Olen just Turkuun muuttanut lähemmäs kolmekymppinen nainen ja nyt mietinkin minne mennä Turussa. Osaisko joku ehdottaa paikkoja? Kuulin, että kerran kuukaudessa on Setan bileet. Minkä ikäistä porukkaa siellä pyörii? Mitenkä onko Turussa pienet piirit vai voiko juhlia ilman, että kaikki tuntee?
Turku Gay-paikat?
12
4211
Vastaukset
- trixynixy
No ei ne piirit mitkään ihan kauhean suuret ole, mutta voi siellä silti juhlia :) Naamat saattaa kyllä jäädä parin kerran jälkeen mieleen, vaikka ei nimeä tietäiskään. Setan bileitä on klubilla (melko harvoin) ja siellä ikähaitari on aika laaja (kaikki uskaltaa mukaan :)). Suxesissa voi myös käydä ihan kuka vain! :D Dynamossa näkyy myös jonkin verran 20-30 w gay-kansaa... Se tosin on asenteeltaan vähän sellanen vaihtoehto-paikka...
- gigajuke
Nyt perjantaina on Klubilla O´Gay bileet, joten kannattaa lähtee sinne katselemaan meininkiä! :D Ties vaikka törmätään...
- 8+4
Klubille perjantaina!! siellä törmäillään ;)
- 30
"Mitenkä onko Turussa pienet piirit vai voiko juhlia ilman, että kaikki tuntee? "
Yksinkertaista: ei voi. - mmmnnnnnssss
Kohta on jo perjantai! Nyt kaikki ulos kaappien perukoilta! :)
- elsu22
Missäpä Turun naiset liikkuu huomenna ?
- Anonyymi
Naiset liikkuvat Riitan mökllä
- hbgfhnsfdhn
Taitaa olla Eurocultured-tapahtumassa.
- Anonyymi
67 ikävä tuu pulttikadun päähän rannalle
- Anonyymi
Pulttikadun päässä siis Turun Uittamolla ei oo ylimääräistä porukkaa
- Anonyymi
Kesäteatterilla talvisin ja syksyisin gay miehiä pyörii tuulimyllyllä ja sen ympäristössä
viime kesänä oli mukavia miehiä alasti ottamassa aurinkoa paljon ulkomaalaisia miehiä.sain paljon isoa vehjettä
ja nyt tänä Joulukuu,ja Tammi,Helmi,Maalis,Huhti kuu siellä käy iso munasia miehiä imettämässä kullejaan ja naivat pyllyyn bottom miehiä,minäkin suunnistan heti sinne kun Turkuun muutan - Anonyymi
Ei Turussa juhlita. Samat naamat vain aina paikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911