kokemuksia nykyisistä katsastusasemista/insinööreistä?
katsastusinsinöörit
27
1850
Vastaukset
- Firman piikkiin
En tiiä sanoa mitään katsastusasemista sinällään, mutta yhdellä katsastusasemalla on tosi mulkero jätkä. En enää ikinä vie autoani sinne sen verran alko viimeksi nyppiä sen tyypin naama, Sami K:n nimittäin. Tyyppi tekee asiakas työtä, josta saa rahaa ja kehtaa olla niin epäkohtelias. Ei lääkärikään osoita mieltä potilaalle, jolla ilmenee jotain vikaa. Mee Sami K peilin eteen, jookos!
- juIIi
nastaero liian suuri
mitä tämä tarkoittaa,enhuomannut että katsastaja olisi laskenut nastat
kuinka suuri ero saa olla että kelpaa
hylätty tämän takia - karhu!
ei kannata porissa katsastaa missään muualla, kuin karhukatsastuksessa. piste. uskokaa.
- kerta riitti
A-katsastuksen nuori juippi ainakin karkoittaa asiakkaat omalla typerällä yli ihminen käytöksellään.Pitäisi ymmärtää miten palvelualalla käyttäydytään.
- §§§§§§
mä kävin k1 kat. prisman vieressä ja läpi meni ja hyvä palvelu ja boonukset päälle..
- Tyytyväinen asiakas
Ääni karhukatsastukselle. Siellä ei turhasta sanota. :) Olen muutaman kerran käynyt ja hyvää palvelua.
- 454567890976
A-katsastus on kieroillut verojen suhteehn. Suomeen maksanut kärpäsenpaskan verran. Kuka toope rahoittaa tätä "ei kotimaista" puljua. Yksityinen asema, joka maksaa kovat verot Poriinkin, on kannatettavaa toimintaa. Em. varoilla näitä yhteisiä asioita rahoitetaan. >Ei niillä, jotka menevät esim. espanjan verokarhuille. Miettikää vähän mitä teette.
- 500CID
Prisman viereiselle K1-katsastukselle täältäkin pisteet. Karhukatsastus on hyvä myös. Kaikilta asemilta löytyy mukavia katsureita - joiltakin vain toisia enemmän.
- karhunkikkeli
Jokapaikassa hylätään pikkuviastakin, syynä on uusinnasta saatu raha.Eräs kikkelinaama sanoi että valot eivät ole oikein suunnattu, ne piti hänen mielestään suunnata paljon enemmän vasemmalle.Nyt ajaessa iltaisin monet vilkuttavat pitkiään minulle, koska luulevat että minulla on pitkät päällä, katkaisevat omansa vasta kun itse pistän pitkät päälle näyttääkseni että ei ollut pitkiä täällä.
- Hiano vinkki:
Ota anoppi pois takakontista nii ei näytä valot liian ylös.
- audi8
A-Katsastus yritti antaa autolle hylsyn xenon-valojen takia, mitkä olivat alkuperäiset tehtaalla laitetut. Väitti kiven kovaa että olen itse laittanut xenonit halogeenien tilalle, ei kuulemma ole 99 vuosimallin autossa sellaisia varusteita! Jouduin demonstroimaan miten valojen automaattinen korkeudensäätö toimii, ja soittamaan vielä merkkiliikkeeseen joka vahvisti että nama valot ovat alkuperäiset. Kyllä katsastajaa suututti sen jälkeen eikä sanonut enää saanaakaan hallissa, paukutteli ja kolisteli vain paikkoja kiukkusena.
- iiso bmw
Se taitaa olla noissa A-katsastuksissa kans nuo yyteet melko lähellä ja sekin viittuttaa. 6 katsastajaa ja 6 autoa per päivä niin ei oo ainakaan turhia kiiruita. Paras ja mukavin palvelu toimistossa on ehdottomasti k-1 lafkassa vesamatin vieressä, hallin puoli täälläkin vaihtelee..
- että silleen.....
Samaa mieltä palvelusta, mutta.
Ostaessani koslaani auton sumuvalossa oli särö ja ei merkintää paperissa. Eka katsastus K-1 firmassa meni ok, mutta seuraavana vuonna katsuri näki särön.
Eli ei muuta kuin vaihtamaan sumuvalon lasia.
Eipä ole kyseistä suikkahattua näkynyt kyseisellä asemalla aikoihin.
- 1969
Kävin viimeksi katsastuksella Koulukadun asemalla. Sen jälkeen on aina ollut sen verran uusi kottero alla ettei ole tarvinnut käydä.
- mäkine
Juu itsekkin suosin tuota porilaista katsastusasemaa eli karhukatsastusta. K1 on espanjalaisten omistama ja a-katsatus englantilaisten. Kyllä kannattaa vähän miettiä minne rahansa laittaa. Nii ja voishan sitä joskus sitäkin miettiä että ehkä katsastusmiehille on annettu jotku määräykset minkä mukaan toimia, ei ne vittuuttaan hylkää! Tottakai se pännii ku auto ei mene läpi mut järki käteen.
- ammattitaitokunniaan
Vaikka minuakin vituttaa suunnattomasti rahan takia se, ettei auto yleensä mene läpi vaan tulee korjailtavaa (ei kovin uusi auto) niin voitaneen sanoa ettei nyt ihan ilman pätevää syytä yleensä noita hylsyjä tule.
Katsastusmies on vähänkuin autoilijan suojelusenkeli tai henkivartija.Miettikää jos joku raidetangonpää on läpipaska ja pääsette läpi katsastuksesta ja sitten satasen vauhdissa se raidetangonpää sanoo sopimuksen irti.Ei ole leikin asia.Nykyään olen tyytyväinen että katsastusmies on tehnyt hommansa kunnolla ja tällaiset tulee ilmi.
Toisilla asemilla on kyllä huomattavissa tunaritoimintaa.Valojen väärinsuuntauksesta hylsy vaikka autossa on sisällä sähköisesti suunnattavat valot joista namikkaa kääntämällä saa valot oikein suunnattua ilman isompia vaivoja.Pitikö siitäkin nyt sitten maksaa konttorille 15-20€ uusintamaksua kun asian olisi voinut hoitaa samantien napista?Katsastusmies ei tajunnut että tuo nappi on olemassa, tai sitten halusi vain rahaa ja joku syy piti keksiä.
On olemassa hyviä ja huonoja asemia.Itseäni ei liikuta se minne konttori veronsa maksaa kunhan tekee työn hyvin ja asianmukaisesti eikä puutu typeriin nappeihin.En kehu enkä puolla mitään asemaa kunhan sanon että asioin sellaisella missä asiakas on etusijalla eikä konttorin donitsikassa joka halutaan täyttää asiakkaan lompakosta.- Minäpä tykkään
Asioin pelkästään sillä asemalla missä on Kuuluisa Arja, sopivasti tukkaa ja persettä naisella.
- herää pahvi
Karhu katsastus Suomalainen?
- pahvi heräsi
Karhukatsastus on nimenomaan porilainen ja maksaa veronsa Poriin - yhteiseen pussiin siis.
- pahvi tajuu
Ok,tarvii suosia sitten sitä.
- indosuosija
Suosikaa hintaa alas niin alan myös suosimaan kotimaista.Niin kauan kunnes hinta on suosittu ihan vitun ylös niin suosin sitten vaikka indokiinalaista katsastusasemaa.
- pöhvi
indosuosija kirjoitti:
Suosikaa hintaa alas niin alan myös suosimaan kotimaista.Niin kauan kunnes hinta on suosittu ihan vitun ylös niin suosin sitten vaikka indokiinalaista katsastusasemaa.
- Pirkkavolkkari
K1-asemalla ainakin Kamuxin autot menee heittämällä läpi. Asiakas huomaa sitten itse että vikoja löytyy ja niiden korjaus taas maksaa. Kamuxilta kysyttäessä, siellä luotetaan täysin katsastustoimistoon, joten niiltä osin takuu loppuu heti.
- peltiseppä
Karhukatsastus Porissa nykyään täynnä virkaintoisia natseja. Ruostetta kun löytyy niin ei riitä paikan merkkaus ja merkintä paperiin vaan revitään käsin ja hakataan väkisin läpi terveestäkin pellistä. Korjattavaa toki on mutta viime reissun jälkeen tuli oiottavaakin perkele!
Ei voi suosia kotimaista jos meno on tuollaista!- miÄÄS
Karhukatsastus (ei länsipori)
Porilainen
Tarpeeksi henkilökuntaa
-Aina etsimällä etsitään hylsy
A-katsastus paanakedonkatu
Ei liikaa etsimällä etsitä
-Liian vähän henkilökuntaa
Itse käyn A-katsastuksessa. - rahastuslaitoksia
miÄÄS kirjoitti:
Karhukatsastus (ei länsipori)
Porilainen
Tarpeeksi henkilökuntaa
-Aina etsimällä etsitään hylsy
A-katsastus paanakedonkatu
Ei liikaa etsimällä etsitä
-Liian vähän henkilökuntaa
Itse käyn A-katsastuksessa.Jokaikisessä katsastuspaikassa etsimällä etsitään jokin vika, että asiakkaalta voidaan veloittaa se extra 15€ uusintakäynnistä.Monesti nämä ihmiskyrvät eivät edes viitsi persettään nostaa penkistä tullakseen tarkistamaan onko vika tosiaan korjattu.
Raha kyllä kelpaa.
- Jurikka
Ennen vanhaan inssit oli isoja herroja ja seisotti jonossakin tuntikausia. Voisin sanoa muutaman nimenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628