kotisiili

hpjh

kannattaako kyseiseen liikkeeseen tulla kauempaa huonekaluostoksille?
tarkoitus olisi laadukkaat huonekalut saada.

12

1346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98uioy879y

en minä tiedä. itse sain ainakin tosi hyvän sohvan sieltä jokunen vuosi sitten.

• 2 sänkyä

Ostin sähkökäyttöisen sängyn ja korotetun tuolin mummolle ja palvelu oli hyvää ystävällistä sekä toimitus tuli ajallaan. Aivan toinenjuttu oli oman sängyn ja sohvan toimitus suuremmasta liikkeestä.

• Sormi suussa?

Kotisiilin piha on mersuja täynnä. Tuskin kannattaa mennä, sillä rahaa niillä jo näkyy olevan. Lisäksi henkilökunta on vähän haluttoman oloista porukkaa.

• safgasfsa

kotisiilissä on se ero, että tuotteen jonka ostat saat yleensä mukaasi samantien varastosta. kuopion liikkeissä ei koskaan ole mitään paikanpäällä vaan kaikki on tilaustavaraa. Kuka jaksaa odottaa viikkotolkulla tavaraa jonka tarvitsee heti?

Monta kertaa nähty juttu enkä enää viitsi Kotisiiliä kauemma lähteä.

• Pilkkiari

Kyllä minä ainakin jaksan odottaa vaikka 2 kuukautta, jos tilaan Italiasta laatuhuonekaluja. Kotisiilin tavara saattaa löytyä varastosta, mutta se tulee halpatuotantona Virosta. Aika ison katteen saavat mööpeleilleen. Se on fakta se, että Kotisiili tekee hyvää bisnestä.

• silirimpsiis

joo varmaan jos laatuhuonekaluja tarvitsee, mutta jos on ostamassa ihan tavallisia käyttöhuonekaluja tyyliin sotka, masku, stemma jne.jne ei kukaan niitä kuukausitolkulla tosiaan kehtaa ootella.

• PekkaPaskapää

Asioin yhteen otteeseen useasti Kotisiilissä. En asioi enää. Kotisiili on vähän kuin Ikea. Mitään ei meinaa saada kasatuksi kunnolla, kun aina puutuu jokin lauta tai ruuvi. Asiakaspalvelu on lisäksi ylimielistä. Kerran menin liikkeeseen, niin myyjä sanoi palvelevansa minua piakkoin. Meni piiloon jonnekin, eikä tullut takaisin. Outoa. Loppuiko kenties työvuoro justiinsa?

• Ninniiis

Älkää missään nimessä ostako Koti-Siilistä! Odotimme myyjän oman virheen takia ruokailuryhmää kuukauden ajan, jonka jälkeen kyseinen myyjä kehtasi vielä korottaa pakettihintaa sadalla eurolla. Kuljetus saapui perille vasta klo 23 illalla, ja huolimatta siitä, että olimme maksaneet kotiovelle toimituksesta, jouduimme itse raahaamaan suuret paketit kadulta neljänteen kerrokseen, koska kuskilla ei ollut ketään auttamassa.

Tilausvahvistuksessa ja lopullisessa laskussa summa heitti useilla kymmenillä euroilla, ja kun kysyimme selitystä tälle, oli myyjän vastaus pelkkää ei-oota. Tilaamamme pöytä oli myös aivan erilainen, kuin mitä nettikaupan kuvissa ja tuolit aivan surkeaa laatua! Voi siis suoraan sanoa, että koko paketti lähti takaisin ja äkkiä. IKINÄ en ole saanut näin surkeaa palvelua mistään liikkeestä!

• Anonyymi

Tilasin 2 Imperial tuolia. Tulivat jalat ja istuin osa erillään. Ja 2 pussia ruuvia. Ei kokoamis ohjetta. Ja tosi pahalle haisevina. Mikähän maali on noin karmea. Menivät pihalle ja sieltä metallin keräykseen. Tuoksuyliherkkänä tosi pettynyt. EN SUOSITTELE.

• Anonyymi

Mistähän kautta tämän firman tuotteet yleensä tilataan?!
      Aika kauan on aikaa kun ole käynyt, mutta aika vaihteleva on joskus ollut mielestäni valikoima, ja sitä kautta ehkä hintakin. Mutta yleensä myös hyvää saanut edullisesti, ja tosiaan nopeastikin.
      Monet huonekalufirmat (vaikkapa Isku, Lahdesta kotoisin, ja huonekalupajasta kasvanut) valmistaa itse omat huonekalunsa joita myy, näin ei ole (käsittääkseni) tämän yrityksen laita. Sikäli tietenkin voi löytyy monille ostajaryhmille kaikkea ...
      Toisaalta voi riippua siitä, jos hyvä viedäänkin alta ja nopeasti, en tiedä oikein nykyistä menoa ... Joku voisi tulla ja selventää ...

• Anonyymi

Älkää missään nimessä tilatko ainkaan koti -siilin verkkokaupasta sain aivan ala-arvoista kamaa vaikka 500€ vitiini kertaalleen vaidetiin,itku meinasi päästä.sitten vielä huomasin toisessa kaupassa 100 € halvempi.ei mitään vastausta reklamaatiion,tekisi mieli lähteä Jyväskylästä paikan päälle sanomaan pari valittuasanaa.ÄLKÄÄ TILATKO KOTI-SIILIN VERKKOKAUPASTA MENKÄÄ SINNE KAUPPAAN JOS OSTATTE.minusta saivat ilmaisen mainostajan

• Anonyymi

Otsikko hauska, laadukkaat huonekalut. Kotisiilistä saa 70 luvun desingia ja laatu on kaukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläinten pitoon pohjautuva maatalous loppuu

https://yle.fi/uutiset/3-11918309 Uutiset näyttävät selvän suunnan.
      Maailman menoa
      259
      3007
    Aihe