onko kokemuksia...?
mäyriksen pahanhajuinen hengitys...
5
308
Vastaukset
- sparpaam
hampaat kunnossa, ja järsii luita jokapv, ruokavaliota ei ole muutettu, koiruus on 3v, hyvä kuntoinen, hyvä sukuinen narttu jolla terveet pennut viime kesänä.
Tutkin anaalirauhaset, ei "pallukoita", nuolee takapäätään kyllä enemmän kuin ennen, mutta ei raahaa peppuaan perrässä. Madotettu säännöllisesti. Nyt en ymmärrä... - Kokemusta..ko..
Kokeile merilevää.. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja jotkut eläinlääkäritkin myy sitä.
Olen kuullut, että se auttais pahanhajuiseen hengitykseen.. :) - DiipaM
Säännöllinen hampaiden harjaus ainakin auttoi meillä lieventämään hajua. Epäilen silti hammaskiveä tms vaikkakin järsii luuta joka päivä, siksi olenkin viemässä eläinlääkärille. Vanhempieni koiran hengitys haisi kuvottavalle, vaikka hampaat näyttivät puhtailta, kävi hammaskivenpoistossa ja volá, ei muuten haise enää ;)
Meiän mäykyllä on ihan jäätävän hajuinen hengitys.
Minä sen omistan, mutta nuori kun olen (13 w) ja en tosiaankaan mikään koiratietäjä, niin en ole sitten ihan varma, veisikö eläinlääkäriin vai antaisiko ensin luita ja ehkä harjais hampaita.
Cora on siis pitkäkarvainen kääpiömäyräkoita 5 w :)- raakaruokaa!
Se että tänä päivänä täytyy koirien hampaat harjata, on melko surullista ja huolestuttavaa. Koiran hampaat on tarkoitettu lihan ja luun "leikkaamiseen", niissähän ei ole ollenkaan purupintoja. Ja luilla tarkoitan ihan oikeita luita, raakoja sellaisia. Naudan rustot, sian selkä, kanan selät ym.. Ja kyllä. Linnun luut ovat erittäin pehmeää ja hyvin sulavaa RAAKANA, kypsänä voivat aiheuttaa hengenvaaran.
Syökö mäykkysi noin muuten nappulaa? Nappulamössö jää hampaan pinnoille aiheuttaen plakkia ja sitä myöden ientulehduksia.
Puhun ehdottomasti raakaruokinnan puolesta! Se on koiralle biologista ruokaa, ja raakaruokaa syövät koirat voivat kaikin puolin hyvin, eivätkä turhia sairastele! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031687- 2101527
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58845En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51794Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722