bi-naiset ja -miehet

Vara-Joosef

Voisi olla kiva tällaisen parin olla suhteessa keskenään, ymmärtämystä olisi suuntaan jos toiseen ja kolmannet pyörät hoidettaisiin siinä sivussa yhteisellä sopimuksella. Mutta mistä nämä bi-ihmiset löytävät toisiaan? Treffipalstoilla bi-naiset etsivät yleensä naisia ja miehet miehiä? Onko täällä tällaisia bi-pareja? Oletteko tyytyväisiä?

6

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hatsim

      Hyvä kysymys,

      itsekin pohdin samoja ja olen etsinyt binaista, mutta ei ole löytynyt. Kyliltä en ole viitsinyt mennä kyselemään suoraan. Eli onko foorumia, missä bi-ihmiset voisivat kohdata? Muutenkin tuo ajatus parisuhteesta binaisen kanssa kuulostaa vapauttavalta ja voisi oikeasti toimia.

      Pistä V-J postia [email protected], jos haluat enemmänkin asiasta jutella kanssani.

    • Ninni78

      Olen Bi- nainen ja huomannut myös usein ajattelevani harrastavani seksiä kahden bi- miehen kanssa. En siis ole ajatellut seksiä kahden miehen kanssa tai heidän välissään, mutta ennemminkin niin, että miehet olisivat keskenään ja minä enemmän sivussa...
      Kenelläkään muulla samankaltaisia mietteitä? :O

      • Moi

        Tuo on ihana kuvitelma. Toivoisin olevani toinen noista miehistä.


      • duddu

        moi! olen bi ja ulkomaalainen mies mä voisin olla sun kaa ;)


    • yxhuomio

      Kyllä bi-pareilla kuulkaas on ihan samanlaiset tunteet kuin muillakin, joten niitä mustasukkaisuuden aiheitakin voi sitten olla tuplasti. Siis jos on mustasukkaista tyyppiä.

      Ei elämä sen ihmeellisempää ole, on hetero, bi tai homo. Pysyvän tyytyväisyyden aiheet taitaa kuitenkin löytyä muualta kuin seksuaalisesta suuntautumisesta.

    • perhosakileija

      Olen bi-nainen ja seurustelen bi-miehen kanssa. Tapasimme yhteisten ystävien ja tosi hullunkurisen sattuman kautta- ei sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa että sattumoisin olemme molemmat bissejä.

      Oli hauskaa, kun hän uskoutui minulle asiasta lyhyen tapailun jälkeen ja minä vain että tiesin (yhteinen kaveri oli ehtinyt heti höläyttää asian) ja olen itsekin XD

      Olemme uskollisia toisillemme, sama se onko kyse miehistä vai naisista. Kumpikin tulisi mustasukkaiseksi jos toisella olisi ulkopuolinen viritys. Ei ole ollut kyllä kiinnostustakaan muihin kun ollaan niin umpirakastuneita toisiimme :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe