Minne hän on kadonnut?
Missä on Tapani?
13
114
Vastaukset
- Annu.
Varmaan Justiinax on sen kidnapannut ja pannut kotiinsa lukkojen taa ;D
Kyllästyi varmaan kyyrimään niissä puskissa sen pihalla. Oli pirunmoiset pakkasetkin.Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Annu se murjoo taas vitsejään... En oo Tapsaa kidnapannut. En viitti sitä sentään ihan kokonaan ittelleni omia kuiteskaan. Enkä mä missään puskissa sitä perskarvat huurussa sentään kyylää.
;D Tuon kyllä heitin ihan hurtilla huumorilla, toivottavasti et ottanut taas nokkiisi.
Tää palsta on ollut aika kuollut pitkään ja eikö se ole hyvä kun jotain täällä tapahtuu.
Ei Tapsa mihinkään ole kadonnut vaikkei lehdissä häntä ole näkynytkään. Ei muutkaan laulajat nyt niin kauheasti julkisuudessa ole jos ei niiltä ole ilmestynyt uutta levyä, ole eroamassa tai menossa naimisiin, kärähtänyt ylinopeudesta, tms.
- Anti Liinilä
Tapsuliini on tosiaan hävinnyt on kuin pieru Saharaan tai kärpäsenpaska valtamereen. Taitaa Annu olla oikeilla jäljillä... On taitanut Justiinax Liinilä tehdä turuset...
- kosoolan vikki
Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.
kosoolan vikki kirjoitti:
Tapani on täällä Pohojanmaalla.Täällä on aina arvostettu sellaasia jokka osaa ,eikä kuvia kumartele.
Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.
- kosoolan vikki
*** kirjoitti:
Voisitteko pitääkin sen siellä joikhaamassa ettei tarvis enää täällä etelässä nähdä eikä kuulla kyseistä miekkosta.
Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.
kosoolan vikki kirjoitti:
Eikös se oo vapaaehtoosta ,ketä katteloo ja kuunteloo.Ei meillä Pohojanmaalla ketään pakolla piretä.Tapani vaan arvostaa reiluameininkiä eikä mitään smooltookkia.Teillähän on siälä etelässä Satraappi Lipponen.Sitäpaitsi Tapanilta näkköö sujuvan reilu tyäntekeminenkin ja sitä täälä arvostetahan.Jotta saavuttaa Pohojalaasten luottamuksen pitää pystyä tekemähänkin jotakin.Pohojanmaalla on aina arvostettu rehellistä pelimannia ja sellainen Tapani on parahasta päästä.
Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.
- joku vaan
*** kirjoitti:
Ohhoijaa... olen valitettavasti tuntenut parikin pohojalaista. En tunne onneksi enää.
Pohjalaiset ei pidä teennäisyydestä sen takia Tapsa tuleekin niiden kanssa hyvin toimeen.
- ihmetteleväinen
Eipä näytä Tapsan kotisivutkaan olevan enää missään, jotta voisi katsoa missä keikkoja...
- OK.
Sivut on pari kertaa aikaisemminkin ollut pois toiminnasta. Viimeksi liki kuukauden.
- Lorujaje
Nyt näyttää kotisivut olevan taas toiminnassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127