BIOSIRU (RFID-siru,Verichip),IMPLANTTI KÄTEEN TAI OTSAAN=PEDON MERKKI 666
http://www.varo666siru.net
ÄLÄ IKINÄ OTA IHONALAISTA BIOSIRUA-SEN OTTAJA JOUTUU HELVETTIIN!
5
654
Vastaukset
- ggww
mitähän tämä tekee maanpuolustus palstalla??? kuuluu enemmän "hörhöt ja kuvitelmat" palstalle.
- awdadww
Sitä kutsutaan trolliksi. Olet selvästi uusi internetissä. Jokaista sanaasi voidaan käyttää ja tullaan käyttämään itseäsi vastaan. Lisäksi vaikka olisit kuinka oikeassa niin olet silti vammainen.
- kuumenee
Kohta sotilas ottaa sirun itseensä, millä muuten erottaa monikansallisissa operaatioissa sotilaan toisista. Antikristus hallitsee jo sotavoimia ja perkeleen lähettiläänä tulee tämän vaatimaan omilta alamaisiltaan.
- ggww
sulla on siru aivoissa
- kirjoitan,en puhu
Minulle kävi niin intissä kun kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa hampaani, niin minulle laitettiin paikan mukana hampaaseen mikrofoni. Nyt nämä viranomaiset voivat tallentaa ja kuulla jokaisen sanani ja käyttää niitä myöhemin minua vastaan.
Sanojani voidaan liittää yhteen eriyhteyksistä ja niistä voidaan muodostaa lauseita. Minut voidaan vetää mukaan esim. maanpetokseen tai kansainväliseen terrorismiin. Pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055