Minne hän on kadonnut?
Missä on Tapani?
HotIce
13154
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 13
Vanhimmat
Varmaan Justiinax on sen kidnapannut ja pannut kotiinsa lukkojen taa ;D
Kyllästyi varmaan kyyrimään niissä puskissa sen pihalla. Oli pirunmoiset pakkasetkin.
Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.
;D Tuon kyllä heitin ihan hurtilla huumorilla, toivottavasti et ottanut taas nokkiisi.
Tää palsta on ollut aika kuollut pitkään ja eikö se ole hyvä kun jotain täällä tapahtuu.
Ei Tapsa mihinkään ole kadonnut vaikkei lehdissä häntä ole näkynytkään. Ei muutkaan laulajat nyt niin kauheasti julkisuudessa ole jos ei niiltä ole ilmestynyt uutta levyä, ole eroamassa tai menossa naimisiin, kärähtänyt ylinopeudesta, tms.
Tapsuliini on tosiaan hävinnyt on kuin pieru Saharaan tai kärpäsenpaska valtamereen. Taitaa Annu olla oikeilla jäljillä... On taitanut Justiinax Liinilä tehdä turuset...
Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.
Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.
Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.
Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.
Pohjalaiset ei pidä teennäisyydestä sen takia Tapsa tuleekin niiden kanssa hyvin toimeen.
Eipä näytä Tapsan kotisivutkaan olevan enää missään, jotta voisi katsoa missä keikkoja...
Sivut on pari kertaa aikaisemminkin ollut pois toiminnasta. Viimeksi liki kuukauden.
Nyt näyttää kotisivut olevan taas toiminnassa :)