Haen pikaisesti kämppistä Itä-Pasilassa sijaitsevaan kolmiooni. Asunto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella: Pasilan juna-asemalle kävelee 6 minuutissa ja Mäkelänkadulta kulkeville busseille ehtii parissa minuutissa. Itse olen 24-vuotias opiskeluja päättävä mies, jolla on kokemusta kämppiksistä kyseisessä kämpässä jo 3 vuoden ajan. Myös yksi tyttö on ollut tässä matkassa mukana! Etsimäni henkilö olisi 20-26 -vuotias, opiskelija tai työssäkäyvä sosiaalinen ja eloisa tyyppi, jolla mielellään on jo kokemusta kimppakämpistä. Pidän silloin tällöin illanistujaisia ja joskus isompiakin kemuja, joten toivottavasti tämä on ok, jopa hauska tieto, sinulle. Etsin siis kaveria, jonka kanssa jakaa asunnon, en niinkään tyyppiä, joka sulkeutuu täysin omiin oloihinsa. Tietysti arvostan yksityisyyttä - kuten sinäkin.
Huone on n. 11 neliötä, mutta kämpässä on kokoa kuitenkin 68 neliötä, joten tilaa elämiseen riittää.
Asumisaika 1.4 – 31.8, mahdollisesti myös pidempään. Vuokra 450e (plus netti ja sähkö), vuokravakuus 250e. Yhteydenotto pyry(piste)p(at)hotmail.com
Haetaan kämppistä Helsinkiin 1.4 alkaen!
Penthaussi
1
232
Vastaukset
- NinjaSonic
hei
olen 21vuotias työssäkäyvä eloisa neito vailla kämppää.
Olen itse varsin sosiaalinen ja spontaaninen henkilö, eli illanistujaiset sun muut ei juuri häiritse.
Minulla tosin on koira joka pitää ottaa huomiioon(kiltti).
Kämppis elämää on ennenkin eletty ja hyvin on mennyt.
Eli kerron mielelläni viellä lisää ittestäni ym.
Ilomotele jos et säikähtänyt.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775