Strippi baarit?

tietämätön..

onko missä päin suomea strip-tease / tissi baareja ollenkaan olemassa? löytyykö kuopiosta, kajaanista ym ym paikoista jos joku tietää tarkrmmin. kiitos!

16

27058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissit löytyvät

Jkl ;>

• fdrex

Club Malibu Turussa?

• hooligan

Kannattaa tsekata malibu turussa! Etpä taida parempaa löytää muualta suomesta....

• Anonyymi

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• Leväsenbaroni

tony's pub
      Levänen, Kuopio.

• tietotoimisto1
    • gfdfg

mene samantie tallinaa ja sinne alcatraz klubille sieltä saat kyl seuraa naisilta ;D;D;

• xxxxxx

mikähän on ikä raja strippi baareissa tampereella

• asiakas z

viimeksi kun kävin oli 12 v ikäraja

• Häpyrannan oma

Kaikki rauman sensuelaan, hyvät mimmit ja halvat jälkihoidot

• Kuukkelpuukkel

voitko laittaa osoteen jos mynämäki eli mynämäellä on jossain strippi klupii haluaisin naisilt seuraa

• Munamäki

Muna mäen strippi clubi on vitun bäällikkö mesta vittu xDdddd

• Anonyymi

Perseessäs

• Anonyymi

minkä ikäisenä voi mennä strippi baariin kun internetistä ei löydy ikä rajaa vaikka ettii ikäraja sanalla ja myös täysi ikäisen sanalla

• Anonyymi

Hei,tietääkö joku missä on mies strippiklubi tai että onko ylipäätään suomessa?

• Anonyymi

Espoon Kannunkulmassa joka keskiviikko on strippiesitys ja kuukauden viimeisenä keskiviikkona siellä on kuulemma miesstrippari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe