Michael oli naisten mies

jou jou

11

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • THERESSOMETHINGONTHE

toi 2005 rosis oli farssi...kannattaa etsiä tietoa..toki mystisempää oli 1993 mut hei kamoon mitä vedätystä

• WHYYOUTHINK?NEVER...

..JOKU totes oikeusmies et turhimpia oikeusistuntoja vuosiin(näin luin)

• fanittajamies

Millä tavalla turhimpia ?

• NEVERFORGET

"shaky story" eikä todisteita..ja hyväksikäytön ajankohta ei millään tavalla sopinut.

• fanuttaja

aivan aivan :)

• juuptyui

just joo, loistava isä... VARMASTI MAAILMAN PARAS ISÄ MITÄ MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA :D:D:D:D:D:D:D:D

• juuptyui

Eiku, siis meinaan oikeesti. Ei juo, koht. hyvä yleiskunto,hyvä kokkaamaan, rikas, lempeä,(vertaa esim. Ozzy Osbourneen isänä niin...) ja ennen kaikkea rakasti omia lapsiaan. Siis niin kuin isä-lapsi suhteessa, ei siinä "toisessa" suhteessa...
        (carinajackson, sarkasmi-hälyttimessäsi taitaa olla jotain vikaa, vei etkö pidä MJ:tä hyvänä isänä D:???)

• carinajackson
        juuptyui kirjoitti:

Eiku, siis meinaan oikeesti. Ei juo, koht. hyvä yleiskunto,hyvä kokkaamaan, rikas, lempeä,(vertaa esim. Ozzy Osbourneen isänä niin...) ja ennen kaikkea rakasti omia lapsiaan. Siis niin kuin isä-lapsi suhteessa, ei siinä "toisessa" suhteessa...
        (carinajackson, sarkasmi-hälyttimessäsi taitaa olla jotain vikaa, vei etkö pidä MJ:tä hyvänä isänä D:???)

Ok , I apologize my dear juuptyui, käsitin tuon sitten sarkasmiksi. Olen kanssasi täysin samaa mieltä.Minusta hän oli enkeli jo eläessään. Loistava kaikenkaikkiaan. Olisipa mulla ollut niin rakastava isä.

Joo sarkasmi-alarm on liian herkässä...tässä on tottunut aika lailla kaikkeen p***kaan.

• carinajackson

Tähän pitää vielä laittaa kommenttia...

Mä olen aivan vakuuttunut että Michael EI ollut pedofiili. Hän rakasti lapsia puhtaalla (lapsen) sydämellä, auttoi monia monia ihmisiä hyväntekeväisyydellä. Hän oli itse sisimmässään lapsi ja viihtyi lasten kanssa koska heillä on arvot vielä kohdallaan. He eivät ole ystäviä vain siksi että olet rikas ja kuuluisa tms....miten moneen ihmiseen Hän oikeasti saattoi luottaa...

Michael halusi perheen ja onnea. Jossain yhteydessä hän oli mm. sanonut että löytääkseen naisen joka häntä rakastaa ja jonka kanssa voi elää niin on oltava joko joku joka ei tiedä/tunne hänestä hittojakaan tai että hän on sitten kuuluisuudessa samalla viivalla hänen kanssaan.

Siihen että oliko hän homo voin kommentoida että ei varmaankaan...ehkä jos olisikin ollut tai jos hän oli bi-seksuaali (verratkaa David Bowie esim.) niin SO F***ING WHAT? Hän oli nero jokatapuksessa. Olisi ansainnut rauhaa ja onnea enemmän.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2768
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2611
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      30
      2128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1907
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1885
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      34
      1597
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      814
    Aihe