Niin, en tiedä pitäisikö tämä olla tuolla Nintendon kategoriassa vai täällä, mutta kokeilen nyt tästä..
Sitä tässä tosiaan mietin, että mitä eroa noilla tarvikevalmistajien ja Nintendon omien ohjaimien välillä on? Pitäisi ostaa toinen Wii ohjain, mutta en nyt oikein osaa päättää, että pitääkö se olla mieluummin ihan Nintendon alkuperäinen vai toimisiko nuo tarvikevalmistajien ohjaimet yhtä hyvin? Onko noissa tarvikevalmistajien ohjaimisssa ollu häikkää toimivuudessa Wiin kanssa?
Ohjainviidakko, minkä valmistajan ohjain Wiille
viipuli
2
141
Vastaukset
- viipuli
uppista
- jultsu_98
Siintä vaan osta vaikka halvin, kaikkien ohjainvalmistajien ohjaimet toimivat samalla tavalla. Itse suosittelen Mad Caz:in ohjaimia, ovat halpoja, toimivat hyvin (joissakin peleissä paremmin kuin Nintendon omat) ja niissä on erilaiset nappulat (vähän vaihtelua pelaamiseen)
http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=491781,400899
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193772Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322068- 1001723
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461685Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101440- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041186- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104984Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74914