* Vielä ei ole liian myöhäistä aloittaa opiskelua lääkiksen pääsykokeisiin, tästä edullisesti hyväkuntoinen Lääketieteen alan valintakoekirja Galenos!
* Myynnissä olisi siis Lääketieteellisen hyväkuntoinen pääsykoekirja Galenos Johdanto Lääketieteen opintoihin 1.-2.painos sivuja 568.
* Se on ostettu viime vuonna 2010 hintaan 114,25euroa. Kirja on aivan tuliterä, siinä on muutama alleviivaus lyijykynällä muuten kirja on erinomaisessa kunnossa. Tällä kirjalla sekä valmennusmteriaaleilla (jotka minulla myös myynnissä edullisesti) on päästy viime vuonna toisella yrittämällä Helsingin lääketieteelliseen.
* Tämä viime vuoden Galenos käy erinomaisesti pääsykoekirjana myös tänä vuonna kaikissa Suomen Lääketieteellisissä :) Kirjaan on tehty joitain korjauksia / lisäyksiä, jotka saat kätevästi WSOY:n sivujen linkeistä.
Kirja on noudettavissa Helsingin keskustasta ja maksu käteisellä.
Tässä linkki sivulle, josta voit lukea siitä lisää / huutaa sen itsellesi! Myynnissä myös Lääketieteen itseopiskelumateriaalia pääsykokeeseen Eximialta ja Kandiseuralta myös vuodelta 2010.
http://www.huuto.net/kohteet/galenos-1-2painos-vuodelta-2010/168770925?published
Jos haluat ottaa yhteyttä email osoitteeni on:
chica85 (at) suomi24.fi
Galenos 1.-2.painos vuodelta 2010
MedHki2010
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623