Morjensta pöytäliinaan!
Haluatko jakaa vuokrakulujasi kanssani? Olen tulossa media-alan töihin Helsinkiin ja minulta puutttuu kämppä altani. Olen hyvinkin pian 25-vuotias tyttö, erittäin tekohauska ja nauran myös paljon omille jutuilleni. Työni alkavat 24.3.2011 joten ennen sitä olisi mahtavaa asua jossakin. Etsin pysyvää asuntoa, mutta myös väliaikaisesti voisin tulla asumaan luoksesi. Väliaiksessa asumisessa kalusteet olisi suotavia, jos tulen jäädäkseni tuon kaiken mahdollisen mukanani. Vuokran toivon olevan jotakin akselilla 300 - 500 euroa. Mikäli sinulle tuli pakottava tarve ottaa yhteyttä, otathan?
Sähköposti: [email protected]
ps. täältä näkee myös henkilön tekstin takana -> http://irc-galleria.net/user/Ainomieli
Kämppää Helsingistä pikapikaa!
AnetenSiili
1
370
Vastaukset
- idaal
Moi! Luultavasti oot löytäny jo kämpän kun työtkin ovat jo alkaneet mutta jos et niin niin tarkasta meijän ilmoitus!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9792777
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191