BIOSIRU (RFID-siru,Verichip),IMPLANTTI KÄTEEN TAI OTSAAN=PEDON MERKKI 666
http://www.varo666siru.net
ÄLÄ IKINÄ OTA IHONALAISTA BIOSIRUA-SEN OTTAJA JOUTUU HELVETTIIN!
5
500
Vastaukset
- ggww
mitähän tämä tekee maanpuolustus palstalla??? kuuluu enemmän "hörhöt ja kuvitelmat" palstalle.
- awdadww
Sitä kutsutaan trolliksi. Olet selvästi uusi internetissä. Jokaista sanaasi voidaan käyttää ja tullaan käyttämään itseäsi vastaan. Lisäksi vaikka olisit kuinka oikeassa niin olet silti vammainen.
- kuumenee
Kohta sotilas ottaa sirun itseensä, millä muuten erottaa monikansallisissa operaatioissa sotilaan toisista. Antikristus hallitsee jo sotavoimia ja perkeleen lähettiläänä tulee tämän vaatimaan omilta alamaisiltaan.
- ggww
sulla on siru aivoissa
- kirjoitan,en puhu
Minulle kävi niin intissä kun kävin hammaslääkärissä paikkauttamassa hampaani, niin minulle laitettiin paikan mukana hampaaseen mikrofoni. Nyt nämä viranomaiset voivat tallentaa ja kuulla jokaisen sanani ja käyttää niitä myöhemin minua vastaan.
Sanojani voidaan liittää yhteen eriyhteyksistä ja niistä voidaan muodostaa lauseita. Minut voidaan vetää mukaan esim. maanpetokseen tai kansainväliseen terrorismiin. Pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983