Heippa! Etsin harrastelijakäyttöön sopivaa piirtopöytää. En halua että tulee mitään " Halvalla ei saa hyvää" " Elä osta mitää paskaa aiptekkiä tai trustia. "
Olen siis katsellut HALPAA piirtopöytää, ja tiedän, vaikka se kallis Wacom olisikin varmaan paras, ei ole sellaiseen minulla varaa , ja kuitenkin se tulee vain harrastelijakäyttöön, eli piirtelen välillä ja muokkailen kuvia.
Tällaista haeskelen:
-Max 120 e
-harrastelijakäyttöön sopiva
-olisi hyvä, jos tulisi joku ohjelma mukana, koneessa kun ei ole nyt kun vain paint
-Windows 7-yhteensopiva
-plussaa kynäteline
-A6 kokoinen olisi minulle sopiva, ei ainakaan isompi.
Olen katsellut Aiptekin ja Trustin eri malleja , ja trustia on ihan kehuttukin. Piirtopöytä tulisi läppäriin.
Sitten vielä, onko 1024 asteinen paineherkkyys hyvä? Mitä nyt olen lueskellut, monissa on joko tuo 1024 tai 512. Luulisin, että tuo 1024 olisi parempi. Onko kokemuksia?
Kiitos sille ihanalle, joka jaksoi lukea ja auttaa minua (:
Apuja löytää Se Oikea piirtopöytä
piirtelijäsara
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511788- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715136- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 501853