mäyriksen pahanhajuinen hengitys...

sparpaam

onko kokemuksia...?

5

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sparpaam

hampaat kunnossa, ja järsii luita jokapv, ruokavaliota ei ole muutettu, koiruus on 3v, hyvä kuntoinen, hyvä sukuinen narttu jolla terveet pennut viime kesänä.
      Tutkin anaalirauhaset, ei "pallukoita", nuolee takapäätään kyllä enemmän kuin ennen, mutta ei raahaa peppuaan perrässä. Madotettu säännöllisesti. Nyt en ymmärrä...

• Kokemusta..ko..

Kokeile merilevää.. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja jotkut eläinlääkäritkin myy sitä.
      Olen kuullut, että se auttais pahanhajuiseen hengitykseen.. :)

• DiipaM

Säännöllinen hampaiden harjaus ainakin auttoi meillä lieventämään hajua. Epäilen silti hammaskiveä tms vaikkakin järsii luuta joka päivä, siksi olenkin viemässä eläinlääkärille. Vanhempieni koiran hengitys haisi kuvottavalle, vaikka hampaat näyttivät puhtailta, kävi hammaskivenpoistossa ja volá, ei muuten haise enää ;)

• Meiän mäykyllä on ihan jäätävän hajuinen hengitys.

Minä sen omistan, mutta nuori kun olen (13 w) ja en tosiaankaan mikään koiratietäjä, niin en ole sitten ihan varma, veisikö eläinlääkäriin vai antaisiko ensin luita ja ehkä harjais hampaita.

Cora on siis pitkäkarvainen kääpiömäyräkoita 5 w :)

• raakaruokaa!

Se että tänä päivänä täytyy koirien hampaat harjata, on melko surullista ja huolestuttavaa. Koiran hampaat on tarkoitettu lihan ja luun "leikkaamiseen", niissähän ei ole ollenkaan purupintoja. Ja luilla tarkoitan ihan oikeita luita, raakoja sellaisia. Naudan rustot, sian selkä, kanan selät ym.. Ja kyllä. Linnun luut ovat erittäin pehmeää ja hyvin sulavaa RAAKANA, kypsänä voivat aiheuttaa hengenvaaran.
      Syökö mäykkysi noin muuten nappulaa? Nappulamössö jää hampaan pinnoille aiheuttaen plakkia ja sitä myöden ientulehduksia.
      Puhun ehdottomasti raakaruokinnan puolesta! Se on koiralle biologista ruokaa, ja raakaruokaa syövät koirat voivat kaikin puolin hyvin, eivätkä turhia sairastele! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe