Auton vaihto mielessä ja tuo uusi Octavia näyttäisi todella hyvältä vaihtoehdolta. Mutta onko tosiaan niin ettei Classiciin voi tehtaalla asentaa vetokoukkua? Esitteen mukaan Ambienteen sen saa, mutta minä kun en ennenkään ole autooni mitään ajotietokoneita sun muita härpäkkeitä tarvinnut niin en niistä nytkään viitsisi maksaa.
Vetokoukku Octaviaan
13
957
Vastaukset
- leppäköysi
Onko sinun ehdottomasti saatava tehdasasennettu vetokoukku? Olen ollut tyytyväinen jälkiasenettuun koukkuun octaviassani.
- Octavisti-57
Ota se tehdasasennettu vetokoukku. Itse otin aikanaan 2003 Octavia Combiin jälkiasennuskoukun, enkä heti huomannut tarkastaa, että perämuovi (=puskuri) ei ollut enää millilleen samassa paikassa, kuin tehtaan jäljiltä.
Tästä oli jonkinajan kuluttua seurauksena, että takalukuun alalaidan kantin maalit hankautuivat paljaalle pellille, huonoin jälkiseurauksin....
- Osta ja asennuta
Sinulle Octavisti-57.
Jos ei kerran saa koukkua kyseiseen malliin tehdasasennettuna niin miksi kehotat sen ottamaan?
Sinulle ketjun aloittaja,osta se perus varusteltu ja asennuta koukku kotimaassa,takuulla saat laatua kun sen tarkastat ennen kuin hyväksyt asennustyön,saithan juuri vihjeen tarkastaa työnjäljen Octavisti-57 nimimerkiltä. - skodamies(kö?)
Kävin viikonloppuna autoliikkeessä koeajamassa sitä Octaviaa, ja tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto että jos kuitenkin ostaisin sen Ambienten, mutta asennuttaisin vetokoukun jälkeenpäin. Näin säästäisin tässä tilanteessa vielä sen 750 euroa mitä tuo tehdasasennettu koukku maksaisi. Minkähän verran tulisi maksamaan se jälkiasennettu vetokoukku, onko halvempi vai kalliimpi kuin tehdasasennettu?
- väärää säästöä
mieti vielä. Alkuperäinen on aina parempi kuin tarvike ja olen kuullut väittämän että takuiden kanssa voi olla vaikeuksia joiltain osin jälkiasenteisen koukun kanssa. Monet autot vaativat joka tapauksessa ojemiston päivityksen koukkun asennuksen jälkeen, ota laskelmiin mukaan senkin hinta.
Tahtoo nuo takuu asiat olla vaikeita myös jos jarrussa tai nivelissä tulee ongelmia ja alla on tarvikevanteet vaikkein uskoisi mutta näin itse koettuna voin sanoa. - Renkkunen
väärää säästöä kirjoitti:
mieti vielä. Alkuperäinen on aina parempi kuin tarvike ja olen kuullut väittämän että takuiden kanssa voi olla vaikeuksia joiltain osin jälkiasenteisen koukun kanssa. Monet autot vaativat joka tapauksessa ojemiston päivityksen koukkun asennuksen jälkeen, ota laskelmiin mukaan senkin hinta.
Tahtoo nuo takuu asiat olla vaikeita myös jos jarrussa tai nivelissä tulee ongelmia ja alla on tarvikevanteet vaikkein uskoisi mutta näin itse koettuna voin sanoa.Taas yksi jahnukainen. "Olen kuullut väittämän" no Esson veijon baarissa puhutaan kaikenlaista. Jos koukun asennuttaa asiantuntevassa liikkeessä eikä missään takapihan narikassa, niin mitä vaikeuksia siitä voisi tulla?
Classic-mallissa ei luultavasti mitään ohjelmiston päivitystä tarvita.
Tuota höpinää tarvikevanteista en ymmärrä, eihän se liity aiheeseen mitenkään.
- 009k
Paljon halvempi, olet kyllä ensimmäinen ihminen jonka mielestä Octavia nimenomana näyttää hyvältä, erityisesti varmaan ne kottikärrynpyörät peltivanteilla houkuttelevat?
- Tykkivanteet
Siitä hyvännäköisyydestä,kun olin ostamassa uutta autoa ja valinnaksi karsiutui VW-Golf Variant ja Skoda Octavia Combi annoin perheen päättää ja Skodalla ajetaan,miksikö? No kun se Volkkari on niin ruma.
- Helppo H. Heikki
Taas yksi pöhkö joka vastaa vaikka ei edes kysytä. Kirjoittaja halusi tietää vetokoukusta, ei kysytty mitään mielipiteitä renkaista tai vanteista. Luetun ymmärtäminen kaipaisi treenausta.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Active-mallissta puuttuu ohjausyksiköstä tiettyjä osia, koskapa edes ajotietokonetta ei tuohon malliin tule, ja siksi tehdasvalmisteista vetokoukkua ei tuohon malliin myydä. Jälkiasenteisen koukun ilman väyläliitäntöjä varmaan voi siihenkin laittaa. - Helppo H. Heikki
Helppo H. Heikki kirjoitti:
Taas yksi pöhkö joka vastaa vaikka ei edes kysytä. Kirjoittaja halusi tietää vetokoukusta, ei kysytty mitään mielipiteitä renkaista tai vanteista. Luetun ymmärtäminen kaipaisi treenausta.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Active-mallissta puuttuu ohjausyksiköstä tiettyjä osia, koskapa edes ajotietokonetta ei tuohon malliin tule, ja siksi tehdasvalmisteista vetokoukkua ei tuohon malliin myydä. Jälkiasenteisen koukun ilman väyläliitäntöjä varmaan voi siihenkin laittaa.Korjaus: kirjoitin vahingossa Active, tarkoitin Classic-mallia
- 110r
Skoda Octavia nimenomaan näyttää hyvältä.
http://www.superskoda.com/images/Reference/petula2.jpg - juuoppo
No makunsa kullakin... Tosin jos vaihtoehtona on joku volkkari niin sitten voi teitä ehkä ymmärtää.
- SC2011
Auton vaihtoko mielessä. Vähän ajettu Vm. 2011 Skoda Octavia 1,6 D nyt edullisesti. P 0400287397
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321