sellanen account ongelma, että peli tiedot ei tallennu. eli olen jo pari kuuakutta pelaillut bf2, mutta tiedoissa lukee, että en ole pelannut yhtään? mitallejakaan ei tule eikä rankki kasva. tietääkö kukaan mistä on kyse? tai onko kenelläkään samallaista ongelmaa?
Vastaukset 3
- Saman ongel. kokenut
Selevä. Ookkos päivittäny 1.41 tai 1.50? Päivitykset auttavat rankkien tallennusta.
Jos päivityksetkin on ja ei tallennu, varmista että pelaat BFHQ servulla, etkä esim: FMR:rän serverillä.- jonttu122
mistä tunnistaa BFHQ servu?vai meinaatko ranked severeit? niin, ja sitä viel, et vieks toi pacth oikeesti yli puol gigaa? olin varautunu korkeintaan muutamaan kymmeneen megaan
- jonttu122
jonttu122 kirjoitti:
mistä tunnistaa BFHQ servu?vai meinaatko ranked severeit? niin, ja sitä viel, et vieks toi pacth oikeesti yli puol gigaa? olin varautunu korkeintaan muutamaan kymmeneen megaan
ei auttannu 1.41. nyt se sitä paitsi sano jotain "CD-Key invalid"? ihan aito tuo kyllä CD-Key mulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161916
- 86770
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?63684- 46623
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26521