"Poliisi pyytää havaintoja eilen aamulla Salossa Vilhonkadulla Anttilan edustalla sattuneelle koiran pahoinpitelylle.
Nuori nainen pahoinpiteli kello 08 aikoihin kovalla voimalla nuorta belgianpaimenkoiraa riepottelemalla ja remmillä hakkaamalla. Pahoinpitelyn seurauksena koiran suusta oli vuotanut verta ja se oli laskenut alleen.
Naisen henkilöllisyys ei ole poliisin tiedossa. Poliisi tutkii tapausta eläinsuojelurikoksena.
Mahdollisista havainnoista voi ilmoittaa Salon poliisille numeroon 071 874 8211."
Varmaan sama joka oli lohjan näyttelyissä
Ihania belgi-ihmisiä
tuttujuttubelkkari
4
268
Vastaukset
- Match show... vai
Mitä Lohjan näyttelyä tarkoitat? Ja mitä siellä tapahtui?
- koiratarviisaadapois
Voitko kertoa lisää Lohjan näyttelystä? Tapahtuiko sielläKIN jotain? Voitko antaa tuntomerkkejä?
- näyttelyt pois.
Kuten edellä mainittu toiminta kertoo koirien näyttelyt ovat hirveää toimintaa , joista ei ole seurannut mitään hyvää koirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970