Kysymys 1. Minkä kokoinen työlevytila (Scratch Disk) olisi järkevää osioida kakkoskiintölevylle (Western Digital Caviar Green 1.5TB SATAII 64MB) kun käytössä on PhotoShop CS 5 ja käsiteltävien digikuvien koko on noin 18 Mb ja kymmeniä tasoja tai jopa 10 kertaa suurempia panoraamakuvia?
Kysymys 2. Miten se uusi kiintolevy osioidaan, kun haluan sen työlevyosion ja loput levystä omaksi osioksi? käyttöjärjestelmä on Win 7 Home, Kone: HP-Pavilion p6245sc, AMD Athlon II X3 425, Processor 2.7GHz, 6 GB DIMM DDR3, ATI Radeon HD 4650
PS:n työlevy
2
299
Vastaukset
- käytössä2
SSD-levy olis kova sana, tuolla 50% tyytyväisiä:
http://www.graphicdesignforum.com/forum/showthread.php?t=30806
Tuolta saa alle 50 egen 30GB SSD:n
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51428~r.34774240
Jotkut laittaa noita useamman joista raid-0 levypakka.
Tuolla lisää asiasta.
http://macperformanceguide.com/OptimizingPhotoshop-SSD.html
työlevyn kokoa en osaa arvioida, kokeile riittääkö yks 30GB,
ja eikös sitä voi jatkaa secondary Scratch - ihyuu 0iuy8 8008u
Riippuu levyjen koosta.
Mutta ensimmäinen skratsi sille levylle, missä ohjelma on. Yleensä siis C. Muutamia kymmeniä gigoja, enenpikään ei haittaa. Riippuu siitäkin, paljonko levyllä tilaa, enenpää ei voi ottaa. Niin paljon kuin saat laitettua. Ja loput scratsit sitten muille levyille. Ne on niinkuin varascratseja, mutta kyllä niillekin kannattaa levytilaa reilusti laittaa.
Jaa osioiminen, eip muistu mieleen, kato winin helpistä tai googlaa ohjeet, ei se vaikea homma ole. Laita käyttikselle tarpeeksi tilaa C:lle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620