miesten viestihiihto..onko teillä telkut auki...
Onpa jännittävä
37
146
Vastaukset
- lejanna*
Auki on, ja jännää on. Saappaat nähä, miten käy.
eipä ole telkkaria.
Mutta lehtien sivuilta seuraan.
H.- enkeliduo
Hei hunksz !
Oleks sää poistanu sen parivuode -ketjun ?
On tää uudistus hauskane,kun siäl "etusivul" lukee
Suosituimmat aloitukset....sitä ku klikkaa,ni lukee "Viesti poistettu."
mitä järkee,ossaaks kertoo ?
Saa joku muuki selittää,jos tiätää :)
Hiihto oli jännä ja 4. sija iha hyvä.Ei ain voi voittaa. enkeliduo kirjoitti:
Hei hunksz !
Oleks sää poistanu sen parivuode -ketjun ?
On tää uudistus hauskane,kun siäl "etusivul" lukee
Suosituimmat aloitukset....sitä ku klikkaa,ni lukee "Viesti poistettu."
mitä järkee,ossaaks kertoo ?
Saa joku muuki selittää,jos tiätää :)
Hiihto oli jännä ja 4. sija iha hyvä.Ei ain voi voittaa.Huomenta
En ole poistanut, en koskaan poista mitään.
Viesti meni kohtalaisesti mutta oli pettymys.
H.- ^^J^^^duo
hunksz kirjoitti:
Huomenta
En ole poistanut, en koskaan poista mitään.
Viesti meni kohtalaisesti mutta oli pettymys.
H.Mulle se ei ainaska aukee.
Mist mahtaa mättää.
Se lukee siin "Suosituimmat....
Pelkkää valkost tulee vaa,ihan ku lakana :)
On meillä ja viides sija näyttää aivan varmalta.
Kaikki siitä ylöspäin on parempaan päin.- lejanna*
Hyvinhän tuo meni.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. - penkkiurheilija__
Voittokaan ei olisi ollut mahdottomuus jos huoltojoukot olis onnistuneet Nousiaisen suksien kanssa. Mutta hyvä näinkin.
- lejanna*
Miten yhdet sukset niin epäonnistuivat, kun muut pelasi?
Se ihmetyttää. lejanna* kirjoitti:
Se ihmetyttää.Onhan ne sukset ehkä erimerkkisiä, mutta usein suurin syy epäonnistumiseen on suksien päällä.
Aina ei vaan jaksa.- Pirre*
Olin jo aivan täpinöissäni, että nyt se kulta tulee Suomen joukkueelle,..vaan niinhän tuo hupeni viidenneksi sijaksi..en ymmärrä miksi voitelu voi epäonnistua yheltä, kuin muilla näytti luistavan..
Jauhojärvi hiihti hirmuisen osuuden, kunpa heitä oisi ollut neljä samantasoista.., mutta eihän aina voi voittaa he..hyvähän se viideskin, monta jäi huonommalle :) - Pirre*
lejanna* kirjoitti:
Se ihmetyttää.Niin samaa ihmettelin mieki, mutta niinku anceli sanoikin, voihan se ero tosiaan johtua suksistakin..ja sauvojen pidosta :)
- Pirre*
Anceli kirjoitti:
Onhan ne sukset ehkä erimerkkisiä, mutta usein suurin syy epäonnistumiseen on suksien päällä.
Aina ei vaan jaksa.Niin sekin..Nousiainen ei kai ollut henkisestikään oikein kunnossa, vai mitä se kritiikki sitä valmentajaansa kohtaan lie ollut.., jos oikein hituttaa ei suksikaan juokse :)
- .
Pirre* kirjoitti:
Olin jo aivan täpinöissäni, että nyt se kulta tulee Suomen joukkueelle,..vaan niinhän tuo hupeni viidenneksi sijaksi..en ymmärrä miksi voitelu voi epäonnistua yheltä, kuin muilla näytti luistavan..
Jauhojärvi hiihti hirmuisen osuuden, kunpa heitä oisi ollut neljä samantasoista.., mutta eihän aina voi voittaa he..hyvähän se viideskin, monta jäi huonommalle :)Mistä sen viidennen tempasit, Suomihan oli neljäs.
- Pirre*
. kirjoitti:
Mistä sen viidennen tempasit, Suomihan oli neljäs.
Sortsit..
- penkkiurheilija__
Se onkin aika jännä juttu - mutta ei kukaan aina voi onnistua
- huis pois
ei todellakaan, ei vois vähempää kiinnostaa!
- halveksien teidän
Mietin miksi, toiset ihmiset elävät toisten saavutuksilla.
Miksi he eivät itse tee saavutuksia.
Onhan se helpompaa, istua nojatuolissa, juoda ja syödä ja innostua toisen saavutuksesta!- Pirre*
Hiljanen pakko, - ei ne meitä ota enää hiihtämään.he..
P.s. kerropa omat saavutuksesi? - enkeliduo
Olis se nyt ihmeellist,jos koko Suomen kansa olisi urheilukilpailuis.
Outoo olis, ellei menestyksest iloitais.
Yht outoo ku sun kirjotus.
Haloo,älä mieti niip pal kaikkee ! - enkeliduo
enkeliduo kirjoitti:
Haloo,älä mieti niip pal kaikkee !Toi ei ollu Pirrel,vaan tol kummajaisten kirjottajal !
- halveksienteidän
Pirre* kirjoitti:
Hiljanen pakko, - ei ne meitä ota enää hiihtämään.he..
P.s. kerropa omat saavutuksesi?Omat saavutukseni on sit ehken ulottumattomissanne..
Hiljaista ravia 8 km/h jne...osallitumisia maratooneihin, ei puoli vaan koko...kuin moni teist penkkiurheilijoista..... - perluskoni
Ihan oikein!
Sinun opeillasi kai ei saisi olla ammattiorkestereitakaan, vaan me pulliaiset vinguttaisimme viulua, ym. vimpaimia. - Pirre*
halveksienteidän kirjoitti:
Omat saavutukseni on sit ehken ulottumattomissanne..
Hiljaista ravia 8 km/h jne...osallitumisia maratooneihin, ei puoli vaan koko...kuin moni teist penkkiurheilijoista.....Onneksi olkoon vain, - mutt kyl mieki joskus hiihdin kansanhiihtoja..usein koko matkankin eli 50 kilsaa..
Miusta on kyllä kiva seurata muittenkin kilpailua, ainakin jos on jotain mahiksi pärjätäkin.. - halveksienteidän
Pirre* kirjoitti:
Onneksi olkoon vain, - mutt kyl mieki joskus hiihdin kansanhiihtoja..usein koko matkankin eli 50 kilsaa..
Miusta on kyllä kiva seurata muittenkin kilpailua, ainakin jos on jotain mahiksi pärjätäkin..Mikähän mahtaa olla aikas?
Tai siis OLI aikas? - kUIN HÄ?
enkeliduo kirjoitti:
Haloo,älä mieti niip pal kaikkee !Mkä on sun aikasi?
JA ne kilometri?
M;ITÄ SAAVUTIT ITSE? - en juokse
kUIN HÄ? kirjoitti:
Mkä on sun aikasi?
JA ne kilometri?
M;ITÄ SAAVUTIT ITSE?Jokainen toimii ja pätee omalla sarallaan, eivät kaikki voi olla huippu-urheilijoita, näyttelijöitä tai vastaavia osaajia.
Mitä sillä ajalla on väliä, kun on omaan juoksuunsa tyytyväinen.
Eikä halveksi toisia, ehkä hitaammin kulkevia. - miten o
en juokse kirjoitti:
Jokainen toimii ja pätee omalla sarallaan, eivät kaikki voi olla huippu-urheilijoita, näyttelijöitä tai vastaavia osaajia.
Mitä sillä ajalla on väliä, kun on omaan juoksuunsa tyytyväinen.
Eikä halveksi toisia, ehkä hitaammin kulkevia.Kuten sanoin, ihmehehkuttajia,ne jotka ei mitään itse tee, istuvat soffilla ja huutavat jonkun muun tehdä jotain.
Jos ne jotain tekis itse tajuaisivat mitä se vaatii, saavuttaa tulos
mut no hätä.voi istua soffa laj vaatii jonkun tekeén tulosta - Pirre*
halveksienteidän kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla aikas?
Tai siis OLI aikas?Päivä..
:) halveksienteidän kirjoitti:
Omat saavutukseni on sit ehken ulottumattomissanne..
Hiljaista ravia 8 km/h jne...osallitumisia maratooneihin, ei puoli vaan koko...kuin moni teist penkkiurheilijoista.....Mää jos ottasin pairan pois nii poliisit vaatis näyttämää asenkantoluvan käsille.
- :) :)
miten o kirjoitti:
Kuten sanoin, ihmehehkuttajia,ne jotka ei mitään itse tee, istuvat soffilla ja huutavat jonkun muun tehdä jotain.
Jos ne jotain tekis itse tajuaisivat mitä se vaatii, saavuttaa tulos
mut no hätä.voi istua soffa laj vaatii jonkun tekeén tulostaVoi sinua, jatka juoksuasi.
- KUIS PANEE
:) :) kirjoitti:
Voi sinua, jatka juoksuasi.
Näin teen, miten oma kuntoilusi?
- meeriamanda
Aloin jo eilen kiinnittämään huomiota tähän " vastarannan kiiskeen" joka jokaisen perässä käy purkamassa pahaa oloaan, se alkoi kenties siitä kun tiettyjen kirjoittelijoiden kemiat ´taaqs´ kerran törmäsivät!
Rääpimistä jokaiselle, muistuttaen entiaikaista palstaa ja siellä riehuvaa :))- ___=
Noo, antaa riehua.
Ei kukaan kauaa jaksa yksinään.
Eikö tämä ole monellekin terapiaa?? - Pirre*
___= kirjoitti:
Noo, antaa riehua.
Ei kukaan kauaa jaksa yksinään.
Eikö tämä ole monellekin terapiaa??Nimenomaan, ei provosoinneista kannata provosoitua..kiusanteko loppuu kun sitä ei ruoki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991