Olen siirtynyt uuteen työpaikkaan, kun olen saanut maisterin paprut ulos. Onko vinkkejä miten päästä onnistuneesti sisään uuteen asiantuntijatyöyhteisöön? Siis tämä on ensimmäinen kerta kun pitää vaihtaa työpaikkaa :)
Olen ollut parisen vuotta jo alan hommissa aiemmassa työpaikassani opiskelun ohessa. Nyt on uusi paikkakunta ja työpaikka. Vanhassa työpaikassa minut tunnettiin ja sain kasvaa siellä vastuuseen ja tehtäviin. Toivottavasti nyt uudessakin paikassa suunta jatkuu. Olen puurtaja, asiallinen ja hieman urasuuntautunut. En tiedä onko tuo viimeinen hyvä piirre. Ehkä se on työnantajalle, mutta työyhteisölle?
Eli olisiko kenelläkään jakaa kokemuksia tai vinkkejä, miten päästä sisään työyhteisöön omassa tilanteessani? Siis hyviä tai huonoja kokemuksia?
Vastavalmitunut ja työelämä
dfsdgg
1
185
Vastaukset
- aefg
kannattaa aloittaa nöyrästi ja koittaa olla astumatta varpaille.. kyllä asiantuntijayhteisö varmasti arvostaa osaavaa ja innokasta tekijää, joten urasuuntautuneisuus ei sinällään ole vihattava piirre.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059