onko kokemuksia...?
mäyriksen pahanhajuinen hengitys...
5
323
Vastaukset
- sparpaam
hampaat kunnossa, ja järsii luita jokapv, ruokavaliota ei ole muutettu, koiruus on 3v, hyvä kuntoinen, hyvä sukuinen narttu jolla terveet pennut viime kesänä.
Tutkin anaalirauhaset, ei "pallukoita", nuolee takapäätään kyllä enemmän kuin ennen, mutta ei raahaa peppuaan perrässä. Madotettu säännöllisesti. Nyt en ymmärrä... - Kokemusta..ko..
Kokeile merilevää.. Sitä saa luontaistuotekaupoista ja jotkut eläinlääkäritkin myy sitä.
Olen kuullut, että se auttais pahanhajuiseen hengitykseen.. :) - DiipaM
Säännöllinen hampaiden harjaus ainakin auttoi meillä lieventämään hajua. Epäilen silti hammaskiveä tms vaikkakin järsii luuta joka päivä, siksi olenkin viemässä eläinlääkärille. Vanhempieni koiran hengitys haisi kuvottavalle, vaikka hampaat näyttivät puhtailta, kävi hammaskivenpoistossa ja volá, ei muuten haise enää ;)
Meiän mäykyllä on ihan jäätävän hajuinen hengitys.
Minä sen omistan, mutta nuori kun olen (13 w) ja en tosiaankaan mikään koiratietäjä, niin en ole sitten ihan varma, veisikö eläinlääkäriin vai antaisiko ensin luita ja ehkä harjais hampaita.
Cora on siis pitkäkarvainen kääpiömäyräkoita 5 w :)- raakaruokaa!
Se että tänä päivänä täytyy koirien hampaat harjata, on melko surullista ja huolestuttavaa. Koiran hampaat on tarkoitettu lihan ja luun "leikkaamiseen", niissähän ei ole ollenkaan purupintoja. Ja luilla tarkoitan ihan oikeita luita, raakoja sellaisia. Naudan rustot, sian selkä, kanan selät ym.. Ja kyllä. Linnun luut ovat erittäin pehmeää ja hyvin sulavaa RAAKANA, kypsänä voivat aiheuttaa hengenvaaran.
Syökö mäykkysi noin muuten nappulaa? Nappulamössö jää hampaan pinnoille aiheuttaen plakkia ja sitä myöden ientulehduksia.
Puhun ehdottomasti raakaruokinnan puolesta! Se on koiralle biologista ruokaa, ja raakaruokaa syövät koirat voivat kaikin puolin hyvin, eivätkä turhia sairastele! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745358- 332941
- 402634
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262003Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401972Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291819- 951802
- 1691691
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241418Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230