Pään magneettikuvaus pelottaa

ahdistunut

Kirjoitin tämän viestin jo kuulo-osioon, kun en huomannut, että täällä löytyy oma palsta peloille ja jännitykselle. Ongelmani on seuraavanlainen..

Olen menossa - tai ainakin pitäisi mennä - pään alueen magneettikuvaukseen, joka tehdään varjoaineen kanssa. Minulla on todella paha ahtaanpaikankammo. Lisäksi pelkään varjoaineen vaikutuksia, koska gadolinium, jota kuvauksessa käytetään, on suoranaista myrkkyä.

Oireena on toispuoleinen voimakas sykkivä tinnitus, jonka syy olisi saatava selville jo oman mielenrauhankin vuoksi.

Toisessa vaakakupissa on tämä ahdistava trauma, toisessa terveys. Olen äärimmäisen ahdistunut ja voimaton asian edessä. En tiedä, kumpi on pahempi vaihtoehto.

Onko kohtalotovereita tai henkilöitä, jotka ovat käyneet tällaisessa kuvauksessa? Miten selvisitte? Onko varjoaineesta tullut jälkeenpäin oireita?

6

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sindevankilassa(raj)

Ahdistava trauma tosiaan voi viedä kuulosta onnistumisen elämyksen. Mikä ihme varjoaine? Ei kai siinä sellaisia ole. En mä ainakaan ole sairaalassa sellaisia huomannut käytettävän. Sekoitatko jo nyt johonkin aivan ylikehittyneeseen keinotteluun esim. rahalla?

Miksi tarvitset fokusaatioon varjoainetta, kun koko aivot ovat jo ainakin minun kohdallani pelkkä fiktio? Miten haluat aivosi käsitellä ilmestyksenä? Ajatukseni on ilmastonmuutospsykiatriaa.
      1. Avaruutena
      2. Eläimenä
      3. Oppijärjestelmänä
      4. Vapaaehtoistyönä
      5. Yritystoimintaa

Siis en saisikaan ilman kuvausta leikellä neurologisia osia myöskään muualta kehostani? Onko tämä koko netin perusajatus?
      Aivojen kuvaus on kyllä äärielementti ja niissä kuvauksissa on äärirajoilla. Kysymys on parapsykologiasta, josta väitetään ettei se kiinnosta ketään. Sellaiset ykstyiset säästävät seurannat on pitänyt luoda jo etukäteen.

Luen samalla todella sekavaa tekstiä, jossa oppijärjestelmä olisi näin pelkkää vapaaehtoistyötä. Näin saisi vaatia laitossijoitusta ilmastonmuutosperusteisesti. Ilmeisesti en ole osallistunut riittävän tasoisesti tähänkään. Mun mielestä tämä on kuitenkin naisten liikunnasta johtuva psykoottinen harha ja paranoidi, mitä tämä kuvattava ei missään nimessä ole eikä voi olla.

• Sindevankilassa(raj)

"Voi vittu, mä vihaan sitä syyttäjää!"

Mun kokemukseni mukaan tämä on hänen sukupuolensa, tämä aivojenkuvaus.

Hänkin ylikasvoi, mutta mun pitää saada välillä keuhkot päälle.

Millä perusteella ei tarvitse innostua parapsykologiasta? Pantomiimit, panoraamat ja muiden huomioon ottaminen ovat parapsykologiaa. Opiaattivieroitus ei ole yhtään parapsykologista, mutta se on usein b-kielistä ja voi johtaa tällaisiin äärireaktioihin sydänfilmin ja sydämmen sivuäänen perusteella.

A little pressure's
        "All it takes to make me bleed ... to death"¨

"Ole sellaisessa yleiskunnossa,
        Se on ihan sekaisin."
        Harhainen laitospedagogiikka ----> PetVet-häiriö
        Sellaisia syitä ovat:
        A. Multikulttuurisuus
        B. Värit
        C. Hajuaisti
        D. Ruoka-aineet
        = Ilmapiiri - ADDRESSI

Mä käsittääkseni teen tätä jo paikkakunnallani.

• Sindevankilassa(raj)
        Sindevankilassa(raj) kirjoitti:

"Voi vittu, mä vihaan sitä syyttäjää!"

Mun kokemukseni mukaan tämä on hänen sukupuolensa, tämä aivojenkuvaus.

Hänkin ylikasvoi, mutta mun pitää saada välillä keuhkot päälle.

Millä perusteella ei tarvitse innostua parapsykologiasta? Pantomiimit, panoraamat ja muiden huomioon ottaminen ovat parapsykologiaa. Opiaattivieroitus ei ole yhtään parapsykologista, mutta se on usein b-kielistä ja voi johtaa tällaisiin äärireaktioihin sydänfilmin ja sydämmen sivuäänen perusteella.

A little pressure's
        "All it takes to make me bleed ... to death"¨

"Ole sellaisessa yleiskunnossa,
        Se on ihan sekaisin."
        Harhainen laitospedagogiikka ----> PetVet-häiriö
        Sellaisia syitä ovat:
        A. Multikulttuurisuus
        B. Värit
        C. Hajuaisti
        D. Ruoka-aineet
        = Ilmapiiri - ADDRESSI

Mä käsittääkseni teen tätä jo paikkakunnallani.

Ei, huvita nähdä lestadiolaisuutta, kun se on jotakin sellaista ankaran syrjääntynyttä seksimaailmaa eikä mitään muuta koskaan. Että pitää turvata itsensä ja sekään ei ihan riitä.

On mulla on aiemminkin nimetyt henkilöt tähän, mutta ne jäivät aitoudellaan melko kaukaisuuteen. Mä esitän varmaan vähintäänkin rulettia takaisin. Mulla on erikseen herjaavat ominaisuudet jo esim. päällä huorittelun merkeissä. Sekin on todettavissa.
        (en varmasti ole tehnyt mitään pahaa)

Aivokuorella oleminen on varmasti ainakin yksityisasia. Miltään näistä et antaisi olla sekunttiakaan rauhassa. Mä haluaisin hieman enemmän vapauksia ja vapautuksia. Haluatko vain pelkkiä päällekarkauksia, vai onko sulla motivaatiota johonkin muuhun kuin Gun*s and Rosesin locomotive-hommaan, jossa et porrasta?

Kävelemään opettelu ei ole vaadittua aikuiselle. Etkö osaa locomotive-hommaa? Mäkin nään ekoja kertoja. "Se kertoo yhteiskunnasta" Mutta siihen voi itse tehdä muutoksia. Ne tehdään yhdessä.

• jannellev.nyt Sinde

Ne on äänenavauksella pois ja sulle tulee sitten omat tollaset profiloinnit. Ihan kiva parantua taas. N. 5 päivä menossa ilman lääkkeitä. kiitos taas, jotka jaksoivat tukea.

• penelobe

Pelkäsin tuota magneettikuvausta tosi paljon. Monet olivat kertoneet siitä metelistä ja ahtaan paikan pelosta. Olihan se kova, muttei sellainen missä menetään tunteen itseni hallinnasta kokonaan. (Eihän se edes tapahtunut ilmassa:) Esim. lentokoneeen lähtönousu saa pelkäämään, et tyhjennän samanaikaisesti molemmista päistä.

Vihasin sitä hätä-seis nappia, jonka sain käteen. Olin varma, että puristan sen nyrkkiin ennen kuin ehtivät aloittaa. Lisäksi pelkäsin, et nytkin putkessa kuin sähkösammakko. Lisäksi pelkäsin, et kone paistaa aivoni kuin mikroaaltouuni kanamunan ...

Varjoainetta ei laitettu. Ei onneksi. Kirjoitukseni ei kai nyt edes rohkaissut. Olen varma, että pärjäät hyvin :)

• iisinaggi

Soita sinne jakerro pelostasi kysy mistä saat rauhottavan lääkkeen. Tai soita tk:seen ja kysy. Olen itse käynyt pään mg kuvassa. Minulla laitettiin tehosteainetta myös. Älä pelkää ollenkaa ! Ei kannata netistä lukea mitään pelottelu juttuja ko. aineesta. Ne on kuule pieniä pitoisuuksia joita ihmiseen laitetaan! Mulle eiole tullu mitää oireita tuosta aineesta mut hyvä et menin tuohon tutkimukseen! Sut laitetaan putkeen ja saat kätees paniikkipallon, josta jos puristat niin sut vedetään heti ulos. Tämä on just ahtaanpaikan kammoa varten Putkessa on tosi hyvä ilmastointi, itellä tuli suorastaan viileä siellä. Meidän sairaalassa saa kuulosuojaimet päähän ja saa valita mielimusaa levyltä. Putkessa on peili josta näkee kokoajan hoitajat. Hoitajat näkee sut kokoajan. Mitään vaarallista ja syytä pelätä tilanteessa ei ole. Harmitti vain se et mg laite pii sellasta meteliä että ei siitä musiikista voinut nauttia. Päätä joku aihe mitä alat ajatella heti kun sut pannaan sinne putkeen äläkä ollenkaan ruoki paniikkiajatuksia. Turhalla hysterialla on pöljä pilata tärkeä tutkimus. Harjottele putkessa oloa vaikka jossain peiton alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4791
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3076
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      53
      2995
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1551
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1252
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1199
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1026
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      1001
    9. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      989
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    Aihe