BIOSIRU (RFID-siru,Verichip),IMPLANTTI KÄTEEN TAI OTSAAN=PEDON MERKKI 666
http://www.varo666siru.net
ÄLÄ IKINÄ OTA IHONALAISTA BIOSIRUA-SEN OTTAJA JOUTUU HELVETTIIN!
5
505
Vastaukset
- ggww
mitähän tämä tekee maanpuolustus palstalla??? kuuluu enemmän "hörhöt ja kuvitelmat" palstalle.
- awdadww
Sitä kutsutaan trolliksi. Olet selvästi uusi internetissä. Jokaista sanaasi voidaan käyttää ja tullaan käyttämään itseäsi vastaan. Lisäksi vaikka olisit kuinka oikeassa niin olet silti vammainen.
- kuumenee
Kohta sotilas ottaa sirun itseensä, millä muuten erottaa monikansallisissa operaatioissa sotilaan toisista. Antikristus hallitsee jo sotavoimia ja perkeleen lähettiläänä tulee tämän vaatimaan omilta alamaisiltaan.
- ggww
sulla on siru aivoissa
- kirjoitan,en puhu
Minulle kävi niin intissä kun kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa hampaani, niin minulle laitettiin paikan mukana hampaaseen mikrofoni. Nyt nämä viranomaiset voivat tallentaa ja kuulla jokaisen sanani ja käyttää niitä myöhemin minua vastaan.
Sanojani voidaan liittää yhteen eriyhteyksistä ja niistä voidaan muodostaa lauseita. Minut voidaan vetää mukaan esim. maanpetokseen tai kansainväliseen terrorismiin. Pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599