Missä on Tapani?

HotIce

Minne hän on kadonnut?

13

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

Varmaan Justiinax on sen kidnapannut ja pannut kotiinsa lukkojen taa ;D
      Kyllästyi varmaan kyyrimään niissä puskissa sen pihalla. Oli pirunmoiset pakkasetkin.

• Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.

;D Tuon kyllä heitin ihan hurtilla huumorilla, toivottavasti et ottanut taas nokkiisi.
        Tää palsta on ollut aika kuollut pitkään ja eikö se ole hyvä kun jotain täällä tapahtuu.

• Ei Tapsa mihinkään ole kadonnut vaikkei lehdissä häntä ole näkynytkään. Ei muutkaan laulajat nyt niin kauheasti julkisuudessa ole jos ei niiltä ole ilmestynyt uutta levyä, ole eroamassa tai menossa naimisiin, kärähtänyt ylinopeudesta, tms.

• Anti Liinilä

Tapsuliini on tosiaan hävinnyt on kuin pieru Saharaan tai kärpäsenpaska valtamereen. Taitaa Annu olla oikeilla jäljillä... On taitanut Justiinax Liinilä tehdä turuset...

• kosoolan vikki

Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.

kosoolan vikki kirjoitti:

Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.

Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.

• kosoolan vikki
        *** kirjoitti:

Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.

Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.

kosoolan vikki kirjoitti:

Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.

Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.

• joku vaan
        *** kirjoitti:

Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.

Pohjalaiset ei pidä teennäisyydestä sen takia Tapsa tuleekin niiden kanssa hyvin toimeen.

• ihmetteleväinen

Eipä näytä Tapsan kotisivutkaan olevan enää missään, jotta voisi katsoa missä keikkoja...

• OK.

Sivut on pari kertaa aikaisemminkin ollut pois toiminnasta. Viimeksi liki kuukauden.

• Lorujaje

Nyt näyttää kotisivut olevan taas toiminnassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4776
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2179
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1823
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      190
      1792
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      168
      1560
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      283
      1431
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1260
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1179
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1162
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1124
    Aihe