Olisiko kellään ehdottaa jtn uutta/ hyvänmaun rajoissa meneviä "leikkejä"/ välineitä? Jtn millä toisi piristystä..
Jääpalat check, kermavaahto check, mansikat check, rakkauspeli check, vesi check... (joo dildot check! nyt haetaan jtn "jännää" ja mielikuvituksellista)
Jtn uutta ja jännää kiitos! ;)
Uusia leikkejä/ "välineitä" siihen?
93
39152
Vastaukset
- peeman
Kokeilkaa.ns.kultaisia suihkuja.
- ( . )( . )
peksanen kirjoitti:
ollaan kokeiltu ja maistettu suositellaan
Miltä kuulostaisi ottaa testiin ilmainen live-seksi chatti leikkeihin mukaan? Vaikka kimppakivaa eri puolilta maailmaa "semi-virtuaalisesti"?
http://bit.ly/free-video-sex-chat - Suora osoite
( . )( . ) kirjoitti:
Miltä kuulostaisi ottaa testiin ilmainen live-seksi chatti leikkeihin mukaan? Vaikka kimppakivaa eri puolilta maailmaa "semi-virtuaalisesti"?
http://bit.ly/free-video-sex-chathttp://www.livecamfun.com/
Kerjääjät helvettiin palstoilta.
- Alpertti1
Huppert, taidatpa olla ressukka ja asioista tietämätön!
- ekku4
niin minäkin
- mäoon runkku
en osaa muuta sano kun olen omaani työnnelly sisään ulos ja vähän oheis toimintaa niin jo vonkaavat lisää muutaman kerran vuorokaudessa, ja joku väittää ettei koolla ole muka väliä :-) Siis väljähän voi olla vaikka olis kuinka iso ;-)))
- dan2
olen itse huomannut seon millon minkäkilainen silloinku tuntuu väljältä ja kuitenkin kostea muija kattoo telkkarii eikä keskity mitenkään saattaapi kysästtä viel joko ruiskasit ja seon sille vain velvollisuus sit ku muija on mukana ja keskittyy sisemmät huulet ovat turvonneet eikä väljyyttä ole emätinkin tunnusteleekin kyrpää jokapuolelta imien sisään himokkaasti useiden orgasmienajan pitkään
- Orkkuliini
Roolileikkejä? ;-) Roteva remonttireiska ja siveä kotiäiti. Sidontaa? Onhan niitä, jos mielikuvitusta riittää..
- Lasse..
Mikä on sun suosikki roolileikki?
- duyh,lmokijrex
Kattele tuolta sopivaa:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21339~r.34774240
http://www.dealextreme.com/c/naughty-gadgets-1106- Kaalimato.com kato
Kaalimato.com
- samma på finska
Miks pitää linkittää amerikkalaisille sivuille kun suurin piirtein kaikkia noita tavaroita saa suomalaisista tai ainakin eurooppalaisista liikkeistäkin. Tuillin kanssa vaan joutuu hankaluuksiin.
- oceansoul0
samma på finska kirjoitti:
Miks pitää linkittää amerikkalaisille sivuille kun suurin piirtein kaikkia noita tavaroita saa suomalaisista tai ainakin eurooppalaisista liikkeistäkin. Tuillin kanssa vaan joutuu hankaluuksiin.
Tuohan ei ole amerikkalainen, vaan kiinalainen (tai vieläkin tarkemmin hongkongilainen) kauppa.
Siksi niitä linkitellään, koska tuotteet ovat siellä TODELLA paljon edullisempia kuin eurooppalaisissa kaupoissa. Tullin kanssa ei joudu hankaluuksiin, kun ei tilaa liian suurella summalla.
- arhalla
Kokeileppa ajaa karvat ja sitten hieroa Horse Poweria alueella, voi edellyttää "uhrin ssitomista.
- sarasopoliini
sänkyyn sitominen on kyllä todella kiihottavaa ja liukastettu pepputappi aukkoon vaan ja suuhun iso värisevä sauva antautuen täysin tottelevaiseksi orjaksi...
- heteronainen
Tämä kiihottaa. Kiihotuin jo tästä tekstistä.
Oletteko kokeilleet fistausta? Se saattais piristää. Kunnon nyrkkinainti sillon tällön ainakin piristää mua. ;) heteronainen kirjoitti:
Tämä kiihottaa. Kiihotuin jo tästä tekstistä.
Oletteko kokeilleet fistausta? Se saattais piristää. Kunnon nyrkkinainti sillon tällön ainakin piristää mua. ;)Fisting seksi on Kaikkein Kiihoittavimpaa.. Naisista vain ysi kahdesta sadasta ovat valmiita siihen.. Minun edellinen vaimo sai rajuja orgasmeja Fisting käsittelyssä.. Sitä minä kaipaan uudessa liitossakin!!
- anna palaa vaan
siihen tarvii vain liukkaan pillun ja jämäkän munan,muut välineet täysin turhia.
ei kieltä pilluun,saattaa tulla vaikka mitä mätäpaiseita. - jjonski
nettisivuja kiertään vaan, ja sidonta on kyl aika kiwaaa ;))
- jos vielä kuitenkin
Heikoissa kantimissapa on "seksi", jos tarvitsee muuta kuin kortsun! Ja senkin vain jos lipsahtaa muualle! No, sehän on selvää, että kykenemättömiä on yli 60 prosenttia, jos ei mieltä kohota joku idiootti jutkula!/ lutkula/ video!
- Savolainen makkara
Makkara toimii aina!!
http://savolainenmakkarakerho.blogspot.com/- Juhani Turpela
ai ihan SELLANEN mies
ootsieki makkara-miehii? mie pidän erityisesti hk-sinisestä! nuotiolla grillattuna aivan käsittämättömän hyvvee!
- homoglubiini
Jos ootte seksikk'äitä niin kuunnelkaa petrii
- seppo taalasmaa
No voi paska petri on hyvää missä mä oon mä oon kännis missä sä oot? Jalluu kossuu ja kaljaa hölkynkölkyn me noistetaan maljaa! Hei tyttö lauletaan viisuu viina pukee sua ja yleensä riisuu! pillumangneetti ookko mun beibei. Mää tarjoon sää maksat
- Haj Hareedi
Hello all sexy girls here..
Haj Hareedi - Suck myself
Nose friida n11€ vauvan nenän niisto väline apteekista ja sillä mähkäräiset suuhun suoraan lauettua lyhennä vain isoa räkäsäiliöä putkileikkurilla ja ota suodatin pois YUMMY
- swingalong
Vaiteeksi voi vaihtaa rooleja. Me hankittiin vaimolle sellainen dildo, jonka toinen pää on kiinni vaimon pillussa(sisällä) ja siinä on sitten se dildo. Ensin se voi olla vähän outoa, mutta kun siihen tottuu, niin hauskaa riittää. Kunnon voidetta vaan...
- ainaseonmielessä
Näin vappuna ovat ilmapallot pop. työnnä pallo naisen pimsaan jonka jälkeen puhallat sen niin täydeksi kuin jaksat, on kuulema ihan mahtava olo kun touhuilee semmoinen sisässä. sitten kun vielä survot oman vehkeesi sinne niin on orkku taattu. kun vielä et pidä pallon ilmanpoistolla kiirettä on vessareissut turhia täydellä pallolla . samaa voi kokeilla myös b reikään pitää vain saada tarpeeksi syvälle. Hyvää vappua kaikille.
- jure näin
mikään ei voita seksiä autossa ja kaulaan puremista.tiettyä jännitystä ja kiihostusta tuo myös piilo-ovelasti julkisilla paikoilla harrastelu :).anna naiselles semmone kokemus että muistaa hän sen aina.ilman nöyryytystä tietenkin.ole oikeen kunnon boss ja hoida homma kuin mies :).välttämättä et välineitä tarvitse kuin oikeen kiihottavan katseen ja sulavat liikkeet niin se on sillä selvä :).
- mr.original
pimeä huone
kynttilöitä sopivasti
öljyä väh.litra
hierontaa
sidontaa sänkyyn
kynttilänvahaa
villiä seksiä
toimi mulle aineki,neitikin piti kovasti - teutori88
Olihan tossa hyviä linkkejä leluihin, mut oon ihan samaa mieltä. Oo mies, ota tilanne haltuun. Vie, kyllä nainen vikisee (hyvän maun rajoissa tietty)! Siitä me naiset tykätään! Mies joka on vähän semmonen bad luck love, vie naiselta jalat alta.... :]
- Sasi vai mieheni?
Seksileluja löytyy moneen lähtöön joka tuutista, mutta itse olen kyllä tykästynyt moderniin muotoiluun, mitä ainakin tulee eri hieromalaitteisiin. Löysin pari kuukautta sitten yhden suomalaisen sivuston kautta (tais olla http://www.seksifantasiat.com ) laitteen mikä on oikeasti paras hieromasauva ikinä! Sen nimi on Sasi ja jonkun ranskalaisen muotoilema, eikä siis oikeasti ole hieromasauva vaan tällainen jännä vähän niinkuin näppylä mikä hyväilee ihanasti just oikeesta paikasta! Mä oon jäänyt niin ihanasti koukkuun tähän! Siellä sivuilla on vidokin missä tätä paholaista esitellään, eli voin oikeasti suositella tätä lämpimästi joka tytölle!! Ei oo sitten halvemmasta päästä myöskään, mutta et tarvikaan sitten muuta kun tän ja laatu on vähän eri luokkaa kun niissä muovisissa kiinakaluissa.
- 123456789090997886
Miten spermaa saa tulemaan?
- perseennuolijaxxx
laita bokkula pyllyyn;)
- joka8
Hei! oletko mies,vai nainen? Tämä ohje on naiselle. Sperman saa tulemaan mieheltä ottamalla tukevasti kiinni siittimen juuresta ja vetelet sitten esinahkaa terskan yli niin kauan, kun ensin tulee liukastusnestettä ,joka litisee terskan ja esinahan välissä kuuluvasti. Sitten teet samaa liikettä niin kauan, että sperma lentää kaaressa.
- ###
Runkkaamalla
- Badboy86--
Hei, katsokaahan miehet ja naset, pariskunnat jne.
www.antishop.fi sieltä löydätte uutta potkua parisuhteeseen kuin sänkyynne;)
Itse olen kokeillut kaikkea, paitsi kakka leikkejä.
Sm leikit ovat kivoja tiettyyn rajaan saakka..
Koittakaa vaikka ryhmäseksiä, pariskunta vaihtoa, antakaa toisen miehen panna ja te katotte.
Anna naisesi panna sinua perseeseen. nauti siitä, ostakaa pvc-lakana, ja Eros liukuvoidetta(silikoni pohjainen: käy liukkari ja koko vartalo hierontavoiteena)
jos haluatte lisä potkuu flirttailkaa, koittakaa esim kuppilas että naisella on hame ja ei alla mitään ja vaginan sisällä joku vibra jota voi ohjailla säätimellä;)
sit luonnossa ryhmäseksiä ja kuvatkaa se;) jne.On loukkaus verrata sinua Sikaan.. Sika on viaton Eläin mutta sinä olet Saastainen Ihminen..
Terveisin Jallu
- näken12
testatkaa pullon pyöritystä
- seksaaja
työnnä joku paksu kynä tai tussi pilluun ja mene peitteen alle muhimaan!(kokeilen tyynyjen kanssa ja toimii!!!)
- naminamikulti
Olen todennut että rotanloukku tuottaa suurinta nautintoa. ;);););)
- Äijä-
Eiköhän se kannata aloittaa ihan lähetyssaarnaajasta. Jos et sitäkään tiedä mikä se on kysy joltain kokeneemmalata.
Tarkoitan tällä sitä että jokainen tietää itse mitä haluaa ja mikä hyvältä tuntuu. Kivä on kysyä myos kummppailtat mitä hän halua. - A...Dam
Ostin kerran Amsterdamista korttipakan, jossa on joka kortissa jotain tehtäviä määrätty, mitä kortin vetäjän on tehtävä. Hauskaa peliä! Jos on kaksistaan, siitä jää joitakin hommia luonnollisesti tekemättä, mutta sitten vedetään uusi. Esimerkiksi; vaimo sai tehtäväksi "hieroa" anustani hieromasauvalla ja toinen tehtävä oli pissata jossakin erittäin julkisella paikalla.
- DILDOMIES69
käyttäkää dildoa!!!!
- er45
mites meniskö se espanjalainen kurkku vaikka pers hommissa kun siitä ei ole syötäväksikään enää
- Seksihimo!!
Mulla olis pari ehdotusta...
Mä oon yli 18.v. nainen ja mieheni tykkää tästä:
Olin seksikkäässä asussa minkä saa helposti pois päältä.
Menimme sänkyyn ja noin 15min perus seksiä.
Sitten hieroin hänen pippeliä ja hän tykkäsi.
Se oli lumoavaa hänen mielestä...
Sen jälkeen aloimme tekemään kivoja,Seksikkäitä ja hauskoja asentoja(Asentoja mitä seksissäkin ja jtn muuta)seksikkäitä asentoja.
Esim.Mies menee alle ja nainen päälle ja siitä pippeli pimppiin...
Tai kotti kärryt alasti mies takana ja nainen maassa ja mies nuoleskeli välillä pimppiäni...
Siinä pari vinkkiä - zaps
violet wand antaa varman sävärin jos ei muu auta ; )) .koitappahan vaikka sitä sitomisleikkejen ohella .
- Sinipunainen sauva
Juu joo. Kerrotko vielä mistä sellaisen voi ostaa ja paljonko se maksaa!
- zaps
Sinipunainen sauva kirjoitti:
Juu joo. Kerrotko vielä mistä sellaisen voi ostaa ja paljonko se maksaa!
http://www.violetwands.com/ sen aidon saa vain netistä ,you tubesta voi katso enakkoluulot millainen se on ja miten se toimii . ei muuta kuin ennakkoluulot romukoppaan jos muuten asia alkaa kiinnostamaan : )) .
Hiero chiliä sormiis ja lähde tutkimusmatkalle, mutta muista, että siinä vaiheessa paluu on vaikea. Eli varaa vaikka jotain limakalvoja rauhoitavaa voidetta mukaan.
- menttooliperse
Chilin kaspaiini ei ole vesiliukoista tavaraa eli sen saaminen pois limakalvoilta ei onnistu nopeasti. http://fi.wikipedia.org/wiki/Chili Ei suositella kuin sellaisille, joiden mielestä kirvelevä ja polttava kipu on jotenkin seksikästä.
- bianca.lehtokuja
mitä teen jos en saa panoa
- Joskus kyltämätön
blanikalle terverveisiä, tee kun minä kun kun ei kakkynppinen mieheni tyydytä minua usein. Meen miesten mukaan vaikka vanhempikien ja annan naida kunnolla itseäni, viimeksi kun sain kunnolla menin suihkuun kun muut lähtivät. Tulin etsimään vaatteitami kun vielä isäntä kai kuuskyppinen makas kulli paljaan, halutti uudestaan ja kun runkkasin kunnolla niin heräs ja nain sitä kunnolla. Oli tyyväinen kun sai 19v pillua kunnolla.
- kalevi nurmela-koppa
MOLOSEN JUSSIHAN SE SIINÄ!!
Tantric Fuck and control sex
- äiti jkl
meillä on seksin piristäjä ollut lelut ja anaaliseksi. :) ensin kokeilimme anaaliseksiä rauhallisesti ja niin että se ei sattunut minulle ja että mieheni kerkesi nauttimaan joka työnnöstä. muutaman anaaliseksi kerran jälkeen vapauduin ja pyysin rakastani antamaan kaapista dildoni missä on klitoris vibra samassa. mieheni katsoi vieressä minä kiihotin itseäni dildollani. mieheni oli rinnoissani kiinni ja kova munansa oli kiinni kyljessäni kokoajan. mieheni halusi katsoa tottakai. yhtäkkiä minulle tuli tarve sanoa rakkaalleni että nai mua perseeseen! mieheni teki työtä käskettyä. näin naisen näkö kannasta sanottuna muna perseessä, dildo pillussa ja vibra klitoriksessa tuntuu aika helvetin hyvälle kunhan mies osaa ottaa rauhassa. tuo antaa vapautuksia seksielämään ja nyt meidän perheeseen etsitään lisä leluja. ja ehkä joskus kolmansia pyöriä! :) vain taivas rajana seksin suhteen. meilläkin on vielä paljon kokematta ja kun vain ehditään niin kokeillaan. :)
- kokeiltu on....
Naiselle Geisha kuulat, anustappi....
- Hulluna
Jaahas.... mitä jos sekstaakin muutaman tunnin niin, ettei hipaisekkaan toisen varsinaista sukupuolielintä; pimppaa tai kullia. Sivuaa vaan äärimmäisen liki. Kaikki apuvälineet ja anustapit sallittuja.
Oooo... kohta sä rukoilet, anelet ja pissaat hunajaa. Ja räjähdät. - Tilastoistaviis
Kokeile Rodeota, testaa kuinka kauan pysyt satulassa tai pukilla... Naidessa mainitse ja kehu vieraan naisen nimellä partneriasia... ja katso kellosta montako sekuntia.
En tiedä kuiknka toimisi naisilla mutta jos joku nainen tämän testaa niin mainitkoon siitä tällä palstalla. - PervoPera83
Yksin olen piemässä runkannut tällä: http://www.seksilelut.biz/sex-in-a-can-mahtavaa-masturbointia/ ---- etenkin toi vampyyrijuttu on loistava.
- pervo pera
ok
- minähhhhhhh
OLEN HOMOJEN EDUSTAJA JA OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ TÄÄLLÄ PITÄISI OLLA TEATTERI SIVU JOSSAIN!!
ystäväni leipoi ruman kakun. - juho pyrstö
minähhhhhhh kirjoitti:
OLEN HOMOJEN EDUSTAJA JA OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ TÄÄLLÄ PITÄISI OLLA TEATTERI SIVU JOSSAIN!!
ystäväni leipoi ruman kakun.jaahas jaahas. minälaisen kakun?
kertoisitko reseptin niin voisin itsekin kokeilla:) - minähhhhhhh
juho pyrstö kirjoitti:
jaahas jaahas. minälaisen kakun?
kertoisitko reseptin niin voisin itsekin kokeilla:)3 munaa
1dl vettä
3 dl vehnäjauhoja
2 dl pernajauhoja
1 tl öljyä
2 rkl sokeria
sekoita
5 rkl sokeria
niin ja sitten mene kauppaan ja osta kakkupohja
Tuolta löytyy käyttökokemuksia muutamista leluista. www.valinetesti.blogspot.com
- leikkikääslisää! :D
Me kokeiltiin uusia asentoja ja leikkejä, piristi kummasti :D
Tässä olis pikku url ( http://urly.fi/eH ) sinne mistä löydettiin ainakin leikit, asentoja oli jonkunverran mutta sitä kunnon "asentosivua" en muista. - ndtyyhgm
hmm.. no vois kokeilla sidontaa, käsirautoja ja uusii asentoja :)
ittellä ainakin toimii - solemiioo
oletteko kuulleet siitä ns kissankoppi asennosta? sitä harrastetaan japanissa jatkuvasti. Toiset nimet sille on chaquito ja moppipula. Japanissa sitä kutsutaan nimellä chihimosoosi. nautinnollisia hetkiä!;)
- el toro
Moi
En oo paljon välineitä harrastanut,mutta sain kaverilta joka on töissä
seksiputiikissa penisrenkaan "el toro"
Rohkenin erään kerran kun vaimo oli viinistä kiimoillaan kokeilla
ja mikä tuote:kiristää juuri sopivasti ja saa vaimon litisemään.Kertakaikkiaan loistava tuote - Avulias2011
www.womensheaven.net
- IInes Ankka
Dildolla pääsee ainakin alkuun.Itsetyydytykseenkin käy vallan mainiosti.Kortsu vaan dildon päälle ja ensin pimpin kimppuun.Kun alkaa himot hyrräämään,dildon voi laittaa hellin himokkain liikkein anukseen.Tietenkään tämä ei sovi kaikille,mutta mulla ainakin toimii.Miesystäväni kanssa ei käytetä välineitä.
- eevan asussa
Mielestäni kiva seksi toteutuu, kun nainen on ajellut alapäänsä posliiniksi, on hyvät patjat ja tyynyt ja aivan ihanat "seksilakanat". Hieman syntisen näköiset kiiltävät liukkaat polyesterisatiiniset...... saa Kodin Anttilasta. Kyllä moni mies on tykännyt! Posliinista ollaan nyt montaakin mieltä, mutta asiaa kysyttyäni miehiltä, miehet sanovat , että "vesi tulee kielelle".
- mies 20 v
Dildo on hyvä ävline! sitä voi työntää eestä ja jopa takkaa.. mulla meni kaks dildoa poikittain perseeseen mutta kerrann se kirpassee ;)
- Emäntä75
Womensheaven.netistä saapi tilattua halavat ja laadukkaat välineet. Mie suosittelen kaikille.
- Juurikin niin
Roolileikki, jossa mies ottaa naisen väkisin kotiin tunkeutuen pakottaen seksiin ilman väkivaltaa. Leikkiä voisi tehostaa yllätyksellisyydellä eli nainen ei tiedä, milloin leikki alkaa ja tunkeutuja tulee sisään :)
Tai nainen on esim. pesutuvassa, jonne tunkeutuja tulee ja pakottaa siellä seksiin. Tässä mukana on tietysti pikanttina mausteena kiinnijäämisen vaara ;) - I don't care
Menkääpä vaikka nelinkontin lattialle, työntäkää pingismailat perseeseen ja leikkikää majavia !
- Nahka-alistaja
Vessaharjaa on vaimon kanssa tullut kokeiltua muutamaan otteeseen perjantain illan ratoksi. Vaimo vaan kontilleen ja harjaa peppuun. Siivoojapuku tuo lisää fiilistä likaiseen ähkimiseen. Pesemätön harja tuntuu paremmalta.
- opettaja opettaa
Jos on tarkoitus alistaa niin kunnon turpiinvetoa ei voita mikään, toimii joka kerta!
- mako .
hau hau hau vuh hau hau hau wuh vuh hau hau hau vuh vuh hau hau hau
- MH
Ota tekomulkku, halk. jotain 6-cm pit jotain 25-cm niin alkaa jytää......
- herpaderpom
Ei kannata lelut, kuule. Velipojalla katkes toinen palli, kuule. Vaarallista touhua, kuule. Normiseksiä mielummin, kuule. Tosin siitäkin aidsin sai mokoma velipoika, kuule.
Kamalaa touhua, kuule. kyllä se on kiva kun uklaata litaa kullin ja pillun ympärille
- jorma689
Kameli asu päällä raiskaamaan naapurin koiraa jolla on kumiankka pyllyssä
- Innovaattori
Voisit kokeilla pimppi/peppu vuorotellen.Alkuun vaikka 5 kert pimppi 6 kertaa peppu.tätä jatkaen kertoja lisäten.
Tietenkin tartteis lyödä vetoa, kumpaan loppuu.Ja millä kierroksella.
Eik olis aika kiihottavaa - happyporkku
Kokeilkaa hitachin magic wandia... Todella voimakkaat orkut
miinuksena saatavuus / hinta.. ja hieman äänekäs
Huutonetissä joskus myynnissä..
Ulkomailta tilatteassa hieman halvempi
Paras 180e mitä olemme ikinä sijoittanut - ...
Mitä jos hankkiutuisitte hoitoon, jotta ei tarvitsisi ilmoittaa maailmalle kuinka sairasta sakkia te olette :)
- Jep, heti
Mitä hoitoja on tarjolla?
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865