Haen osaavaa ja luotettavaa henkilöä nettisivujen valmistamiseen ja muokkaukseen. Myöhemmin mahdollisissa ongelmatilanteissa apuun.
Mistä löytää jonkun joka muokkaa jo olemassa olevia valmiita pohjia minun näköisekseni? Tarkoitus olisi saada kaikki valmiiksi kesän mittaan ja putiikin auki.
Mistä nettikaupan kasaamiseen apua
Cup cake
3
136
Vastaukset
- t_mi
Hei, otatko yhteyttä sunglow07(at)gmail.com
- Heidi_2011
Laitatko emailin johon voisi ottaa yhteyttä?
- Kaappias_1
Nettikaupan perustat todella helposti tämän palvelun kautta:
www.teekotisivut.co.cc
Helppo tehdä, hallita ja lisätä tuotteita, verkkopankki maksut helposti pakettiin, kuten myös klikki mainostus paketit tunnetuille sivustoille!
Suosittelen ainakin kokeilemaan... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721