Nyt on kevät alkanut ja lumet sulaa.Luonto on parhaimmillaan.Alkaa taas tekemään mieli luontoon.Itseltä löytyy puolijoukkue teltta sekä kamina.Kohteena voisi olla aarnio metsä tai lapintunturit.Vesistö täytyy kyllä olla lähellä.Purokin riittää.Haen topmiesten seuraa.Eli 4-9 miestä niin saadaan kunnon ryhmäkivaa.Itse olen tälläinen 68kg 175cm blondi ja trendi tietoinen.Käytän vain merkkivaatteita ja ajan vain Mercedeksellä.Ammatiltani olen Lentäjä.Laittakaahan sähköpostiosoitteita niin kirjoittelen teille.
Ps:Haluan aina leiritulella paljon makkaraa.
Mies seuraa retkelle.
Trekkailija76
2
450
Vastaukset
- Kovahomo pääkaupunki
Miten suhtauduut susiin¿
kuulostaa muuten oivalliselta. - joka taas uusi
Miksi taas vaihdoit nimimerkkiäsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633685Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65971Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38820
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798