exä piinaa!!

kuutamotanssi

Tämä lienee menevän kauas mustasukkaisuuden aihepiiristä, mutta kirjoitan silti tänne, sillä kaipaan apua tai ainakin ihmisten mielipiteitä. Olen vaikeassa tilanteessa sillä löysin ihanan miehen ja kaikki alkoi loistavalla tavalla ja aurinko paistoi pitkästä aikaa risukasaankin. Nyt kuitenkin on tapahtunut niin, että mies kertoi minulle että olen kaikkea mitä hän haluaa naiselta mutta ei tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä. Hän sanoi että tuskin minä haluan olla suhteessa ihmiseen, joka ei tiedä pystyykö olemaan uskollinen minulle jos tapaa exänsä. Muiden kanssa hän pystyy olemaan minulle uskollinen. He ovat olleet erossa noin kaksi vuotta eivätkä ole tapaamassa saatika törmäämässä toisiinsa. Pidän tuosta miehestä enemmän kuin paljon ja kukaan, ei kukaan ole ollut minulle niin hyvä kuin hän, pitänyt minua kuin kukkaa kämmenellä. Onko kukaan törmännyt tämän kaltaiseen tilanteeseen elämässään?

2

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii1x2

kyllä sun pitää miettiä toi tilanne ihan itsesi kanssa. voitko hyväksyä miehesi sellaisenaan? pelätä mitä tapahtuu jos he tapaavat? onko se sen arvoista? muuttuuko tilanne koskaan? Oletko pelkkä vara ex tilalla?
      erikoista, että miehesi on sinulle myöntänyt tämän. juttele lisää miehesi kanssa asiasta. mitä mieltä hän olisi jos sinulla olisi vastaavia tunteita sinun entiseen? olisiko hän valmis hyväksymään sen?

Voimia sinulle! toivottavasti asia selviää!

• kuutamotanssi

Kiitos kommentistasi pii. Olen miettinyt asiaa ja märehtinyt sen kanssa jo liikaakin. En tiedä olenko tyhmä kun ajattelen niin, että meillä kaikilla on menneisyytemme ja elämä heittää houkutuksia eteemme jatkuvasti ja odottamatta. Niitä tilanteita ei kuitenkaan pidä odottaa ja pelätä. Mielestäni ei ole syytä sen vuoksi heittää hukkaan jotain niin kaunista. Jotain mikä sai minut uskomaan siihen, että aurinko tosiaan voi paistaa tähänkin risukasaan vielä. Jos he tapaavat, niin he tapaavat, katsotaan sitten mitä tapahtui. Voihan olla että kaikki on vaan vaan miehen pään sisällä ja tavatessaan hän ei ajattelekaan niin kuin nyt ajattelisi tapahtuvan tai että exää ei kiinnostakaan enää. Exällä kuitenkin on ainakin ollut toinen mies jo, sen tiedän. Mies myös sanoi minulle ettei kyse ole siitä, että hän vertaisi exäänsä ja minua, vaan ainut ongelma on se ettei hän tosiaan tiedä mitä tapahtuisi jos hän tapaisi exänsä joskus ja nimenomaan joskus, sillä hän myös sanoi että tilanne olisi aivan sama vaikka hän olisi perustanut perheen, olisi naimisissa ja hänellä olisi lapsia. Eli tiedän ettei tämä tunne johdu minusta. Olenko aivan hukassa kun olen sitä mieltä että tämän takia ei ole syytä lopettaa suhdetta? Se miten saan sen miehen päähän onkin toinen asia, mutta olen jo laittanut pyörät pyörimään. carpe diem! Sen tiedän kuitenkin, että arvostan miestä siinä että hän oli minulle rehellinen. Minunkin mielestäni se oli erikoista. En voi kuin arvostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      246
      9280
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2785
    3. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1899
    4. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      193
      1879
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1391
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1377
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1286
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1006
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      64
      845
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      818
    Aihe