Tilasin eilen uuden Micran. Tulee taksiautoksi.
Micra taksiksi
12
360
Vastaukset
- jbporejhpoij54e09h45
Onko taksikyyti halvempi Micrassa kuin Mersussa?
Olihan 90-luvun alussa myös Mazda 121 taksiautona kaiketi Helsingissä. - vanhus.
Oliko 121 taksina? Ei kai? Mutta Lada 1200 oli taksiautona stadissa, sen muistan.
- vvt-i
Olen myös nähnyt edellisen 90-luvun laman aikana Mazda 121:n taksina Helsingissä.
- pikkataksi
Jossain pikkukylässä tiulaustaksina saattaa toimiakin jos leviää sana
että ajelet huomattavan halvalla.
Isommilla paikkakunnilla muut taksikuskit savustavat sinut nopeasti
pois pilaamasta heidän markkinoitaan. - kyytiä vailla
Oletko saanut paljonkin asiakkaita?
- kääpiöitä
Kääpiöitä on sen verran niukasti, ettei niitä kuljetamalla elä.
- ammattimies.
Hyvin toimii taksiajossa!
- ammattimies.
paskan möivät tunnustan
- ajoja riittää?
Vieläkö sulla se Micra taksina?
- ammattimees
Micrassa oli vähän liian isot tilat mun bisnestä ajatellen, vaihdoin Toijota Iiquuhun.
- taxi-driver
Minäkin tilasin tuossa uuden Micran ja taksikäyttöön sekin tulee. Ei näillä bensan hinnoilla ole varaa Merulla ajaa.
- urpooo
kirppuja varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784