Olen asunut usealla paikkakunnalla ja olen huomannut vuosien saatossa että esim. ampumatoiminta hiipunut sekä myös muukin toiminta, ainoastaan ampuvat me jotka käyvät kisoissa ja tätäkin harrastavat usealla paikkakunnalla omin nokin, onko ampumatoiminta hiipunut siksi koska on kiristynyt turvallisuusmääräykset, pitää olla suoritettuna hyväksytty koe jne..
Miksi ei enää käydä ampumassa kuten esim. 90 luvun alussa ampumatoiminta eräällä varuskunnan radalla eteläsuomessa? Ei mitään muuta kun kokoonnuttiin radalle ja vapaasti ammutiin ja vapaata jutustelua, yhteisestä sopimuksesta toimi kaikki hyvin.
Nyt sitten nykyään moni käy ampumassa yksinm ilman mitään kilpailupaineita tai ammuntaa ammunnanjohtajan komennossa.
Reserviläsammunnat ja muu toiminta
minä ja mosin-nagant
1
180
Vastaukset
- erfreer
Näkeehän sen jo tämän palstan aktiivisuudesta että taitaa res toiminta suomessa hiipua täysin, ihme kyllä aselupia haetaan perusteena res ammunnat ja res harrastus mutta taitaa olla asia aivan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525