Niin että onko se yleistäkin että koulujen käytävillä on valvontakameroita, sillä meidän kouluumme on sellaiset tulossa.
Valvontakamerat kouluissa
16
4699
Vastaukset
- sdasdasdaasd
ON
- 7+3
joo -.- vittu niistkää mitään hyötyy oo : DDD
- lkjhgfrtyuiopä
Ainaki amiksissa on, jopa luokissa.
- Voiejejee
Mein koulus on.
Kamult varastettii kännykkä.
Eipä ollu mtn hyötyy niist valvontakameroist :DD - lanka1
meidän koulussa on ulkona kamera ja ei oo auttanut yhtään´¨
- Hahhah, ku järkee!
Miellä amiksessa on kans ainaki tän rempan jälkeen kaikissa luokissa ja esimerkiksi kahviosta ja sen varastoista on pöllitty limpparii ja karkkii yms ja kassastaki pikkusummii. Valvikset oli ihan vieressä ja suoraan sinne päin, mutta eipä oo hyötyy ollu ainakaan sen perusteella, että puhuvat varastelun jatkuvan. Kaupoissa ne onkait ihan asialliset, mutta kouluissa niitä on turha olla, ainakaan pienissä.
- joku vaan
Meillä oli yhesti verinen tappelu kameran edessä eikä mitään seuraamuksia, mutta sitten kun heitin lumipallon tuli jälkkäriä!!
- Missä takahikiässä oikein asut??
Mikä uutinen tuo nyt oli?? Minä menin 2001 ylä-asteelle Jyväskylän Kilpisen kouluun ja siellä oli kamerat jo muistaakseni sillon tai sit ne tuli sinne sillon. Samaten oli saman kylän amiksissakin ja kauppiksessa kamerat.
- edellinen
Ja vielä lisää oli niistä ylä-asteella hyötyä kun yks luokkakaveri pölli joulukuusesta koristeen. Siitä ilmoitettiin keskusradiossa, että naama näkyy ruudussa selkeesti että vietkö takasin? Mutta esim. amiksessa oli rahasta kortin peluu kieletty niin pelattiin kameran edessä useesti rahasta ja rahat näkyvillä keskellä pöytää.
juu, niin on meidänkin, asennus juurti käynnissä...lieneekö sama koulu ?
- kullipää
onkose kemissä vitun hinttari
kullipää kirjoitti:
onkose kemissä vitun hinttari
jos mua meinaat niin ei ole, ja eikös hintit ole yleensä miehiä...vitun mongoloidi.
- kullipää
hunajainen79 kirjoitti:
jos mua meinaat niin ei ole, ja eikös hintit ole yleensä miehiä...vitun mongoloidi.
siis sori tota tarkotin riihimäkeä vitun pelle!!! hinuri kusipää idiootti paskiainen ekonomi kusiainen paskaaa kuole
- klkks
Kun on lukenu nää jutut tästä voi vaan todeta, että kyllä kameroita tarvitaan ja liisääkin. Niistä muuten ei oo mitään haittaa sille, joka on täyspäinen eikä meinaa kuluttaa "veromarkkoja" hölmöiyillään!
- ääääh
todellakin on yleistä. :D kaikissa kouluissa missä oon ollut, niin on varmaanki ollu valvontakamerat ainakin jossakin vaiheessa! vähän ärsyttävää kyllä, kun ei tiedä ikinä kuka siellä kyttää kameran toiselta puolelta :p
- A.C.A.B._
Niitä on joka käytävällä ja joka kulmassa MIKSI?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733