Minulla onkin sitten verenpaine jopa 173/100, koska verenpaineeni laskee normaaliksi 120/80.
On muuten korkea verenpaine
8
238
Vastaukset
- Kuoleeko tähän?
Laskeeko tämä yllätten kohonnut verenpaine muutamassa viikossa runsaan alkoholin aiheuttamana.
- ------------->>
Laskee viimeistään kahdessa viikossa korkki kokonaan kiinni pitäen.
- lääketieteen tri
Ottamalla kermalikööriä verenpaine alenee. Yleensä AA tovereilla on korkea verenpaine, kuivahumala nostattaa sitä.
- //()
Pelle
- Vedä tästä narusta
"Menes pentu taas välillä pihalle leikkimään"
Onko sinulakin kova verenpaine.
Minulla se on jopa 173/100 vedä tästä. Jos paineet koholla kännäämisen jälkeen, niin viikko vähintään heilahtaa selvin päin, ennen kuin laskeutuvat normaaliksi.
Näin minulla, kun on tullut kännäjäisten jälkeen mitattua.- minna701
198/119, ja aivoissa todettiin kaks pientä aivoinfarktia. Ja kännäystä harvoin, nykyään 2-3 saunakaljaa vaan. Kai nekin pitää jättää pois kun lapset tarttee vielä mua monta vuotta... Kuolemanpelko perseessä. Sain eilen lääkkeet, katotaan alkaako auttaa.
- up and down
Betasalpaajat auttaa myös akuutissa ongelmassa. Sitten työstämään viinaa vähemmäksi ja terveellisempiä sapuskoja ja hiljalleen liikkumaan. Se on ainoa tie saada korkeat paineet kuriin. Jokainen pudotettu kilo vähentää sydämen duunia ja verenpainetta.
Itselläni urheilullisena miehenä (tipattomalla nyt) normipaineet 130 / 80 ja leposyke 45 mutta esim pelkkä stressireaktio nostaa ne hetkessä 180/110 ja sykkeenkin 120:n paikkeille ja sitten tulee flimmeri. Kaksi tuntia salpaajan jälkeen normalisoituu sitten taas. Ärsyttävä vaiva tuokin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693