Eli yhteishaku menossa enkä ole mielestäni saanut tarpeeksi tietoa eri aloista eli en ole keksinyt itselleni minne hakisin. Periaatteessa ois kolme vaihtoehtoa (ammatillisia siis) ja yhessä oppilaitoksessa sijaitsee 2 alaa jotka kiinnostaa. Opolle en ole nyt saanut puhuttua ja vasta seuraaval tunnil pystyis.. Mietityttää että voiko saman oppilaitoksen sisällä vaihtaa toiseen alaa jos se minkä valitsi ei kiinnostakaan ja siinä toisessa on vielä tilaa? entä jos ei tykkää siitäkään eikä sekään ole yhtään sellaista mitä odotti.. Onko sitten pakko kärsiä ja opiskella siinä alassa jonka on alkuperäisesti valinnut?;/
pitäiskö pitää vai ei..
tulevaisuuttapohtiva
1
184
Vastaukset
- bbb
Samassa oppilaitoksessa ei voi vaihtaa noin vain eri alalle kesken vuoden jos ei valitsema ala kiinnostakkaan mutta eri oppilaitokseen voi vaihtaa samalle alalle. Jos haluat valitsemasi ala ei kiinnosta niin voit hakea seuraavana vuonna taas yhteishaussa eri alalle. Ja jos jokin ala ei kiinnostakkaan kun olet sen opiskelun aloittanut niin voit lopettaa koulun kesken vanhempien suostumuksella =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838