Viestin välitystiedot

En osaa

Mitä tarkoittaa, kun tekstivietin tiedoissa lukee ODOTETAAN VÄLITYSTIETOJA? Lähetin eilen kaverille viestin ja tiedoissa lukee noin, onko viesti mennyt perille? Lähetettäessä kyllä luki viesi lähetetty.

Mistä moinen voi johtua? Onko vastaan ottajalla puhelin kiinni, viestit täynnä, vai laittanut jonkun eston... Kaipaan apuja!!

6

2177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan ottajalla voi olla puhelin kiinni tai sen muisti täynnä.....

• mikset sä soita...

Googlasin tähän kaksi vuotta vanhaan keskusteluketjuun, koska huomasin että keskustelun avaaja kysyi samaa asiaa mitä minä nyt ihmettelen kun olen lähettänyt kaverilleni tekstiviestejä niin tiedoissa lukee, että "odotetaan välitystietoja", vaikka kännykkäni ilmoitti että viesti lähetetty. Ja ne tekstiviestit siis lähetin neljä päivää sitten. Ja tuo viesti tuli ainoastaan yhden kaverini kohdalla. Muille kavereille lähettämäni viestit ovat menneet ilmeisesti perille, koska niissä ei lue, että "odotetaan välitystietoja". Olen satavarma että kaverillani on puhelin auki, joten siitä ei voi olla kiinni viestejeni meneminen eteenpäin. Mitä tarkoitat tuolla että muisti voisi olla täynnä? Sitäkö että tekstiviestejä on buukkautunut liikaa sinne vastaanottajan kännykkään? Miten se voisi tänä päivänä olla mahdollista, koska kännyköissä on aika suuret viestivarastot ja minä esimerkiksi poistan viestit aina sitä mukaa kun asiat on hoidettu. Voisiko sellainen olla mahdollista, että tuo kaverini olisi laittanut minulle jonkinlaisen eston, että en voi lähettää hänelle viestejä? Mutta näkyisikö se silloin mainistemallani virheilmoituksella. Tosin en voi uskoa että olisi laittanut eston ainakaan tietoisesti. Tekniikan maailmassa tietysti kaikki mahdollinen on mahdollista,

• Onko viesti siis mennyt sille kaverille? Onko hän vastannut siihen tai oletko soittanut hänelle ja kysynyt? Jos on mennyt perille niin tuosta ilmoituksesta ei tarvitse välittää.

• mikset sä soita

Itse asiassa en ole kysynyt häneltä ovatko ne viestit menneet perille, mutta oletan että eivät ole, koska hän vastaa miltei välittömästi (tarkoittaa muutaman tunnin viivettä korkeintaan) viesteihini. En pysty soittamaan hänelle, koska kumpikaan meistä ei pysty kommunikoimaan suullisesti eli tämä viestin lähettäminen on meillä ainoa tapa. Onneksi tässä ei ole mikään hätätilanne, mutta ihmettelinpä vain. Ikinä aiemmin en ole törmännyt vastaavanlaiseen ilmoitukseen viestejä lähettäessä. Se mahdollisuus on tietysti olemassa, että hän on jättänyt puhelinlaskunsa maksamatta ja puhelin on suljettu sen vuoksi.

• ehkä näin

oliko kyseinen viesti muista viesteistä poikeava eli oli se multimedia viesti. jospa näin oli niin kaveris ei pysty ottaa viestiä vastaan jos silla ei ole siihen kykenevää puhelinta.

• mikset sä soita

Ihan tavallisia tekstiviestejä olivat (itselläni on vanha Nokian kännykkä, jossa ei ole mahdollisuutta edes lähettää multimediaviestejä). No joka tapauksessa nyt on mennyt jo sen verran aikaa, että jos hänellä ei ole kännykkä auki niin käsittääkseni ne lähettämäni tekstiviestit ovat jo haihtuneet sinne kuuluisaan ja äärettömään bitttiavaruuteen. Luulenpa, että syy on se, että hänen puhelimensa on maksamattomien laskujen vuoksi suljettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1863
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1756
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1527
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1134
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1002
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50