Minulla onkin sitten verenpaine jopa 173/100, koska verenpaineeni laskee normaaliksi 120/80.
On muuten korkea verenpaine
8
272
Vastaukset
- Kuoleeko tähän?
Laskeeko tämä yllätten kohonnut verenpaine muutamassa viikossa runsaan alkoholin aiheuttamana.
- ------------->>
Laskee viimeistään kahdessa viikossa korkki kokonaan kiinni pitäen.
- lääketieteen tri
Ottamalla kermalikööriä verenpaine alenee. Yleensä AA tovereilla on korkea verenpaine, kuivahumala nostattaa sitä.
- //()
Pelle
- Vedä tästä narusta
"Menes pentu taas välillä pihalle leikkimään"
Onko sinulakin kova verenpaine.
Minulla se on jopa 173/100 vedä tästä. Jos paineet koholla kännäämisen jälkeen, niin viikko vähintään heilahtaa selvin päin, ennen kuin laskeutuvat normaaliksi.
Näin minulla, kun on tullut kännäjäisten jälkeen mitattua.- minna701
198/119, ja aivoissa todettiin kaks pientä aivoinfarktia. Ja kännäystä harvoin, nykyään 2-3 saunakaljaa vaan. Kai nekin pitää jättää pois kun lapset tarttee vielä mua monta vuotta... Kuolemanpelko perseessä. Sain eilen lääkkeet, katotaan alkaako auttaa.
- up and down
Betasalpaajat auttaa myös akuutissa ongelmassa. Sitten työstämään viinaa vähemmäksi ja terveellisempiä sapuskoja ja hiljalleen liikkumaan. Se on ainoa tie saada korkeat paineet kuriin. Jokainen pudotettu kilo vähentää sydämen duunia ja verenpainetta.
Itselläni urheilullisena miehenä (tipattomalla nyt) normipaineet 130 / 80 ja leposyke 45 mutta esim pelkkä stressireaktio nostaa ne hetkessä 180/110 ja sykkeenkin 120:n paikkeille ja sitten tulee flimmeri. Kaksi tuntia salpaajan jälkeen normalisoituu sitten taas. Ärsyttävä vaiva tuokin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html684430Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2464193Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat223394Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1613295Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis683066Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos752899Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1192583Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1722441- 482215
- 241820