Yksi mätä omena pilaa koko paratiisin, sillä Koh Samuilla viedään jopa hotellin huonessa olevasta kassakaapista rahaa.
Ja kukapa muu sellaista tekee, jos ei hotellin henkilökuntaan kuuluva ja vaihtaa vielä käydessään koodin lokeroon.
Koh Samui
7
1238
Vastaukset
- Samui ko(h) ?
Minkä "paratiisin" ??
- hyvä tietää.
Ollaan menossa Samuille,mikä hotelli tuommoista tekee??
- pil attu
Samuin pääbiitsi ja chaweng on karseita kanarialääviä. Ehkä pikkurannoilla vielä menettelee.
- overcast
Vettä ainakin sataa kiitettävästi.
- +k+j+
choeng mon ranta aivan ihana ja rauhassa sai olla! 10min taxi matka chawengiin jos sinne mielii mut fishermans village huomattavasti miellyttävämpi paikka. Monessa paikassa käynyt thaimaassa ja samui on upea kun välttää chaweng beachin!!!
- Kirkkoherranvirasto
Ainut paikka missä neljän thaimaan reissun aikana on kusetettu rahan vaihdossa. Homma tapahtuu siten, että lyödään vain nippu seteleitä kouraan niitä nenän edessä laskematta. Itse kuitenkin tarkistimme ja rupesimme väittämään, että tässä on liian vähän niin olivat muka älyttömän pahoillaan. Niin varmaan. Tämä tapahtui Chewangilla.
- Samuilainen
Itse asunut useita vuosia Samuilla ja ikinä ei ole kusetettu missään taikka varastettu mitään. Toki typerällä ja varomattomalla käytöksellä joutuu varkauden kohteeksi missä tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869