Mikä tekee tytöstä söpön?

mielestään rumilus

Täällä kirjoittelee14w tyttö einkä ole mielestäni yhtään söpö/kaunis jms. Mitä voisin tehdä? tarkoitus olisi saada koko luokalta ja muilta kavereilta suosiota. Mitä te kauneimmat ja söpöimmät hoidatte ulkonäköänne? Millasiset vaatteet ja hius tyylit jms.? Kertokaa

13

2669

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sidnancy

      Vaikka tämä saattaa kuulostaa kliseiseltä, hyvä itsetunto näkyy myös ulospäin.
      Eli jos olet tyytyväinen kehoosi ja muutenkin itseesi, se näkyy myös käytöksessäsi ja olemuksessasi.
      Myös hyvät käytöstavat, eli esimerkiksi tervehtiminen, kiittäminen, hymyileminen ja silmiin katsominen keskusteltaessa, ovat osa kauniin ihmisen kokonaisuutta. Kohteliasta ja hyväntuulista ihmistä on paljon helpompi lähestyä kuin murjottavaa ja yksin nurkassa istuvaa mörökölliä.
      Miellyttävään ulkonäköön kuuluu siisteys ja puhtaus. Eli hyvin hoidetut hampaat ja iho, puhtaat hiukset ja siistit, sopivan kokoiset vaatteet ovat hyvä lähtökohta "söpöyttä" tavoiteltaessa.
      Hiuksiin kannattaa leikkauttaa joku helppohoitoinen ja helposti "pidettävä" malli, jota ei tarvitse kauheasti laittaa. Itselläni on esimerkiksi punaiset, kerroksittain leikatut ja luonnonkiharat hiukset, ja niihin riittää yleensä pesu. harjaus ja kevyt tupeeraus.
      Vaatteissa suosin ns. "unisex"-vaatteita, eli "kaikille sukupuolille ja sukupuolettomille" käyviä vaatteita, kuten Conversen tennareita, Dr. Denimin farkkuja ja paitoja sekä T-paitoja, jotka käyvät niin miehille kuin naisillekin.

    • mielestään rumilus

      iho ongelma tässä aika paha on...... finniä tulee melkein koko ajan lisää vaikka puristan ne aina kyllä mä iltaisin käytän semmosta huuhtelu ainetta.. mut koko ajan tulee vaan lisää :(

      • mielestään rumilus

        conversen tennarit mulla on :)


      • sidnancy

        Ei niitä finnejä kannata puristella, voi jäädä arpia. Eikä kasvoja kannata muutenkaan näpelöidä likaisin sormin. Koeta vaan pitää sormet irti niistä finneistä, ne paranee ja katoaa nopeammin jos annat niiden vaan olla.
        Ite teen joskus ns. kasvonaamion finniselle pärställeni. Levitän reilun kerroksen kosteusvoidetta, erityisesti näppyläisille kohdille, annan vaikuttaa kymmenestä minuutista tuntiin ja lopulta pyyhin ylimääräiset rasvat pois.
        Kuorinta about kerran viikossa tuntuu myös auttavan, ainakin mun tapauksessa.

        Kyllä ne iho-ongelmat siitä rauhottuu iän myötä. Kärsivällisyyttä! Huolehdit vaan hygieniastas, puhdistat kätes ennen ku peset kasvos ja sitä rataa.


    • Lukiolainen17v

      Minun mielestäni tytöstä söpön tekee luonnollisuus. Ei ole naamaa ja hiuksia survottu täyteen meikkiä ja hiuslakkaa. Hyvä itsetunto tosiaan myös näkyy ja kuuluu pojille. Mutta omasta mielestäni luonnollisuus on kaiken A ja O.

    • Tyyppi, 16 v.

      Itse en yritä suosiota saada, mutta tykkään silti huolehtia ulkonäöstä, koska saan sillä tavalla itseluottamusta.
      Hiuksia värjään säännöllisesti (5 vk. välein turvallista) ja pidän sitä ponnarilla tai suoristettuna auki, ei kuitenkaan ole välttämätöntä värjätä hiuksia, varsinkaan jos oma väri on siisti (itsellä melkein harmaa, hyi).
      Vaatteissa suosittelen ostamaan tyylikkäitä ja yhteensopivia vaatteita. Ei ole pakko ostaa kokoajan paljon, jos panostaa laatuun. Oma tyyli on tärkeä mutta farkuissa suosittelen ostamaan hyvästä liikkeestä hyvin muotoillut farkut, ei sellasia suoria, muodottomia. Korut ja huivit tekee asusta kivan vaikka vaatteet muuten olisi yksinkertaisia!
      Meikki ei ole pahasta. Omasta mielestä kyllä 14-vuotias voi käyttää vähän esim. meikkivoide, puuteri, ripsiväri, hiukan poskipunaa. Jos meikkiä laittaa vähän, voi huijata muut luulemaan luonnostaan nätiksi ;D

    • mielestään rumilus

      itselläni hiukset on luonnollisesti vaaleanruskeat ja hiukan vaaleammat luonnon raidat ja en oo värjännyt kertaakaan ?? onko ihan ookoot hiukset?

      • Tyyppi, 16 v.

        Se taitaa ihan riippua siitä mitä mieltä itse olet :)


      • sidnancy

        Ihan kivalta kuulostaa. Mitä ite tykkäät hiusistas? Minkälainen leikkaus niissä on? Onko otsatukkaa, rikottua linjaa...? Kuinka pitkät hiukset on?


    • mielestään rumilus

      mulla on pätkityt , ja pisimmät takana ja sivusta tyvestä latvaan mittatulos on noin 25 cm ja etuhiuksissa on " porrastus" ja MÄ ainakin tykkään niistä... en oo varma tykkääkö kaverit mut ei ne pahastikaan oo sanino :/

    • katsuh__

      joo ei todellakaa kannata finnejä puristella ite aina sorrun siihen, ku ollu nää mustapäät summuut riesana jo montavuotta ja oon 13v et on kokemusta näämä aina iha verillä:D:D mut vaikutat iha nätiltä ainaki hiukset kuulostaa tosi kivoilta8)

    • katsuh__

      ja sit viel et mitä mun tyyliin tulee nii käytän monipuolisii vaatteita legginsejä, farkkuja, lökäreitä, t-paitoja, pitkähihasii, toppeja, huppareita, jne.D:D:D
      ei sill tyylill oo välii tai ainaki mitä mun kavereihi tulee nii se minkälaine ite oot . mää oon simo sosiaaline ja semmosta ja kaveritki o pelkkii jätkii:D:D ja silti tunnen itteni iha vitu rumaks ku on kaikki finnit ja käyty ihotautilääkärill ja hoidan niitä joka pvä eikä ne lähe minnekkää ja si ku suklaata eika mtn rasvasta sais ees syödä ku niistähä ne finnit summuut tuleeki:s mut rento ei mikää hikke ja sillee:):)

    • Anonyymi

      Noh, sehän sit on vaikeeta, ku olin itte omasta mielestä ihan vitun tyhmän näköne ja sit mietin et ei kukaa poika tykkää musta ku oon nii läski ( olin tollon ihan normi painone) mut sit aloin vähä laihduttaa ja sain kuukaudes laihdutettuu melkei kolme kiloo nii sithä ei tapahtunu koulus mitää, olin iha super sad. Mut sitte kävin ostaa vähä sellasii luonnollisii meikkei, aloin käyttää joka kolmas ilta kasvomaskii ja vaihdoin vähä mun tyylii nii heti alko kesäloman jälkee tapahtuu. Kaikki siis ihan kaikki 10 mun luokan poikaa laitto mulle snäppii jotai sellast et ooks kiinnostunu must et haluuks mennä jonnekki ja tällee. En tykännu keistää niist muista ku yhest Pietist, johon mun olu alun perin tehä vaikustus. En vastannu mihinkää niist snapeist muutaku EI!! EN HALUU! EN TODELLAKAA!! Mut sit huomasin et Pieti oli laittanu kans ja sit aattelin et onko tää joku läppä ku se oli laittanu:
      Moi! Haluuks mennä joskus johonki? Ja mun on ollu aika vaikee sanoo tää mut tota......Ööh...... Alax? Ja tietty mä laitoin:

      Joo!! Tottakai mä haluun olla sun kaa!!! Mitä oikein luulit??
      Ja sit siitä asti ollaa oltu yhes nyt itse asias sellaset 4 vuotta ja oon ny 18v (sori jos oli pitkä story time mut toivon et se ei haittaa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe