pystyykö olemaan uskollinen minulle jos tapaa exänsä. Muiden kanssa hän pystyy olemaan minulle uskollinen. He ovat olleet erossa noin kaksi vuotta eivätkä ole tapaamassa saatika törmäämässä toisiinsa. Pidän tuosta miehestä enemmän kuin paljon ja kukaan, ei kukaan ole ollut minulle niin hyvä kuin hän, pitänyt minua kuin kukkaa kämmenellä. Onko kukaan törmännyt tämän kaltaiseen tilanteeseen elämässään?

2

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii1x2

kyllä sun pitää miettiä toi tilanne ihan itsesi kanssa. voitko hyväksyä miehesi sellaisenaan? pelätä mitä tapahtuu jos he tapaavat? onko se sen arvoista? muuttuuko tilanne koskaan? Oletko pelkkä vara ex tilalla?
      erikoista, että miehesi on sinulle myöntänyt tämän. juttele lisää miehesi kanssa asiasta. mitä mieltä hän olisi jos sinulla olisi vastaavia tunteita sinun entiseen? olisiko hän valmis hyväksymään sen?

Voimia sinulle! toivottavasti asia selviää!

• kuutamotanssi

Kiitos kommentistasi pii. Olen miettinyt asiaa ja märehtinyt sen kanssa jo liikaakin. En tiedä olenko tyhmä kun ajattelen niin, että meillä kaikilla on menneisyytemme ja elämä heittää houkutuksia eteemme jatkuvasti ja odottamatta. Niitä tilanteita ei kuitenkaan pidä odottaa ja pelätä. Mielestäni ei ole syytä sen vuoksi heittää hukkaan jotain niin kaunista. Jotain mikä sai minut uskomaan siihen, että aurinko tosiaan voi paistaa tähänkin risukasaan vielä. Jos he tapaavat, niin he tapaavat, katsotaan sitten mitä tapahtui. Voihan olla että kaikki on vaan vaan miehen pään sisällä ja tavatessaan hän ei ajattelekaan niin kuin nyt ajattelisi tapahtuvan tai että exää ei kiinnostakaan enää. Exällä kuitenkin on ainakin ollut toinen mies jo, sen tiedän. Mies myös sanoi minulle ettei kyse ole siitä, että hän vertaisi exäänsä ja minua, vaan ainut ongelma on se ettei hän tosiaan tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä joskus ja nimenomaan joskus, sillä hän myös sanoi että tilanne olisi aivan sama vaikka hän olisi perustanut perheen, olisi naimisissa ja hänellä olisi lapsia. Eli tiedän ettei tämä tunne johdu minusta. Olenko aivan hukassa kun olen sitä mieltä että tämän takia ei ole syytä lopettaa suhdetta? Se miten saan sen miehen päähän onkin toinen asia, mutta olen jo laittanut pyörät pyörimään. carpe diem! Sen tiedän kuitenkin, että arvostan miestä siinä että hän oli minulle rehellinen. Minunkin mielestäni se oli erikoista. En voi kuin arvostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      118
      6844
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      46
      4523
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3682
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2694
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2421
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1896
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      198
      1388
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1214
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      36
      1021
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      878
    Aihe