suomalainen,venäläinen ja amerikkalainen

aksu

Suomalainen, venäläinen ja amerikkalainen rupesivvat väittelemään keskenään.
- meillä on niin paljon laivoja että kun kaikki pistettäis kerralla mereen, niin ei näkyisi ees pientä aaltoa...kehui jenkki

- meillä on niin paljon lentokoneita että kun kaikki laitettais ilmaan niin aurinko peittyis...kehui venäläinen

- mun yhdellä kaverilla joka asuu tampereella on niin pitkä kyrpä että se yltää kuuhun asti...kehui suomalainen

sit ne pähkäili yhdessä että oon vähän yliliioiteltuja nuo jutut ja:

- no, ei niit laivoja niin paljon ole, kyllä niitä aaltoja vähän näkyis...sanoi jenkki

- ei niitä lentokoneita nyt niin paljoa ole, kyl siit aurinko vähän paistais jos ne ois ilmassa....sanoi venäläinen

- suomalainen karjas: "No ei se matti siel Tampereella asu!"

hhhehe

3

3678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen versio

      Toi on ihan hauska vanha juttu, josta liikkuu useempia versioita, musta paras versio suomalaisen osuudesta on tämä:

      - Suomalainen sanoi että hänen kaverillaan on niin iso muna, että 12 varista mahtuu istumaan siinä ihan vierekkäin

      Ja lopuksi suomalainen vähän peruuttelee:
      - totta puhuen ei ne varikset ihan vieri vieressä istu, kyllä siihen jää tilaa väliin...

      • aksu

        juu kykkä olen kuullut tuonkin ja se on kans aika hauska vaihtoehto....mutta tuo minkä minä kirjoitin jotenkin kuullostaa vaan minun korvassa paremmalta =)


      • A..Järvinen

        okei elikkä...

        oli yksi saksalainen yksi norjalainen ja sitten matti nykänen.he istuivat hotellin aulakuppilassa
        ja puhuivat edellisillan taphatumista..

        saksalainen aloitti - eilen illalla iskin baarista ruotsalaiset kaksoissiskot... paikat kipeenä..

        sitten oli norjalaisen vuoro - minä iskin baarista neljän hengen italialaistytöistä koostuvan ryhmän..ja myöhemmin niiden matka oppaan.

        nyt oli nykäsen vuoro. -minä join eilen pullon kalleinta hennesyä ja iskin kaikki miss europe kiertueen kisatytöt jotka touhusivat huoneessani samaan aikaan.

        tämän jälkeen he lähtivät kaikki omille teilleen,mutta seuraavana aamuna saksalainen avautui - taisin ampua eilen vähän yli, ne tytöt oli tsekistä eikä edes kaksosia.

        norjalainen jatkoi - no, ei se minullakaan ihan niin mennyt kuin sanoin. en saanut iskettyä muita kuin sen 43 vuotiaan matkaoppaan.

        nykänenkin avauti - joo tuli itsekin eilen liioteltua... ei se pullo ollut parasta hennesyä, se oli ihan tavallista jim beamia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe