Alanya oikeasti

Tiina Yilmaz

Monet naiset hurahtaa alanyaan ja miehiin siellä. Paikka on olevinaan ihana ja miehet myös ja sinne matkustetaan monta kertaa vuodessa. Itsekin tein näin, kunnes palasi järki päähän...

Itselläni oli turkkilainen kihlattu, joka kusetti mua ja piti samaan aikaan montaa muijaa. Ja näin tekevät lähes kaikki miehet tuolla Alanyassa.

No vaikka jätin jätkän, niin silti jatkoin matkailua tuolla kaupungissa. Lopulta mietin itsekin, että mitä minä täällä teen. Joka paikassa huijataan ja mielistellään, vaikka oikeasti minua pidetään vain epätoivoisena turistihuorana. Miehet kohtelevat kerta toisensa jälkeen yhtä paskasti ja ainoa mitä he haluavat on viisumi tai seksiä.
Aloin sääliä naisia jotka rakastuneet tuolla ja vakuuttivat että kuinka ihanaa elämä on ja kuinka ihana mies heillä on alanyassa. Vaikka jokaisen mies pettää heitä ihan mennen tullen. Olen käynyt Alanyassa niin monta kertaa ja tunnen sieltä niin paljon näitä baaripoikia yms. että tiedän että heillä kaikilla monta muijaa yhtäaikaa ja monella heistä sukupuolitauteja ja silti harrastavat seksiä jokaisen kanssa joka vain antaa.

Enää ei alanya tunnu kovin kivalta paikalta, jotenkin silmät auenneet.
Näin jälkeenpäin kun mietin niin ei alanya todellisuudessa ole mikään paratiisi.

Minut on mm. raiskattu siellä, hakattu pari kertaa (koska en suostunut seksiin), ystäviäni on jahdattu aseilla vuorilla (kun eivät antaneet miehille seksiä), olen monesti rakastunut ja mies on pettänyt/valehdellut, rahani,kamerani ja laukkuni on varastettu, paikalliset miehet "huijanneet" baarissa rahaa, tarjoilijat huijanneet rahaa, samoin kauppiaat. Minua on haukuttu, käytetty hyväksi yms. yms. Eräs ruotsissa asuva ystäväni on saanut hiv:n tuolta, errältä Robinhoodin työntekijältä.

Olen monesti ihmetellyt miksei näistä asioista puhuta täällä tai näytetä matkaoppaissa. Itse suljin silmäni näille ennen, mutta nyt olen tajunnu miten tyhmä oon ollu ja en ikinä enää aio mennä tuonne paratiisiin. Eikö teistä kenellekään muulle ole tapahtunut näin?

111

5728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kondoms thank you!

täytyy sanoa että omaa tyhmyyttä jos ei ehkäsyy käytä tai siitä huolehdi!

• ihmetellään...

No ei ole tapahtunut mitään tuollaista! Me kun menemme aurinkolomalle emmenkä harrasta juomista ja örveltämistä. Ei ole tosiaan hakattu eika raiskattu meistä ketään kun olemme tavallisia turisteja. Olet varmaankin joku parikymppinen.

Kyllä metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Miksi telkassa pitäisi kameran liikkua sinunkaltaistesi perässä? Kuka helvetti sitä haluaa katsella?Ja lomaromansseista voi avautua sille varatulla palstalla. Tänne eivät sukupuolitaudit yms. kuulu. Itse hankittuja.

Eihän Alanya mikään paratiisia olekaan, jestas, sehän on turistikohde! Ihmetyttää, miksi olet siellä alvariinsa juossut, jos sinulla on tuollaisia poliisia ja sairaalahoitoja vaativia kokemuksia sieltä. Ehkä kannattaisi jättää matkailu kokonaan väliin, kun ei kerran pärjää normaalissa turistirysässä edes.

• 14+3

Oho olipa harvinaisen ilkeämielinen vastaus. Enkä siis ole tuo aloittaja. Kun täällä joskus joku arvostelee ja pilkkaa Alanyaan/muslimimaihin matkustavia, niin ei tarvitse enään ihmetellä, niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

• hmm...
        14+3 kirjoitti:

Oho olipa harvinaisen ilkeämielinen vastaus. Enkä siis ole tuo aloittaja. Kun täällä joskus joku arvostelee ja pilkkaa Alanyaan/muslimimaihin matkustavia, niin ei tarvitse enään ihmetellä, niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

Ilmeisesti tietyillä palstoilla on meneillään rikollisten, joukkoraiskaajien ja kiihko-imaamien puolustuskampanja.

Hyvin huolestuttavaa.

• r4e+f15

Minä ainakin katsoisin matkaoppaissa mielummin oikeeta lomailua, kun niitä tehtyjä juttuja.

• 177777+1111111111

Harvinaisen ilkeä vastaus. "Tänne eivät sukupuolitaudit yms. kuulu" . No minusta se on ainakin hyvä vaan, että matkailijat osaavat ehkä nyt varoa ja muistavat ehkäisyn.

• Katkeralle...

Onpas ilkeämielinen katkera kanttura vai avautuko omat silmät , kyllä se sinunkin lomarakkaus panee siellä muitakin. Viesti aloittaja kirjotti asiallista ja järkevää tekstiä.Tällä palstalla muutamien mielestä ei sai kirjottaa mitäään negatiivistä heti nostattavat hirveän mekkalan.

• 19+11

Kyllä nämä tässä aihepiirissä esiintyvät katkerat vastaukset ovat usein näitä "lomaromansseja" harrastavien kirjoittamia.

• muff

monta kertaa olen alanyassa käynyt, ikinä ei vielä ole mua tai matkaseuraa huijattu tms. muutaman kerran jopa ollut pelkästään tyttöjen reissussa, eikä ikinä meitä ole ahdisteltu tms. ovat kyllä kysyneet haluammeko lähteä illalla jonnekkin,mutta yleensä on vastattu ei ja se ei on heti uskottu. toisaalta me ollaan rauhallista porukkaa, ei käydä ryyppäämässä tai sekoilla siellä... itse en ole kuin kerran käynyt discoilla ,ei ollut mun juttu... ja löytyihän sieltä myös suomalaisten tuttujen kautta mielenkiintoinen mies, reissattu on turkin ja suomen väliä puolin ja toisin... mukava mies, tosin hän ei ole mikään rantapoika tms. mutta tietyin varauksin edetään =)

• just joo

"Tietyin varauksin"! HALOO HERÄTYS! Meinaatko tosiaan, että hän ihana ruskeasilmäinen odottaa selipaatissa. Voi luoja!

• voi voi

Monta kertaa turkissa myös käyneenä on yritetty huijata ja myös raiskata hotellilla ,eikö alkoholilla ollut asiaa , eikä ollut oma syy. Tottakai eihän kellään ole rantapoikaa ,eikä huijaria kaikki on vaan ihania.

• huhuhuhuhh

miks sinne menet aian vaan jos monta kertaa tuollasta.

• me

Jos mulle olisi lomalla noi käynyt, niin olisin jo ajat sitten äänestänyt jaloillani ja vaihtanut paikkaa. Enkä ainakaan julkisesti kertonut että näin on käynyt. Kyllähän se on aika usein niin, että turkkilaiset ihan oikeasti ovat ystävällisiä vaan rahasta, Bisnekset sujuu paremmin hymyssä suin. Sitäpaitsi turkkilaiset ovat ihan oikeasti kauppiaita. Mutta ei kai kukaan niin torvi ole, että uskoo olevansa rakas turkin pojalle (tai ainakaan ainoa rakas). Siinä kohtaa kannattaa kyllä katsoa peiliin jos niin hyväuskoinen on. Jokainen saa kuiten lomailla kuten haluaa. Toiset lomailee uiden toiset ehkä naiden.

• hah haa

joo ja jos ruvetaan yleistämään kaikki suomalaiset miehet on alkoholisteja naisten hakkaajia ja naiset lumppuja... eiköhän kaikkialta löydy jokasortin ihmisiä , ihmeellistä yleistystä ihmisillä... jotkut tykkää alanyasta jotkut ei, jotkut tykkää äidistä toiset tyttärestä =) ja ketään ei ole väittänyt ,että kaikki on ihania...

• hahahhahahagaggga

haaa haa tyhmä vastaus.

• eg ge g rewv

Toivottavasti aloittajan kirjoitus avaa silmiä ja pelastaa edes yhdenkin ihmisen joutumasta näiden huijareiden pauloihin, niin silloin tämäkin kirjoitus on tehtävänsä tehnyt.

• ..........

teitkö ilmoituksen poliisille muuten raiskuksesta,pahoinpitelystä yms....

• tää on niin tuksua!

tää on niin suoraan tuksu tukiaisen tasoista tarinaa :) ja yhtä uskottavaakin, hehe. ota yhteyttä seiskaan ja kerro kauhutarinasi siellä.

• 3w2312

Tämä on muuten täyttä faktaa.

• 3w2312
        3w2312 kirjoitti:

Tämä on muuten täyttä faktaa.

mistä tiedät mikä on totta vai onko mikään?

• htmmtmt

Toivottavasti sinun läheisillesi ei koskaan tapahdu mitään vastaavaa. Ei olis kivaa heillekkään kun huutelisit, että on niin tuksua. Kutsukaa seiska paikalle.

• 3+10

Tää on niin suoraa ala-asteelta .

• ........123

- kun ei hyväksy miesten seuraa, ei myöskään käy mitään
      - kun ei anna olettaa, ei käy mitään
      - kun ei lähde miesten mukaan, ei käy mitään
      - kun nauttii auringosta ja hyvästä ruoasta järki päässä, ei käy mitään
      - taskuvarkauksille ei voi mitään, mutta sitä voi ennaltaehkäistä

olen sitä mieltä, että itse voi vaikuttaa omaan kohtaloonsa.

alanya on fiksujen paratiisi ja tyhmien helvetti..

• =)

samaa mieltä.. ja toimii myös monessa muussakin paikassa =)

• Amelies

Aloittajalta varsinainen provokaatio. Saipahan kirjoittelua aikaiseksi...tyhmää sellaista. Oikeessa elämässä ei kukaan järjellä varustettu voi hakata päätään seinään noin monta kertaa. Eläinkin oppii paljon vähemmästä.
      No mutta..eipä mitään, väitelkäähän toki jatkossakin kannattaako olla ja antaa vai antaaolla. Voi teitä!

• iohohhp

Voi sinua raukkaa. Taisi taas osua arkaanpaikkaan.

• 20+16

Kannattaa pysyä pois täältä,jos pää ei kestä negatiivista kirjoittelua alanyasta.

• 4+1

Itse olen kerran ollut samassa hotellissa erään rouvas henkilön kanssa jota oli myös aseella uhattu. Ensin oli ajettu vuoristoon, siellä viety aseella uhaten rahat ja jätetty sinne.

• Anteroantti

Mitä varten te meette sinne Alanyaan kun sielä on niin hirveetä. Menkää Kanarialle. Paratiisiin, jossa ei oo pyssyjä, raiskauksia, hujauksia eikä turkkilaisia. Eikä sada koskaan. Hirveetä rääkymistä kun on ihan itte sinne matkustettu. Khäh häh!

• 17+19
        Anteroantti kirjoitti:

Mitä varten te meette sinne Alanyaan kun sielä on niin hirveetä. Menkää Kanarialle. Paratiisiin, jossa ei oo pyssyjä, raiskauksia, hujauksia eikä turkkilaisia. Eikä sada koskaan. Hirveetä rääkymistä kun on ihan itte sinne matkustettu. Khäh häh!

Tässä on nyt hyvä esimerkki kirjoittajasta jonka mielestä mitään negatiivista ei saisi kirjoittaa. Alanya on mielestäni hyvä matkakohde, mutta sielläkin negatiivisia asioita on , niin kuin on jaka paikassa. Täydellistä paikka tuskin löytyykään. Kyllähän tälläkin keskustelupalstalla olisi varmasti hienoja keskusteluketjuja jos vaan kaikki kehuisi paikkaa.

• 13+8

Kauheeta! Miren se rouvashenkil pääsi takaisin sieltä rahatta ja paikkoja tuntematta??

• 4+1
        13+8 kirjoitti:

Kauheeta! Miren se rouvashenkil pääsi takaisin sieltä rahatta ja paikkoja tuntematta??

Jos nyt ensin oppettelet kirjoittamaan ja kommentoit vasta sen jälkeen. Toivotaan että ei sinun läheisillesi tapahdu vastaavaa, jos noin suhtaudut asiaan.

• 4+1 kerro pliis

kerro nyt ihmeessä miten tää nainen on päässyt jostain vuoristosta pois? ihan oikeasti ilman rahaa ja paikkoja tuntematta ja varmaan tosi järkyttytkin vielä. miten matkaoppaatt auttoivat? en kyllä lähde enää ikinä alanyaan!

• mää vaaaaaaa
        4+1 kerro pliis kirjoitti:

kerro nyt ihmeessä miten tää nainen on päässyt jostain vuoristosta pois? ihan oikeasti ilman rahaa ja paikkoja tuntematta ja varmaan tosi järkyttytkin vielä. miten matkaoppaatt auttoivat? en kyllä lähde enää ikinä alanyaan!

Tämäkin palsta olisi paljon mukavampi ilman näitä uusiavuttomia jotka eivät osaisi pyytää paikallisilta apua. Alanyasta löytyy myöskin rehellisiä ihmisiä joilta varmasti saa apua, jos joutuu ryöstön kohteeksi esim. vuoristossa.

• 4+1

Ehkä on parempi että pysytkin vaan kotikylässäsi jos, kerran et osaa pyytää hätätilassa apua.

• evvevew23v

Hei pliis kerro nyt miten pyydetään apua? olen 13v. enkä osaa apua hädässä pyytää.

• kalleville77
        Anteroantti kirjoitti:

ei kanarialle, kauhee ja kallis paikka. Ei turkissakaan sada, varman auringon paikka. Miellyttävä sellainen ja edullinen hintataso!

• Ei ikinä Kanarialle
        Anteroantti kirjoitti:

Vai ei Kanarialla ole mitään tuommoista?!
        Meidät ryöstettiin puukkojen kanssa keskellä kirkasta päivää, vilkkaassa ostoskeskuksessa, lahjottujen poliisien seistessä vieressä. Arvet vain jäivät muistoksi siltä matkalta, kun matkakassa lähti ryöstäjien perään.

• omituisia

oiskohan ihan oma moka.mä ainakin käyn LOMALLA siellä ja ihan yks hailee millasia miehiä siel tai missään muuallakaan on.jos tarvin miestä en sitä lähe alanyasta hakeen.mitä hemmettiä ne sun kaverit pitkin vuoria juoksee miesten edellä. aika ihme porukkaa ootte.

• weveve

Saatko matkustaa ilman huoltajaa?

• orbita

miksiköhän lähti sinne vuorille,vai väkisinkö vietiin?olisiko syytä joskus katsoa itseään peiliin.täysin samaa mieltä,kuin 123 ja omituisia.Olisiko omaa käytöstäkin syytä tarkkailla????

• 6+2

no ainoastaan tämä 123 kirjoittaa asiallisesti. Muut kirjoittajat ovat teinejä, jotka eivät osaa olla mollaamatta muita kirjoittajia.

• jkdsjkha

Mielestäni tästäkin asiasta saa mieluusti täällä keskustella ja aloitus oli ihan asiallinen. Kautta aikainhan tässä maailmassa on ihastuttu ja rakastuttu – eikä rakkaus mikään järjen asia ole. Ja lomalla ihminen on varmaan erityisen altis ihastumaan ja rakastumaan…

Kun ensimmäisen kerran matkustin Alanyaan, olin ihmeissäni ja imarreltukin siitä huomiosta, jota miehiltä sain. Suomalainen mies on turkkilaista ujompi, pikemmin peittelee ihastumistaan, mutta nämä turkkilaisethan eivät mitään peittele, tulevat heti iskemään ja hallitsevat ”sweet talkin”. Minun on vaikea uskoa, että kaikki tapaamani miehet olisivat vain halunneet seksiä, rahaa tai viisumin avullani. No seksiä ehkä, mutta eikös sitä yleensäkin haluta kun toisiin ihastutaan? En silti ole ryhtynyt suhteeseen monien paikallisten miesten kanssa vaikka useisiin olen tutustunutkin ja moniin ihastunutkin - mutta ihan samanlaisia turkkilaiset miehet mielestäni pohjimmiltaan ovat kuin muutkin miehet.

Matkaoppaissa ei tietenkään suoraan kenenkään lomaromansseja kuvata (kuka antaisi kuvausluvan sellaiselle?), mutta kyllähän nämä oppaatkin ovat puheissaan sivunneet paikallisia gigoloita ja niiden ja turistien välisiä sutinoita. (Eikö tällä viikolla puhuttu jostain vanhemmasta ruotsalaisesta naisesta, joka laivaretkellä kävi laivapojan kanssa alakerrassa panemassa?) Tämä on yleinen ilmiö lomakohteissa: koskas miehet ei olisi seksiä halunneet - ja naisetkin? Seksin (lisääntymisen) ympärillä maailma pyörii ja kun on helposti saatavilla, niin mikä ettei. Sekin, että asian ympärillä alkaa pyöriä melkein ammattimaista menoa lomakohteissa, lienee loppujen lopuksi aika tavallista. Liekö islam, mikä vaikuttaa siihen, että ”rakkauden ammattilaiset” Turkissa ovat useammin miehiä kuin naisia? (Siis lainausmerkeissä, en tiedä myyvätkö suoraan itseään.)

Liian sinisilmäinen ei kannata olla vaikka miten ihastuisi. Kysynnän ja tarjonnan laki pätee Alanyassakin – ja molempia siellä riittää, kysyjiä ja tarjoajia, sekä turisteissa että paikallisissa. Paikasta onneksi löytyy paljon muutakin kivaa, vaikkei mikään paratiisi olekaan. :)

• Hermioniz

Olipas ilo lukea edellistä. Hyvin kirjoitettu, eri näkökulmat huomioon ottava. Kiihkoton ja asiallinen. Olisipa useampia noin sujuvia "kynän"käyttäjiä! Kiitos!

• Muslimimaissa on

"Minun on vaikea uskoa, että kaikki tapaamani miehet olisivat vain halunneet seksiä, rahaa tai viisumin avullani. No seksiä ehkä"

paikallisilta naisilta esiaviollinen seksi kielletty, joten turistinaiset ovat bordellinkorvikkieta.

• oh ihanaa

Toivottavasti jäi ihastukseksi! Ellei, olisi syytä käydä lääkärissä!
        Lähipiirissä valitettava esimerkki.

• 8+18

Kaikkihan myös varmaan ovat kuullet jutun kun suomalainen seksituristi nainen, anteeksi siis piti kirjoitaa lomaromansseja harrastava nainen, oli saanut sukupuolitaudin turkkilaiselta pikapanoltaan. No nainenhan päätti että, eipä tässä mitään pistetään ton oman suomalaisen ukon piikkiin ja alkoi hirveään ääneen huutaa. Sinä olet pettänyt minua ja tartuttanut minuun taudin. Nainen uskoi että tauti oli jo häneltä miehelle tarttunut. No mies menee lääkäriin ja hänelle ei ollut tauti viellä kerennyt itämisajan takia puhjeta.

• today...

kerroppas meille kaikille nyt sen kuuluisan robinhoodin työntekijän nimi kuka kantaa hiviä?!

• seksituristi

Niin kerro nyt. Meitä on monia joita kiinnostaa tarvitseeko mennä testeihin.

• tyhmiä riittää

"Niin kerro nyt. Meitä on monia joita kiinnostaa tarvitseeko mennä testeihin" Kaikkieko eteen pitää tyhmyyttään tuoda ,ei ihme jos hutsuksi nimitellään.

• 9+6

Joo kyllä teitä tyhmiä näyttää tosiaan riittävän.

• Yaseminnnn

Moi!

Itse olen asunut alanyassa muutaman vuoden ja tiedän Robinhood baarista 2 miestä joilla Hiv ja silti on joka ilta eri nainen käsipuolessa. Jos joku muistaa Alexin (lasisilmä Alexiksi kutsuttiin) niin hän työskenteli myös Robinhoodissa ja sairasti Hiviä. Hän kyllä sai sittemmin lähdöt alanyasta, raiskattuaan ja hakattuaan jonkun naisen.

Ja kyllä aloittaja puhuu ihan asiaa. Alanyassa mafia pyörittää kaupunkia ja suurin osa turismin tuloista menee mafialle. Ja siellä ei ihmishenki paljon arvoinen ole.

Että sellainen paratiisi. Toivottavasti olette ihmiset varovaisia ja varsinkin nuoret tytöt. Ne miehet/pojat eivät todellakaan ole sitä mitä antavat ymmärtää. Turkkilaiselle miehelle turistinainen on alinta paskaa.

• Nyt huolestuttaa...

Tuota, tuota... Olen myös asunut Alanyassa useamman vuoden, tosin vain talvikuukausina. Tämä mafia oli ihan uusi asia minulle. Mistä sen voi tavallinen jo vähän vanhempi talvituristi huomata, että mafialla on sormensa pelissä? Ja missä asioissa? Miten se mafia vaikuttaa tavallisen turistin elämään?

Ihmishenki ei ole paljon arvoinen? Onko näitä kuolemantapauksia paljonkin? Turisteja? Löytyykö jostain, vaikkapa englanniksi, jotain tarkempaa tietoa?

• Vastausta kysymyksee

". Mistä sen voi tavallinen jo vähän vanhempi talvituristi huomata, että mafialla on sormensa pelissä"

Ei mistään.

• :)

Saman asian ajavat oikeauskoiset, eronneet paikalliset naiset. Vaimokseen heitä harvempi muslimimies enää kelpuuttaa, mutta... :)

• tyjl,s

kiva keksitty aloitus....aivan analia...

• mitä itse teet?

Siis vika on sun mielestä paikassa, ei omassa käytöksessäsi. Jos matkustat johonkin toiseen edulliseen turistikohteeseen käyttäydytkö siellä samalla tavalla? Onko sekin paikka sitten ihan pe....stä?

Olen ollut Alanyassa ja Sidessä matkalla vain oman perheeni kanssa, ensiksi puolisoni kanssa ja myöhemmin puolisoni ja lasteni kanssa. En allekirjoita mitään tuosta, mutta enhän olekaan sieltä panoa hakemassa. Puolisoni on suomalainen.

Lapsemme ovat jo sen ikäisiä etteivät kohta enää lähde reissuun meidän vanhusten kanssa, mutta jos vielä haluavat lähteä ja ehdottavat Turkkia niin lähdetään kyllä. Viimeksi oltiin Sidessä.

• niihpäh

no entäs se toinen nimi kellä on hivi?! kait nyt voit oikeilla nimilläkin kirjoittaa etkä lempparinimillä?!

• Monenko

kanssa sinä tyhjäpää olet oikein ilman kumia nussinut?

• kondoms 4-ever
        Monenko kirjoitti:

kanssa sinä tyhjäpää olet oikein ilman kumia nussinut?

no ikäväkyllä mä en harrasta seksiä ilman suojaa en kotimaassani enkä ulkomailla!

• varoita jos tiedät
        kondoms 4-ever kirjoitti:

no ikäväkyllä mä en harrasta seksiä ilman suojaa en kotimaassani enkä ulkomailla!

monia naisia varmaan todellakin kiinnostaa että minkä nimisiä nämä kyseiset miehet on että tietävät varoa!

• Älkää uhallakaan
        varoita jos tiedät kirjoitti:

monia naisia varmaan todellakin kiinnostaa että minkä nimisiä nämä kyseiset miehet on että tietävät varoa!

kertoko.

Musliminhutsu ansaitsee aina HIVinsä.

• "ikäväkyllä"
        kondoms 4-ever kirjoitti:

Nimen omaan, "ikäväkyllä"...

Harrastaisit vaan. Päästäis sinustakin ja maailmassa olis taas yks white trash skank vähemmän.

• haah :D

ja katkerat kirjottaa ku eivät ite seksiä saa :) eivät kelpaa edes s............

• Katkera ja katkera

Miten tyhmä täytyy olla, että menee muslimimaahan bordellinkovikkeeksi.

BB-tasoa...white trash skanks.

Työväenluokan tytöillä ei tietenkään ole kauheasti valinanvaraa, Turkkikin kelpaa...

• Hei HALOO!!!

niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan,oisko aika katsahtaa edes ihan pikkusen,silleen ikäänkuin ohimennen vaikka sellaseen esineeseen ku peili.Siitä yleensä näkee aika pitkälti syyn kaikkeen tapahtuneeseen,ainakin sun tapauksessas...Voi hyvää päivää sentään,vetää aika sanattomaks tälläset kirjotukset!!!

• 7+7

Menkää hyvät ihmiset niihin testeihin ,niin ei tarvitse kiukutella ja haukkua muitten kirjoituksia, jos siltä tuntuu et on tullu oltua vähän yhden jos toisenkin robin hoodin työntekijän kanssa.

• +++99990+++

Mitä on aloitustekstissä kerrottu pitää paikkansa valitettavasti. Eniten tällaista tapahtuu satama-alueella.
        Samoin ikävä tosiasia on myös että naisia on viety vuorille raiskattavaksi. Sinne on myös kuollut turisteja.
        Näissä tapauksissa on aina alkoholilla ollut osuutta asiaan. Naisia on lähtenyt miesjoukon mukaan ilman pakottamista, mutta tilanne on muuttunut matkan varrella.
        Googlettamalla näitä juttuja löytyy.
        Samoin on totta että mafia on Alanyassa läsnä ihan niin kuin muissakin turistikohteissa. Se ei ole mikään salaisuus.
        Rehellisiä turkkilaisia olen 11 vuoden aikana tavannut 4 kappaletta! On tullut pyörittyä Turkissa ja myös Alanyassa useampia kymmeniä kertoja.
        Kannattaa aina muistaa. Ei saa liikkua yksin pimeällä vaan käytettävä taksia. Alkoholilla läträäminen kannattaa pitää niissä rajoissa että tietää itse koko ajan mitä ympärillä tapahtuu ja mitä itselle tehdään.
        Jos tulee raiskatuksi niin AINA rikosilmoitus ja sairaalassa käynti.
        Omista rahoista ja passista kannattaa pitää todella hyvä huoli. Liikaa rahaa ei matkassa, kun käy viettämässä iltaa rennosti.
        Tarjoilijat kehuskelevat jälkeenpäin omia naissuhteitaan. Turisteille ei anneta arvoa! Aina kannattaa suhtautua erittäin kriittisesti turkkilaisiin. Samoin heidän mahdollisiin rahapyyntöihinsä. Mieluummin kannattaa edetä hitaasti kuin hirveällä vauhdilla.
        Tosiasiassa sesonkikaudella on erittäin monella monta heilaa. Se lisää sukupuolitautiriskiä! Varovaisuutta.
        Yksi tuttu lääkäri Alanyasta totesi että sukupuolitautien määrä ja niihin tarvittavat lääkkeet nousevat tuhansilla prosenteilla lomakauden aikana!
        Itse jokainen tekee valintansa saako taudin vai ei yhden illan suhteesta.

• palkattu palstan t..

Olipa aloittajalla hassu kooste. Liekkö myös vaikeavammainen,kun kihlattu on joutunut kusettamaankin. Umpiluuta on pääkoppa kuitenkin jos negatiivisten kokemuksien määrä on tuota luokkaa ennenkuin tajuaa lopettaa. On kuitenkin ilmeistä että koko juttu on tekaistu. Haettu kaikista ketjuista monen vuoden ajalta kaikki kielteinen ja kasattu niinkuin "omaksi" tapahtumaksi itselle.
      Täysin tavanomaista on myöskin että on saatu rukkaset sulholta. Silloin kaikki kutuhommat onkin raiskauksia. Koska kukaan täyspäinen nainen ei suostu petileikkeihin tuollaisen saastan kanssa kolmea vuotta.

• Moniko

musliminhutsu on täsypäinen?

Tuskin ainutkaan.

• on niin

Olipa typerä kirjoitus , lue aloittajan viesti uudestaan ,siinä ei kylläkään mainittu rukkasia sulholta.Ilmeisesti sulla on myös turkkilainen poikaystävä ja uskot viellä kaikkeen hyvää.

• pettynyt itseensä

Harva nainen tunnustaa saamiaa pakkeja. Mutta kiukun purkaminen toi asian esille.
      Olihan tuo aikamoinen tekele. Vanhinko vain että sama itku on ollut täällä ennenkin.

• kokemusta näkyy

Kyllähän epäkohdista saa kirjoittaa. Toisaalta pitäisi pysyä tosiasioissa eikä
      maalailla mitään kummajaisia. Olisin aloituksen uskonut jos kyse olisi ollut yksittäinen tapahtuma. Nyt jäin miettimään että onko terveys ihan kohdallaan vaiko pakonomainen tarve tulla esille. Tauti tietysti sekin.

Hakattu,raiskattu,potkittu,ryöstetty,uhattu,yritetty väkisin,kuljetettu, hylätty,
      Ja kihloissa. Minkälainen tallukka tuo mies,kun ei naistaan suojele.

• 232444444

Usko että aloituksen kirjotus on täyttä totta ,mutta sinun kirjoituksessa on liiottelun makua.

• kokemusta näkyy
        232444444 kirjoitti:

Usko että aloituksen kirjotus on täyttä totta ,mutta sinun kirjoituksessa on liiottelun makua.

Mitä minä olen liioitellut. Kaikki haaverit ja vastoinkäymiset kopsasin tuosta
        aloittajan jutusta.

Kyllähän ihminen saa kerran sormensa polttaa nuotiossa, mutta järkipäinen ei yleensä kymmentä kertaa.

• :s

nyt on pakko kysyä, että kuka tämä robin hoodin työntekijä on? rupesi nimittäin huolettamaan..

• 7+9

Meitä on useita keitä kiinnostaa?

• Se on just

se, joka pani sinua perseeseen.

• :s

eipä tainnut näin tehdä :)

• iinesneiti

Alanya oikeasti... Riippuu paljon miten itse käyttäytyy ja millainen on! Joka paikassa saa varmasti itsensä hankaluuksiin jos ei osaa käyttäytyä...

Ollaan käyty Alanyassa useaan kertaan yli kymmenen vuoden ajalla, parin kk:n päästä mennään taas.
      Ollaan oltu poikaystävien kanssa, isommalla porukalla. Ollaan shoppailtu, biletetty ja palvotuu aurinkoa. Ollaan kierretty vuoristoa ja nähtävyyksiä sekä baareja tietty. Koskaan ei ongelmia! Ehotuksia on tullut, joista kieltäydytty, kerran yksi baarimikko jopa jäi hotellin eteen odottamaan josko menisin miehen nukahdettua ulos, mutta naurettiin hänelle parvekkeelta...=)

Pääasiassa paikalliset ihania, sen takia paikasta niin tykätäänkin, kohteliaita ihmisiä, ystäviä paikallisista on saatu! Miehetkin tykkäävät paikasta ja sen ihmisitä, huumoria löytyy toisin kuin monessa muussa maassa! Miksipä ne muutoin aina haluavat sinne takas samoin kuin me naiset.....
      Paras paikka ikinä, vaikka maailmaa on kierretty monella mantereella. (Riippuu tietty mitä lomalta hakee)

Viimeksi jopa hukattiin kännipäissään tavaroita, paikalliset löysivät ne ja kaikki palautettiin, että se niistä epärehellisistä... Suomessa ois varmasti kännykkä ja kamera ym varastettu, jos jonnekkin unohtaa... Varsinkin kun itse olimme jo Suomessa niin saimme tavaramme vielä takaisin...

• Siis sanalla

sanoen olet vain EN TOTAL SLAMPA ja yrität selitettä habitustasi.

• MonexON

Joo, hyvä , olet palannut maanpinnalle, todelliseen arkeen. Näinhän se menee, joka paikassa flirttiä, ehdottelua, iholle tunkevaa pakko myyntiä, jos taksin otat, useimmiten se ajelee niin paljon ylimääräistä, kuin kehtaa. Tyhmää viedään ja tyhmä maksaa. Se on maan tapa ja kulttuuria siellä.
      On vain niin, että on paljon naisia, joille tämä sopii, jotkut ymmärtävät jutun, osa hurahtaa, ja on valitettavasti kovin naiveja, että tarkoituksella tai tyhmyyttään vielä puolustelevat tätä massiivista joukkokusetusta. Sitten kärsitään ja valitetaan, useimmat nuolevat haavansa, on tosin niitäkin harvoja joilla sattuu menemään hyvin.
      Matkaoppaat näyttää kyllä niin glamouria ja Hollywoodia, että ei voi kuin ihmetellä, kuka tätä ohjelmaa tuottaa ja sen maksaa. On muitakin matkakohteita, parempia, joista voisi vaihteeksi tehdä ohjelmaa.

• Mites esimerkiksi

tuo Suovesi?

Hieno paikka ja vaikuttaa aika Glamourilta Turkin jälkeen?

• jlfjljldjlljljj

Nämä kirjoitukset ovat kovin yksipuolisia. Turkissa varmasti kiinnostavimmat miehet ovat normaaleja, eivätkä nai kaikkea mikä vastaan tulee. Miespuoliset huorat luulisi tunnistavan jo kaukaa. Jos lipevä tyyppi tulee iskemään kultaketju kaulassa, niin kaupunkilaisjärjellä varustetun naisen korvissa kilkattaa hälytyskello.

Varmasti kuitenkaan suurin osa lomaromanssja kokeneista naisista ei ole niin naiveja, että luulisivat miehen rakastuneen parin päivän tuttavuuden perusteella, eiköhän suurin osa ole yhteisymmärryksessä mukana yhden illan suhteessa. Samalla lailla niitä harrastetaan baareissa Suomessakin, mutta rumempien valkonaamojen kanssa.

Mitä helkutin väliä sillä on sitä paitsi, suhtautuvatko turkkilaiset miehet turistinaisiin helppoina nakkeina? Kuka yhden illan suhdetta kaipaava sellaisesta viitsii välittää, come on?... Siis jos Suomessa menee sänkyy vieeraan kanssa, niin ei kukaan silloinkaan mitään hääkelloja odota. Täällä kirjoittavat ovat varmasti todella nuoria ja viattomia vielä.

• wewrewer

" Samalla lailla niitä harhastetaan baareissa suomessakin ,mutta rumenpien valkonaamojen kanssa" Turkissa harvoin näkee komeita miehiä vaan pieniä heiveröisiä sinttiä.Kyllä suomalainen mies sentään täyttää miehiset mitat.

• miten on?

"Samalla lailla niitä harrastetaan baarissa suomessakin ,mutta rumenpien valkonaamojen kanssa" Sun täytyy olla täydelinen miss suomi ,kun sulla on varaa arvostella muiden ulkonäköä ,vai oletko vain ajattelematon typerys ,joka ei mieti mitä kirjottelee.

• @sara@

Eipä ole koskaan mitään sattunut Alanyassa, siellä 9 kertaa nyt käynyt, viimeksi toukokuussa ja parin kk:n päästä uudestaan. Mutta en menekään Alanyaan tai muihin Turkin kohteisiin ryyppäämään ja rellestämään puolipukeisena vaan lomailemaan: rentoutumaan, aurinkoa ottamaan, nauttimaan lämmöstä ja hyvästä ruuasta sekä hyvästä seurasta (joko aviomieheni tai lasteni kanssa). Olen pari kertaa aikoinani "eksynyt" Robin Hoodiin ja Havana Clubiin mutta ne pari kertaa riittivät minulle ja miehelleni. Kommentoin vielä tuota suomalaisten naisten mainetta, sehän on tunnettu niin Turkissa kuin Kanariallakin että suomalaisilta saa ja se onnistuu hyvinkin helposti. Kiitos geenieni minua ei tunnisteta suomalaiseksi liikkuessani maailmalla. Ja mitä joku mainitsi esim. thainaisista niin Thaimaan reissulla tuli kyllä todettua että thainaiset ovat tosiaankin päällekäyviä. Vaikka (arabi-)mieheni kanssa yhdessä liikuttiin niin silti tulivat pokaamaan. Aina näin sattuessa mies rupesi syljeskelemään niin että meni varmasti mielipide perille. Samaa voisi yrittää Turkissa. Kyllä olen sitä mieltä että omaa tyhmyyttä on jos turkkilaisten miesten kanssa hakeutuu tekemisiin. (helmiäkin joukossa on mutta niitä ei baareista löydä!)

• J

Tulimme juuri Alanyasta, ja matka oli ensimmäinen ja viimeisemme siellä. Olimme matkalla mieheni, hänen veljensä ja veljen avovaimon kanssa. Emme ryypänneet matkalla, nautimme auringosta ja uimisesta. En ymmärrä paikan viehätysvoimaa. Itäisellä rannalla killui vessapapereita, vaippoja ja kaikkea roskaa. Ruoka kaikissa pakoissa samaa ja mautonta. En tiedä kävimmekö sitten väärissä paikoissa? Samanlaiset menutkin joka paikassa, vaikka katsoimme monen ravintolan tarjonnan. Yöelämässä ei käyty kertaakaan. Kaupankäynti raskasta ja ylihintaa älyttömästi. Shortseista ja haalareista pyydettiin 200euroa! Jä tämä oli se paras hinta puolen tunnin tinkimisen jälkeen. Oikeissa kaupoissa ystävällinen palvelu. Viimeisenä iltana kävin yksin ostamassa vielä yhden pyyhkeen mieheltä, joka oli myynyt minulle ja miehelleni tavaraa hyvään hintaan. Erittäin ystävällisiä poika ja hänen isänsä. Hetken mielijohteesta päätin ostaa vielä yhden topin toisesta paikasta, Viking Collection (itäinen ranta), josta mieheni osti shortsit aikaisemmin viikolla. Tuolla minut yritettiin raiskata. Normaalisti kysyin hintaa ja kaupat tehtiin. Ongelmia tuli kun en suostunut sovittamaan vaatekappaletta. Sanoin, että ei tarvetta, luulen sen olevan sopiva. Minut revittiin väkisin käsistä ja yritettiin työntää sovituskoppiin. Liikkeessä ollut nuori poika pelasti minut ja sanoi jotain turkiksi. Pääsin lähtemään liikkeestä.
      Kiva, jos jotkut tykkäävät Alanyasta, meille siellä ei ollut mitään erityistä eikä viimeisin kokemus todellakaan jättänyt hyvää mielikuvaa paikasta. Vastaavia kokemuksia muillakin. Haluan normaalisti voida hymyillä ja nauraa lomalla ilman, että kaikki on lupaus seksistä. Kyseisessä liikkeessä käytökseni oli hyvin neutraalia. Matkustettu on paljon Espanjassa, Kroatiassa, Kreikassa, Thaimaassa, Puolassa, Mauritiuksella kaikki pohjoismaat ja kaikissa maissa normaali käytös on riittänyt. Turkki ei ole meitä varten. Kiitosta ansaitsee vain mukava autonvuokraaja (vanhempi mies), joka oli rehellinen ja luotettava. Sideen ajeltiin autolla ja paikka oli jo paljon rauhallisempi. Silti monen turkin miehen käytös hyvin epämiellyttävää.
      Aika ikävä lukea tekstejä, joissa kaikki on suominaisen vika. No eipä tällaiselta palstalta paljoa voi odottakaan, mutta raiskaus ei koskaan ole Ok!

• Gumus Gulli

varmastikin olette provosoineet paikallisia käytoksellänne... esim. hieman tiukemmat farkut luetaan Turkissa esiaviollisen seksin kerjäämiseksi. Samoin esim. yli 1cm korot kengissä tai vaaleat hiukset. Mitäs provosoitte niin.

• itsestäkinkiinni

En ole vielä käynyt Turkissa, mutta ensiviikolla menossa ollaan. Olen kuitenkin jonkunverran matkustellut ikäisekseni (22) - käytyjä maita n. 20, joista suuri osa omatoimimatkoja aikuisiällä. Rantalomilla olen käynyt aiemmin vain reilu 5 kertaa ja tuntuu, että riippuu täysin omista odotuksista, tuleeko reissusta pettymys vai ei.
      Itse kun en odota näiltä pakettimatkoila turistirysiin suuria kulinaristisia kokemuksia (riittää että ruoka on edullista ja suhteellisen hyvää, tämän takia all inclusive hotellista jonka ruokaa kehuttu), en odota rehtiä ja reilua meininkiä tai oikeastaan mitään muuta kuin aurinkoa ja rannnalla makoilua. Eipä tule pettymyksiä. Lopulta kaikki aiemmat rantakohteet ovat olleet hyvin samanlaisia keskenään, siis samanlaista turistien iloksi rakennettua isoa huvipuistoa. Eli aika sopivaa rentoon lomailuun, mutta en ymmärrä kuka näistä lähtee jotain autenttisia kulttuurielämyksiä tai ruokakokemuksia hakemaan?

Lisäksi se, selviääkö matkasta millaisilla ahdisteluilla, on riippunut aina aikalailla omasta käytöksestä. Olen kokenut jonkinsortin ahdistavaa käytöstä Kreikassa, mutta säästynyt siltä Tunisiassa. Ensimainitussa olin 16-vuotiaana, jälkimmäisessä 20-vuotiaana, eli älysin jo omalla käytökselläni ja pukeutumisellani olla liuikaa provosoimatta. Toki aina saattaa tulla jotain yli-innokkaita gigoloita, mutta tiukka ei ja tarvittaessa vihjaus siihen, että omakin mies on matkalla mukana, on toiminut. Huonolla tuurilla voi joutua aina tietenkin raiskatuksi eikä se ole vitsailun aihe, mutta niin voi käydä Suomessakin. Lisäksi riskiä voi pienentää välttämällä yksin liikkumista ja tuhannen kännissä olemista (ainakaan siis niin, että olisi yksin hirveässä humalassa..).

Ei musta voi syyttää pelkästään maata ja kohdetta, jos ei pysty sopeuttamaan omaa käytöstä ja varovaisuutta siihen, mitä se maa vaatisi. Enkä tarkoita ettäkö pitäisi kulkea kaavussa - aion itsekin pakata mukaan minihameita ja bikinit. Mutta en varmaankaan olisi valinnut tätä kohdetta jos olisin yksin matkustava nainen - nyt aion kulkea kokoajan kihlattuni kanssa ja pysytellä muutenkin pois hämäriltä sivukujilta enkä todellakaan läheä johonkin klubille ja jättää drinksua sivupöydälle ajatellen, että kyllä sen kokoajan näkee...

• markkina_rakolainen

Voihan vaikka kännykkää pitää esillä esim ravintoloissa kuvapuoli ylöspäin jossa voisi olla selkeä EI miehille, että osaavat pysyä poissa : D joku varoitustarra siis. esim täällä vois tehdä www.designskins.fi

: D varoitustarra naisille/miehille! siinä markkinarako

• J

Itsestä kiinni on hieman ylimielinen. Kaikki ei ole aina itsestä kiinni. Halusin vain kertoa oman kokemukseni paikasta, itse et ollut paikalla, joten et voi päätellä mikä on itsestä kiinni. Liikuimme koko muun ajan seurueen kanssa yhdessä, vain pari tuntia ennen lähtöä päätin käydä vielä kahdessa kaupassa, kun muut halusivat nukkua. Kaupat eivät olleet missään sivukujalla, vain rantakadulla jossa liikkuu paljon ihmisiä. Ja täysin tavalliset vaatteet päällä. Emme myöskään lähteneet hakemaan mitään kulinaristisia elämyksiä, ihan tavallinen ruoka olisi riittänyt. Ruoan taso alitti omatkin kokkaukseni, jotka ovat hyvin vaatimattomia. :D
      Tulipahan nähtyä, mutta emme koskaan mene uudestaan. Todella upeita rantalomakohteita on tullut nähtyä ja paljon, edullisella hintatasolla, joten miksi mennä paikkaan, joka on täynnä ahdistelevia liimanäppejä? Miehen siskon duunikaverin päälle oli bussissa runkattu ja naurettu. Itsestä kiinni? Istut bussissa ja matkustat? En ole kuullut mistään tällaisesta muualla. Kulttuuri on mikä on. Tämä ei tarkoita sitä etteikö hyviäkin ihmisiä mahtuisi joukkoon. Turkki ei onneksi ole EU:ta ja toivottavasti ei ikinä olekaan. Siinä sinulle mietittäväksi miksi maata ei ole hyväksytty jäseneksi. Lukuisat ihmisoikeusloukkaukset eivät ainakaan auta asiaa. Miehille turistinainen on vain lutka. Kyllä muissa maissa kaupoissa on voinut ihan normaalisti käydä pelkäämättä tulevansa raiskatuksi.

• d(*_*)b

Yleisesti ottaen se on itsestä kiinni kuinka muut kohtelevat. Mieleltään järkkyneitä kuitenkin löytyy joka maasta. En todellakaan usko, että normaalijärkinen turkkilainen tai minkään muunkaan maalainen mies alkaisi
        a) runkata bussissa, jossa on muitakin matkustajia
        b) runkkaisi jonkun vieraan naisen päälle (pyytämättä. Jotkut naiset siitä tykkäävät, en ymmärrä miksi.)
        c) ja vielä nauraisi päälle.

Suomessa olen saanut punajuuripurkin takaraivooni kävellessä rannalle. En kuitenkaan yleistä, että kaikki suomalaiset heittelisivät niitä. En myöskään kerro ihmisille, että Suomi on kamala maa, jossa heitellään tavaroilla ohikulkijoita. Kyseessä oli vain minulle sattunut asia.

Joskus lapsena näin keski-ikäisen miehen runkkaamassa ala-asteen seinää vasten. Siitä huolimatta en yleistä, että kaikki suomalaiset miehet olisivat pervoja runkkareita, vaikka niitäkin on tullut useita vastaan.

Miten on mahdollista, että mielipiteet turkkilaisista jakautuvat niin dramaattisesti kahtia? Toisten mielestä turkkilaiset ovat ihania, ystävällisiä, lapsirakkaita ja avuliaita, kun taas toisten mielestä naiset ovat alistettuja ja miehet ahdistelevia huijareita.

• njooh
        d(*_*)b kirjoitti:

Yleisesti ottaen se on itsestä kiinni kuinka muut kohtelevat. Mieleltään järkkyneitä kuitenkin löytyy joka maasta. En todellakaan usko, että normaalijärkinen turkkilainen tai minkään muunkaan maalainen mies alkaisi
        a) runkata bussissa, jossa on muitakin matkustajia
        b) runkkaisi jonkun vieraan naisen päälle (pyytämättä. Jotkut naiset siitä tykkäävät, en ymmärrä miksi.)
        c) ja vielä nauraisi päälle.

Suomessa olen saanut punajuuripurkin takaraivooni kävellessä rannalle. En kuitenkaan yleistä, että kaikki suomalaiset heittelisivät niitä. En myöskään kerro ihmisille, että Suomi on kamala maa, jossa heitellään tavaroilla ohikulkijoita. Kyseessä oli vain minulle sattunut asia.

Joskus lapsena näin keski-ikäisen miehen runkkaamassa ala-asteen seinää vasten. Siitä huolimatta en yleistä, että kaikki suomalaiset miehet olisivat pervoja runkkareita, vaikka niitäkin on tullut useita vastaan.

Miten on mahdollista, että mielipiteet turkkilaisista jakautuvat niin dramaattisesti kahtia? Toisten mielestä turkkilaiset ovat ihania, ystävällisiä, lapsirakkaita ja avuliaita, kun taas toisten mielestä naiset ovat alistettuja ja miehet ahdistelevia huijareita.

Onhan maalla toki myös esim. 3 kansanmurhaa saavutuksissaan.

• Aivot tallella

Paista ##### ei ole ko juttu totta :) Kaikenlaiset p-ihmiset kirjoittelee ajan kuluksi tänne. Minulla erittäin mielyttäviä Turkin matkoja ehkä siksi että olen täysi järki päässä ja hoksottimet kohdalla enkä kännissä örvellä siellä sun täällä :) I love turkey :))

• #¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Onkohan aivot oikeasti tallella jos pitää ihmisiä haukkua paskoiksi .Tyhmyys paistaa sun kirjotuksesta läpi. Turkin kehujat on varmasti naisia joilla on poikaystävä turkissa ja kulkeevat laput silmillä.

• Aivot talella
        #¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

Onkohan aivot oikeasti tallella jos pitää ihmisiä haukkua paskoiksi .Tyhmyys paistaa sun kirjotuksesta läpi. Turkin kehujat on varmasti naisia joilla on poikaystävä turkissa ja kulkeevat laput silmillä.

Ei ole poikaystävää turkissa, ystäväviä kyllä mies & nais kaikki ei ole kuin sinä. Edelleen aivot talella ei narkissa kuten sulla :) Ymmärrä nyt hitsi vieköön huumoria, älä ole tosikko, ainakaan näin kesällä :)) syksyllä masiksen jotenkin ymmärtää, ite vaan en masennu koskaan :))

• kerrotko

Miten on kännissä örveltämistä jos istuu bussissa ja joku tulee runkkaamaan päälle?

• J

Hieno tämä 24 palsta. Tosi kypsiä kommentteja.

• hyvä näin

Hyvä asia ,että ihmiset kertoo asiat kaunistemat ,eikä lirkuttele tyhjänpäivästä huttupaskaa.

• Ei millään pahalla

Ehkä olen turkkilaistekin mielestä fiksu ihminen kun en ko. tekemisiin ole törmännyt :) Olen kaunis, vaalea, hoikka eli kaiken puolin Ihminen jota ei kukaan ole ahdistellut koska käyttäydyn Hyvin paikallisia kohtaan :)) Katsokaa hyvät ihmiset peiliin ehkä käytösvika/kohtelu löytyy sieltä :) On naisia jotka tyrkyttävät itseään törkeästi eli haluavat sitä että perään lähdetään ja huudellaan, oma käytös ratkaisee paljon :) Läskit vanhat naiset ovat pahimpia Suomen maineen mustaajia, ottavat kaikki mitä kiinni saavat ja sitten ruikutetaan täällä että on kohdeltu väärin, sitä saa mitä hakee :))

• Maakrapulainen

''Olen kaunis, vaalea, hoikka eli kaiken puolin Ihminen jota ei kukaan ole ahdistellut '' Ai perhana. Eikö kauniita, vaaleita ja hoikkia naisia ahdistella? Sittenhän minunkin läskiperse on oikeasti hoikka. Jee!

Josko vähän lukisi läpi noita kirjoituksiaan ennen kuin postaa ne?!

• Maakrapulainen
        Maakrapulainen kirjoitti:

''Olen kaunis, vaalea, hoikka eli kaiken puolin Ihminen jota ei kukaan ole ahdistellut '' Ai perhana. Eikö kauniita, vaaleita ja hoikkia naisia ahdistella? Sittenhän minunkin läskiperse on oikeasti hoikka. Jee!

Josko vähän lukisi läpi noita kirjoituksiaan ennen kuin postaa ne?!

On tämäkin kun ei saa edes omaa ahteriaan haukkua ilman että sensuuri iskee. :D

• (/(/((//(/

" koska käyttäydyn Hyvin paikallisia kohtaan" elikkä "annat " kaikille turkinpojille.
        "Läskit vanhat naiset ovat pahenpia Suomeen maineen mustaajia .ottavat kaikki mitä kiinni saavatja siten ruikutetaan täällä että on kohdeltu väärin,sitä saa mitä hakee". Jos kerran vanhat naiset on saaneet mitä ovat hakeneet niin miksi ne täällä valittas.Vähän outoa kirjotusta.

• Matkaan taas
        (/(/((//(/ kirjoitti:

" koska käyttäydyn Hyvin paikallisia kohtaan" elikkä "annat " kaikille turkinpojille.
        "Läskit vanhat naiset ovat pahenpia Suomeen maineen mustaajia .ottavat kaikki mitä kiinni saavatja siten ruikutetaan täällä että on kohdeltu väärin,sitä saa mitä hakee". Jos kerran vanhat naiset on saaneet mitä ovat hakeneet niin miksi ne täällä valittas.Vähän outoa kirjotusta.

Ei meille ole turkissa koskaan mitään ikävää sattunut..tosin olemmekin lapsiperhe ja baareissa ei käydä. Illalla hotellille nukkumaan ajoissa ja asmulla aikaseen ylös:)

• Hyvä matka takana

Itse olin ensimmäisen kerran Alanyassa tänä kesänä ja uudet reissut ovat jo suunnitteilla. Reissumme aikana ei ollut minkäänlaisia vastaankäymisiä, ahdistelevia ihmisiä tai tyrkyttäjiä. Alkuun luulimme että vaalea nuorikko herättää miesten kiinnostuksen mutta niiltä sai olla aivan rauhassa ja jos oli joku, joka halusi enemmän niin ystävällinen ei kiitos kyllä riitti ihan täysin :)

Kyllä sinne kannattaa matkustaa, omasta mielestäni ainakin... :)

• Oon sanaton.
      Eihän tää viesti kerro yhtään millainen on turkki lomailukohteena?
      Vetoaa mun mielestä enemmän turkkilaisiin miehiin ja seksiin.

Etkai tosissasi sano että alanya on "huono" maa ainoastaan niiden miehien takia siellä. Kaipa alanyassa nyt muutakin on kuin miehiä.

• huhhuh

No huhhuh!
      Olen kyllä sitä mieltä, että Alanya on hieno paikka ja ihmiset ovat ystävällisiä. Yleensä on oma vika jos saa hivin tai jos miehet lähtevät perään. MUTTA on myös sellaisia tapauksia mille itse ei mahda mitään.
      Ihmiset ovat siellä mukavia ja hauskoja yms. Mutta monesti he ovat sellaisia rahan takia. Tunnen sellaisia turkkilaisia joilla on VAIN yksi tyttöystävä/vaimo ja jotka VAIN flirttailevat muitten naisten kanssa, eivät tee muuta. Mutta tiedän myös sellaisia joilla on monia naisia ja jotka tyyliin panevat kaikkia jotka antavat.
      Kun Turistikausi alkaa ravintoloihin/baareihin pyritään ottamaan hyvännäköisijä tarjoilijoita töihin mielyttääkseen naisia.

Vaikka turkki/alanya ei ole mikään paratiisi, se ei tarkota sitä, että se olisi joku helvetti! Eikä tarkota, ettei Turkkiin kannattaisi mennä.
      Nämä kommentit pitäisi ottaa tosissaan ja olla varovainen. En tarkoita, että pitäisi koko lomamatkan ajan pelätä, että joku raiskaisi tai huijaisi vaan tarkoitan, että pitäisi olla varuillaan, mutta samalla nauttia lomasta :)
      Ah 1kk päästä takaisin Alanyaan!!!!!!!

• Ask ve Tutku

Kyllähän Alanyan kerran tai pari kokee ja näkee,mutta that´s it!Siellä pari kk vietettyäni paikka alkoi jo kaatua niskaan ja tuntua vankilalta,ianikuisine yöstä toiseen siintävine vuorineen,linnoineen vuorilla ja valoineen - jopa niin rakastamani tähdet (yildiz) rupesivat kyllästyttämään siellä joka yö meren rannalla (bu aksam ustu kumsalda) - ja erityisesti tyyppi (silloinen turkkilainen poikaystäväni) jonka kanssa sydämeni "joka yö rannalla,joka pisarassa ja tähdessä" (Gökhan Özen "Kalbim seninle" lyriikkaa) silloin jökitti kuin tatti paskassa.Nykyään menenkin Alanyaan vain kavereita moikkaamaan ja naimapuuhiin (osa rakastajistani toki pystyvät tulemaan myös luokseni Istanbuliin,mikä onkin ensisijanen matkailukohteeni Turkissa).Minulla riittää miehiä kyllä joka sormelle ihan misäs vain,joten sinänsä seksiä ei tarvitsisi Alanyasta asti lähteä,mutta turkkilaiset miehet (erityisesti suomalaistumattomat,Turkissa asuvat) nyt ovat intohimoni.Okay,niitä turkkilaisia miehiä nyt on lempikaupunkini,Istanbulkin,täytenään,ja varsinkin siellä,joten ei näitä miehiäkään varten Alanyaan asti tarvitsisi mennä.Mutta joskus elämässä tuntee niin suurta intohimoa juuri jotain tiettyä/joitain muutamaa tiettyä,kohtaan,että on valmis matkaamaan sitten vaikka Alanyaan saadakseen intohimon yön,vaikkapa rantahiekoissa,tällaisen adoniksen kanssa!Ja joo,mieheni eivät petä minua (jo väite "pettämisestä" sinänsä ontuisi muutoinkin samassa yhteydessä,jossa itsekin puhun monikossa mieheistäni),taikka siis kaikki tapahtuu avoimesti:lempirakastajani eivät salaa minulta turkkilaisia tyttöystäviään,joita toisella on jopa kaksi.Ja kuksikoon muitakin turisteja,naimisessa on elämä,niin minäkin paneskelen mieleisiäni miehiä minkä aikatauluihini mahtuu,c´est la vie!Suurin on,ei ehkä rakkaus,mutta Intohimo,se on mitä seuraan - jopa Alanyaan!

• Niinhän se on

Ennen maa repee, kuin huora häpee.

• töttöröö

Hmm. Palasin itse juuri lomalta Alanyasta, ja se oli ehkä elämäni paras kokemus. Mä rakastin sielä sitä, kun ne ihmiset oli aina niin ihanan iloisia ja avoimia. Baarimikot tuli aina halaamaan ja pussaamaan kun ohi käveli. Enkä minä nyt sitä ainakaan ottanut mitenkään ahdisteluna.. En tiedä.. voi toki olla, että jonkun mielestä sekin on liikaa. Mä vain tykkäsin siitä. Minusta niihin ihmisiin oli helppo luottaa.
      Toki omaa järkeä on sallittua käyttää, eikä kaikkeen kannata suostua. Itse kävin myös yhden Turkkilaisen miehen kanssa kahdestaan hänen autollaan ajelulla, kun hän vei minua tatuointiliikkeeseen. Matkalla hän alkoi kysellä haluanko häntä yms.. Kun vastasin, että ei, niin hän vain totesi, että ok, ei ongelmaa, sitten vain vien sinut takasin. Eli mitään kamalaa ei tapahtunut ja heti uskottiin, kun sanoin ei.
      Toki poikkeuksiakin varmasti on, ihan niinkuin Suomessakin.
      Kun vain muistaa pitää oman järjen matkassaan, niin eiköhän Alanyassa pärjää ihan hyvin. Sielä on ihania ihmisiä, on itsestäsi kiinni mihin heidän kanssaan ryhdyt. :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5614
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4204
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3227
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2890
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      311
      1447
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe