Elämää seksin puutteessa

"Amazon-verkkokaupassa myynnissä olleesta ”seksikirjasta” on tullut villitys opiskelijoiden keskuudessa, kirjoittaa Daily Telegraph.

Kirjan nimi on ”Mitä jokainen mies ajattelee paitsi seksiä” (What Every Man Thinks About Apart From Sex). Kirjassa on 200 sivua – joista jokainen on tyhjä.

Kirja on myyty loppuun Amazon-verkkokaupassa. Opiskelijat käyttävät kirjaa muistiinpanovihkona yliopistoluennoillaan, kertoo Telegraph.

Kirjan on kirjoittanut ”professori” Sheridan Simove. Hän on esiintyjä ja yrittäjä. Kirjan suosio on täysin yllättänyt Simoven."

Uusi Suomi/Verkkolehti

Naisethan voisivat ostaa tuon miehilleen ja kirjoittaa siihen joka päivä uuden reseptin?

Aamuneljältä lukaisin omani, mutta se näköjään poistettiin palstalta.
Ilmeisesti siihen kirjoitettiin liika paljon reseptejä minulle.
Harmi että en kerinnyt lukemaan, aamulla oli vasta yksi.

H.

40

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Kaikki humpuuki nykyisin myykin.
      Antaa nuorten iloita, me emme enää ole - nuoria.
      Pysytään me vain lestissämme, vaikkei ollakaan lestinheittäjiä.

• Aloitus on tehty "vakavalla mielellä".
        Eikös tässä iässä muutenkin ala kaipaamaan jotain sen tilalle?
        En minä, siis, vielä.
        Joten kai perhesopu säilyy paremmin jos tehtävien jako on naisella?
        :)
        H.

• 1945

Sorry, en tajua ollenkaan aloittentekijän ajatuksia.
      Seksin putteeseenko luet jotain seksikirjaa netissä?

• Eipä ole pilailun aihe!
      Karua tosielämää lähimenneisyydessä ja vielä lähempänä tulevaisuudessa.

Tammikuun viikon "paastoa" seuraa huomenna alkava melkein viikon mittainen kolkko kausi.

Kyllä huumori on hakusessaan!
      Vitsailkoot ne jotka siihen pystyvät!

• 1.1947

Niin aina. Hyvä on opetella luopumisen jaloa taitoa. Ei nyt sen enempää.
        Kunhan ollaan kumpikin tyytyväisiä:)

• s-taka*

Kun vasta aamullakin sanoin kultaselle että 'emmää nyt viiti', niin en todellakaan suhtaudu asiaan kovin suurella vakavuudella. Onneksi ei ylkäkään. Onhan näitä tilaisuuksia, ottaa toisella kertaa sitten 'vahingon' takaisin. Ei seksitön viikko ketään hautaan kellistä, vaikka yleisesti ottaen aktiiviväkeää ollaankin.

Itse seksikirjajuttu on ihan hauska. Ostaisin sen kummilapselleni lahjaksi jos viitsisin ruveta nettiä mokoman takia raplaamaan. Olisi ihan hyvä vitsi sikälikin että kyseessä on femina.

• Miksi kaikki ottaa tämän seksijuttuna?
        Opiskelijatkin ostivat kirjan muistilehtiöksi.
        Koko hommalla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa vaan humorististen roolimallien kanssa.
        Noh, oma vikani taas, liian nätti aloitus.
        Siellä on teille hävytön kopio:
        Aviomiehet talutushihnassa.

H.

• Voisinkin hommata sen tuonne matkalle ja kirjoittaa siihen matkapäiväkirjaa.
      Aamulla lukaisin muutaman jutun täältä joka on poistettu, sinuun ollaan jälleen suututtu.
      Elä sie lirkuttele kaikille naisille, toiset kun sinusta paljon odottaa :))
      Ja nyt en todellakaan kirjoita itsestäni vaikka sun iso egos sen niin kääntäiskin.

• Älä sie potki tutkainta vastaan, kyllä ISO EGO tietää miten asiat on. :))
        Minun piti luvata olla edes kuiskaamatta sille, kun tytöt eivät tykänneet, mutta siulle voin vastata. Siis tämä on nimimerkille tulisilla, jos joku taas ehtii väliin.

Miekin ostan tuon tyhjän kirjan ja laitan siihen puutarhajuttuja, milloin piilotan multaan mitäkin siemeniä.

• Anceli kirjoitti:

Älä sie potki tutkainta vastaan, kyllä ISO EGO tietää miten asiat on. :))
        Minun piti luvata olla edes kuiskaamatta sille, kun tytöt eivät tykänneet, mutta siulle voin vastata. Siis tämä on nimimerkille tulisilla, jos joku taas ehtii väliin.

Miekin ostan tuon tyhjän kirjan ja laitan siihen puutarhajuttuja, milloin piilotan multaan mitäkin siemeniä.

Sekavaksi on tämä mennyt, varmaan aina ilmoitettava kenelle on kirjoittanut vaikka kaikkihan saa tietty vastata.
        Joo, on se hankalaa toi keskustelu välillä :)) Kuka milloinkin loukkaantuu ja kuka mitäkin luulee.
        Mie voisinkin sen kirjan ottaa sinne Kiminkisen luennolle ja sitten kertoa kuinka viisas on minusta sillä matkalla tullut.
        Viikko vielä eikä millään jaksais odottaa. Itseasiassa tasan viikon päästä laivalla tutkimassa uusia tuulia.....

• Kuten nuorenakin, olisin toivonut jumalien johdatusta.
        Noh, en ihan kauheasti voi moittia, sinne minne johdattivat, minäkin olisin suunnannut.
        Kummallisen vaikeaa se on tänäkin päivänä.
        Minä kun suuntaudun vain sasukseen, niin maailma menee mullin mallin.

Mitä sinuun tulee niin otan arasti kätesi käteeni ja soperran: kiitos.
        Jostain vanhoista muistoista sekin käytös tulee.

Mutta minä en ymmärrä yhtään mitään siitä että jokunen saa hepulin minusta.
        Maailman kilteimmästä ja suloisimmasta miehestä.
        Miehestä joka tutkisi Kärpäsenkin kaikki puolet katkaisematta karvaakaan, saatika siipeä.
        Ja pikkuisen masentaa sekin että nuo kiukuttelijat saavat minutkin näyttämään raaan miehekkäältä, siten että kukaan ei uskalla enää kirjoitella minulle.
        Oikoluvussa huomasin että vähän taisi tulla liioitteltua.
        H.

• tulisilla kirjoitti:

Sekavaksi on tämä mennyt, varmaan aina ilmoitettava kenelle on kirjoittanut vaikka kaikkihan saa tietty vastata.
        Joo, on se hankalaa toi keskustelu välillä :)) Kuka milloinkin loukkaantuu ja kuka mitäkin luulee.
        Mie voisinkin sen kirjan ottaa sinne Kiminkisen luennolle ja sitten kertoa kuinka viisas on minusta sillä matkalla tullut.
        Viikko vielä eikä millään jaksais odottaa. Itseasiassa tasan viikon päästä laivalla tutkimassa uusia tuulia.....

Tulisille taas tämä viesti, en minäkään enää tiedä kuka kenellekin vastaa, ellei nimimerkkiä mainita. Joskus mainitaan ikävissäkin merkeissä, mutta en mie välitä, leikkiähän tämä vaan on monellekin.
        En tiedä kenelle H vastasi, siulle varmaan.

Kirjoita vaan muistiin kaikki Kiminkisen tarinat, voit sitten pitää miulle luennon niistä.
        Mukavaa matkaa toivotan jo tässä vaiheessa.

• hunksz kirjoitti:

Kuten nuorenakin, olisin toivonut jumalien johdatusta.
        Noh, en ihan kauheasti voi moittia, sinne minne johdattivat, minäkin olisin suunnannut.
        Kummallisen vaikeaa se on tänäkin päivänä.
        Minä kun suuntaudun vain sasukseen, niin maailma menee mullin mallin.

Mitä sinuun tulee niin otan arasti kätesi käteeni ja soperran: kiitos.
        Jostain vanhoista muistoista sekin käytös tulee.

Mutta minä en ymmärrä yhtään mitään siitä että jokunen saa hepulin minusta.
        Maailman kilteimmästä ja suloisimmasta miehestä.
        Miehestä joka tutkisi Kärpäsenkin kaikki puolet katkaisematta karvaakaan, saatika siipeä.
        Ja pikkuisen masentaa sekin että nuo kiukuttelijat saavat minutkin näyttämään raaan miehekkäältä, siten että kukaan ei uskalla enää kirjoitella minulle.
        Oikoluvussa huomasin että vähän taisi tulla liioitteltua.
        H.

Jaa siis niin mistäs kiität?
        Ja miehän varoitin kaikkien kanssa lirkuttelusta, siitä ne hepulit täällä tulee.
        Kun jokunen ottaa tosissaan siut.
        Ja johdatuksesta, kun menee sinne minne neä näyttää niin hyvin tulee johdatettua. Takaperin kulkemisesta voi tulla ruumiillisia vaivoja.

• Anceli kirjoitti:

Tulisille taas tämä viesti, en minäkään enää tiedä kuka kenellekin vastaa, ellei nimimerkkiä mainita. Joskus mainitaan ikävissäkin merkeissä, mutta en mie välitä, leikkiähän tämä vaan on monellekin.
        En tiedä kenelle H vastasi, siulle varmaan.

Kirjoita vaan muistiin kaikki Kiminkisen tarinat, voit sitten pitää miulle luennon niistä.
        Mukavaa matkaa toivotan jo tässä vaiheessa.

Kiitos!!:))
        No joo, nyt taas tää ketjujen pyörittely mulle riittää.
        Käy silmiin ja ottaa päähän. Kaikenlisäks kun ulkona joutuu kulkemaan kirkkaassa ilmassa ja kirkkaan lumen saartamana :(
        Laitan taas koneen vähäks aikaa kiinni.
        Niin ja tää oli Ancelille :)))

• tulisilla kirjoitti:

Kiitos!!:))
        No joo, nyt taas tää ketjujen pyörittely mulle riittää.
        Käy silmiin ja ottaa päähän. Kaikenlisäks kun ulkona joutuu kulkemaan kirkkaassa ilmassa ja kirkkaan lumen saartamana :(
        Laitan taas koneen vähäks aikaa kiinni.
        Niin ja tää oli Ancelille :)))

Riittää mullekin, saunakin jo lämpiää ja hunajaa taas laitan pintaan. :)
        Jos siitä vaikka tulisi mitenkä seksikäs olotila.

Silmiin käy ulkona minullakin, mutta kevät on ja siitä nautitaan.
        Mukavaa iltaa siulle.

• tulisilla kirjoitti:

Jaa siis niin mistäs kiität?
        Ja miehän varoitin kaikkien kanssa lirkuttelusta, siitä ne hepulit täällä tulee.
        Kun jokunen ottaa tosissaan siut.
        Ja johdatuksesta, kun menee sinne minne neä näyttää niin hyvin tulee johdatettua. Takaperin kulkemisesta voi tulla ruumiillisia vaivoja.

Kiitos tuli siitä että vastasit aloitukseni ajatukseen.
        Tuntui kuin olisit delfiinikaverini Sardiinijahdissa.
        Katselin Ylen Areenan dokumentin.
        Kivasti me siellä narskahdeltiin.
        Yleensä minulle vastailee samaan suuntaan kiertelevä Sardiinilauma.
        Kiitokseni tyylillä yritin antaa sinulle mukavan takauman nuoruuteen.
        H.

• Mainio idea jos tuo on totta ! Jos minulla sattuisi olemaan täällä lemmikki, ostaisin heti hänelle tuollaisen opuksen. Kirjalla saattaa olla juuri päinvastainen psykologinen vaikutus. Niin ja siihenhän voisi kirjoittaa mitä hän todellakin ajattelee seksistä, elikkä sivut täyttyisivät. Voisi olla mielenkiintoista luettavaa muutaman vuoden päästä, vähän kuin lokikirja joita on tullut luettua muutamia.

• Kettunen, sait minut nauramaan.
        "siihenhän voisi kirjoittaa mitä hän todellakin ajattelee seksistä".
        Kumpikohan siihen kirjoittelisi?
        H.

• hunksz kirjoitti:

Kettunen, sait minut nauramaan.
        "siihenhän voisi kirjoittaa mitä hän todellakin ajattelee seksistä".
        Kumpikohan siihen kirjoittelisi?
        H.

No jos kerran sivut ovat tyhjiä niin ei kai kukaan kiellä yhteistä leikkiä kirjasen sivuilla. Kyllä me sitä lokikirjaakin yhdessä väsättiin. No voihan siihen kirjoittaa myös että tänään syötiin perunoita ja läskisoosia, eli kärykastiketta eikä sänkyhommista tullut mitään koska edellisen päivän viima lompakossa harmittaa vieläkin ja päässäkin jyskyttää...

• Tase Pappa

hunksz- nyt kyllä narraat. Yksikään opiskelija ei ole kahta minuuttia kauemmin ajattelematta seksiä. Olipa Mies tai Nainen. Se että Kirja on vanhana mukava muisto niistä karmeista hetkistä kun jotakin piti väsästä luennoilla. Se muistuttaa oikeista asioista, jotka olivat silloin todellisia, tavoittelemisen arvoisia "suorituksia.
      Siksi sitä ostetaan niin paljon.

Tässä lähempänä 70 huomaa dementian ensi oireita itsessään. Eilenkin meni ainakin puoli tuntia ilman että kävi tyttäret mielessä. Tänään olen sitten vonkannut senkin edestä. Turhaan tietysti. ei se kuitenkaan asiaa muuksi muuta.

• Pappa lukee uudelleen.
        Kirjassa on 200 tyhjää sivua kuvaamassa mitä MUUTA mies ajattelee kuin seksiä.
        Sinun kannattaa aina ottaa huomioon, kun minun aloituksiani luet, että aivot on käynnistettävä, niin raskasta kun se onkin.
        H.

• TabulaRasa.....

Opushan on sitten kuin tämä palsta.
      Tyhjää täynnä, kukin voi täyttää sen halunsa ja kykynsä mukaan, jos löytyy kumpaakaan.

Olisipa lääkäri, voisikin kirjoitella reseptejä.

• Siihenhän minä viittasin, aloitukseni huumoriosiossa..
        Go ahead! Sen verran kaikki osaavat tohtorileikkejä,
        H.

• TabulaRasa.......
        hunksz kirjoitti:

Siihenhän minä viittasin, aloitukseni huumoriosiossa..
        Go ahead! Sen verran kaikki osaavat tohtorileikkejä,
        H.

Lääkemääräksen väärentäminen on rikos.

Niitä leikkejä minä leikin lapsena. :))

• 59cxzz

oletko sairas harrastaja 61v .etsi nukke pano kaveriksi.

• 60+-----.,-.

Kuinka sinulla?

• minäminäminäminäminä

Siitä puhe, mistä puute ja puutehan se sinulla näkyy olevan alvariinsa. Laita nyt hyvä ihminen kuvasi sinne galleriaan ja lehteen kokosivun ilmoitus, että päästään näistä jutuistasi vähäksi aikaa eroon. Ja on niitä maksullisiakin, käytä niitä.

• Oliks tää minulle?
        Aloituksessani ei ollut seksiä yhtään.
        Se kertoi opiskelijoiden ottaneen tuon kirjan muistikirjaksi koska sillä on "hauska nimi":
        Minä sitten vihjasin että naiset voisivat ottaa sen myöskin ja kirjoitella miehille muita askareita.
        Muistan sinut kyllä hyvin, haet aina jotain kivaa sanottavaa minulle.
        Kiitos osanotosta.
        H.

• kaunisleski

Hmmm... Oivallinen muistikirjanen...

• -.,-...-.-.,--

Mitä oli mielessä.....

• kaunisleski

No sitähän voi käyttää vaik, .....päiväkirjana...

• yksihullykysyyenemmä

Miksi on niin noloa ajatella seksiä? Ja miksi on vielä nolompaa elää "puutteessa". Ja miksi on kaikkein nolointa harrastaa seksiä muiden kuin oman kullan kanssa? Eikö ole yhtään noloa harrastaa seksiä avioliitossa, ajatella seksiä aviosiipan kanssa ja näyttää että meillä menee hyvin?
      Eli
      pitääkö sinkkujen elää selibaatissa ja naimisissa olevat tehdä ylityötunteja sängyssä vaikka kuinka väsyttais ja kylästyttais koko touhu?

• Yritä nyt ymmärtää että aloitus ei ollut lapsille.
      Elikkä ei ollut siinä seksiä.
      H.

• Tuolla on pulla-aloitus, kysypäs mummoilta miten kahvisuttu tehdään.
        siellä taitaa olla joku kettutyttökin.
        H.

• kaunisleski

Voi H, kahvisuttu?
      Meillä se oli pullamössö....

• Oikein ymmärrettävää, että sivut ovat tyhjiä. Siinä iässä hormoonit hyrräävät, vaikea ajatella mitään muuta :-)).

Erittäin hyvä business-idea, joskus ne ovat noin yksinkertaisia, vain oivalluksia.

• Kullervo Trudilutzka

Runka-runka. Kyllä se siitä.

• -

Missä kaikki kiimaset imisät näin maliskuussa?

• kaunisleski

Sikalassa....

• Vaikka aloitukseni onkin ihan asiaa, niin ei vanhaa kannata nostaa esiin jos ei ole ihan asiaakin.
        Tosin, kestän tuon sikalan.
        Jäädäänpä odottelemaan muita naisellisia kommentteja.
        H.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4444
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3762
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2571
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1725
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1547
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1329
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1273
    Aihe