Tämä lienee menevän kauas mustasukkaisuuden aihepiiristä, mutta kirjoitan silti tänne, sillä kaipaan apua tai ainakin ihmisten mielipiteitä. Olen vaikeassa tilanteessa sillä löysin ihanan miehen ja kaikki alkoi loistavalla tavalla ja aurinko paistoi pitkästä aikaa risukasaankin. Nyt kuitenkin on tapahtunut niin, että mies kertoi minulle että olen kaikkea mitä hän haluaa naiselta mutta ei tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä. Hän sanoi että tuskin minä haluan olla suhteessa ihmiseen, joka ei tiedä pystyykö olemaan uskollinen minulle jos tapaa exänsä. Muiden kanssa hän pystyy olemaan minulle uskollinen. He ovat olleet erossa noin kaksi vuotta eivätkä ole tapaamassa saatika törmäämässä toisiinsa. Pidän tuosta miehestä enemmän kuin paljon ja kukaan, ei kukaan ole ollut minulle niin hyvä kuin hän, pitänyt minua kuin kukkaa kämmenellä. Onko kukaan törmännyt tämän kaltaiseen tilanteeseen elämässään?
exä piinaa!!
2
446
Vastaukset
- pii1x2
kyllä sun pitää miettiä toi tilanne ihan itsesi kanssa. voitko hyväksyä miehesi sellaisenaan? pelätä mitä tapahtuu jos he tapaavat? onko se sen arvoista? muuttuuko tilanne koskaan? Oletko pelkkä vara ex tilalla?
erikoista, että miehesi on sinulle myöntänyt tämän. juttele lisää miehesi kanssa asiasta. mitä mieltä hän olisi jos sinulla olisi vastaavia tunteita sinun entiseen? olisiko hän valmis hyväksymään sen?
Voimia sinulle! toivottavasti asia selviää! - kuutamotanssi
Kiitos kommentistasi pii. Olen miettinyt asiaa ja märehtinyt sen kanssa jo liikaakin. En tiedä olenko tyhmä kun ajattelen niin, että meillä kaikilla on menneisyytemme ja elämä heittää houkutuksia eteemme jatkuvasti ja odottamatta. Niitä tilanteita ei kuitenkaan pidä odottaa ja pelätä. Mielestäni ei ole syytä sen vuoksi heittää hukkaan jotain niin kaunista. Jotain mikä sai minut uskomaan siihen, että aurinko tosiaan voi paistaa tähänkin risukasaan vielä. Jos he tapaavat, niin he tapaavat, katsotaan sitten mitä tapahtui. Voihan olla että kaikki on vaan vaan miehen pään sisällä ja tavatessaan hän ei ajattelekaan niin kuin nyt ajattelisi tapahtuvan tai että exää ei kiinnostakaan enää. Exällä kuitenkin on ainakin ollut toinen mies jo, sen tiedän. Mies myös sanoi minulle ettei kyse ole siitä, että hän vertaisi exäänsä ja minua, vaan ainut ongelma on se ettei hän tosiaan tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä joskus ja nimenomaan joskus, sillä hän myös sanoi että tilanne olisi aivan sama vaikka hän olisi perustanut perheen, olisi naimisissa ja hänellä olisi lapsia. Eli tiedän ettei tämä tunne johdu minusta. Olenko aivan hukassa kun olen sitä mieltä että tämän takia ei ole syytä lopettaa suhdetta? Se miten saan sen miehen päähän onkin toinen asia, mutta olen jo laittanut pyörät pyörimään. carpe diem! Sen tiedän kuitenkin, että arvostan miestä siinä että hän oli minulle rehellinen. Minunkin mielestäni se oli erikoista. En voi kuin arvostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2787369SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2763866Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti443758"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2882677Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa302075Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä342068SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1611981Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1361978Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401937Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää151755