Kassnar Churchill, Nikko shadow, Winchester 1400 vai mp 153 Baikal? Mikä näistä? Kokemuksia, kantsiiko käytettyä hyväkuntoista puolaria hommata?
puoliautomaattihaulikko, käytetty
5
537
Vastaukset
- Pumppumies
Käytetty hyväkuntoinen "hyvä merkki" on usein parempi kuin uusi huonompi...
Noin niinkuin yleistäen. Ja se "hyvä merkki" maksaa käytettynäkin usein enemmän kuin "markkinoiden halvimmat". ( Joista ei käytettynä enää mitään maksetakkaan)
Noissa halpa-merkeissä usein on yksilöllisiä eroja, eli joko kestää ja on hyvä... Tai sitten ei (todennäköisempää).
Riippuu paljon mihin ja miten paljon aiot käyttää asetta.
Jos pelkästään metsällä käyntiin, niin halvempikin saattaa olla riittävä, mutta jos myös radalle meinaat, niin kannattaa hankkia "se parempi merkki".
Noista ainakin ton Kassnarin unohtaisin kokonaan... Nikko, tai Winchester tai Baikal olisivat harkittavissa omalta näkökannaltani. - erä-ernesti
Kiitoksia vastauksesta pumppumies. Parin-kolmensadan torrakkoa olisin ehtimässä, kassnar olis näistä ainut 12/76. Shadow ja winsu siis 12/70 ja balalaikka se 89. Ilmeisesti "shadow" -haulikko on tosiaan merkiltään nikko, made in japan siinä lukee ja muuta ei liikkeen myyjä osannut sanoa merkistä. Aion metsästää lähinnä sorsia, kanalintuja ja jäniksiä sekä kesällä ampua kiekkoa. Aseliikkeestä kuitenkin luulisi olevan varmempi ostaa, tuskin ihan hirmu huonossa kunnossa olevia ilkeävät myydä. Eli siis näillä näkymin olen kallistumassa sen shadowin puolelle, varmistan vaan ettei ole pumppurekyylitoiminen.
- erä-ernesti
korjaan piippurekyylitoiminen:)
- mm
elä osta benelliä
- Erä-JORMELI
Nikko shadow valmistettiin samassa tehtaassa kuin winchester 101 elikkä aika lailla samat osat ja laadultaan HYVÄ. Piippu ja koneisto on kuulemma täysin samat. Itse olen omistanut kyseisen shadownin noin 12 vuotta ja hyvin pelaa tosin päällekkäispiippunen täys suppee 12/76...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829