väinölä?

poriist

minkälaista asuin seutua se on? outokummuntie? onko ilkivaltaa paljon

31

6620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!

PORIN ASUINALUEET ON KÄYTY LÄPI KATSO VANHAT VIESTIT.

• mietihän vielä

Muutoksia voi aina tapahtua, joissakin asioissa tuoreus voittaa määrän ja iän ...

• minä minä minä vaaa

kivaa ja rauhallista aluetta

• Juulperi

Väinölä oli joskus hienoa ja mukavaa aluetta. Tuossa 60-70 luvulla. Sitten sinne raahattiin ne ensimmäiset värikkäät. Ja niin muuttui sekin slummiksi. Nyt siellä viihtyvät vain ne joilla on omistusasunnot joista ei pääse enää eroon ja lisäksi rosvot, pummit ja narkkarit. Kivaa ja mukavaa viihdettä jos vaan ovet kestää.

• minä minä minä vaan

en mä ainakaa luokittele itseäni rosvoksi pummiksi tai narkkariksi vaikka asun vuokralla.... outokummutiel/väinönraitilla asuu paljon lapsiperheitä ja mukavaa seutua ja turvallista

• Vanha pervo

Outokummuntiellä varmaankin jo aika rauhallista kun autojen polttajatkin kadonneet. Jotain homoja autojen raapijoita kyllä löytyy. Latokartanontien puolella tuskin ikinä rauhottuu. Värikkäätkin kaikki varmaan muuttaneet helsinkiin päin jo kymmenen vuotta sitten. Paitsi mannet.

• Anonyymi

nykyään yli 11v viestisi jälkeen täällä latokartanontiellä on rauhallista. jossain vaiheessa tossa asui naapuri joka piti bileitä jatkuvasti mutta sekin muutti aikoja sitten pois.

• Ksäy

Rauhallista ja turvallista nykyään on täällä Väinölässä. Muutamia vuosia sitten tais olla levottomampaa, muistelen! En ole törmännyt mihinkään häiriöihin enkä ole kuullut mistään ihmeemmästä...Tiettyjen alueiden maine vaan elää pitkään ja sitkeässä: tulee vaan mieleen Tampereen Hervanta tai Turun Varissuo...

• Eliitin jäsen

Se on Porin eliittialuetta

• Tuleva porilainen...

Millaista seutua on Väinölässä Soikkolantie? Onko kerrostalokasarmeja vieressä?

• nii.

Soikkolantiellä taitaa olla rivitaloja aika paljon...

• Pietro691

Asuin joskus Koivistonluodossa ja silloin tällöin piti juoksulenkillä tai muuten kulkea Väinölän kerrostaloalueen läpi. Karu meininkihän siellä oli, kerrankin kuuden aikaan aamulla yhdestä rappukäytävästä ryntäsi pihalle verinen ukko, joka huusi ja raivosi helvetisti. En jäänyt kyselemään vointia. Niillä parkkipaikoilla taas on polteltu viime vuosina aika monta autoa, mutta nyt polttelijat on kuulemma saatu kiinni. Paskaa aluetta silti, en muuttaisi sinne. Porissa on paljon hienoja, mutta edullisia asuinalueita. Paskassa ei tässä kaupungissa ole pakko rypeä.

• v. Koivisto

Siellä on nopeita autoja ja kauniita naisia!

Eli hälytysajoneuvoja ja... No joo, kusetin niistä naisista.

• mmmmmmmmmmmmmmmmninä

Piet.. hyvä että muutit pois.
      tuollainen uho on turhaa17

• n23v

Itse asun Outokummuntiellä ja mulla ei ole ainakaan valitettavaa... Rauhallinen talo ja naapurit, ikinä mitään häiriötä ollut kenestäkään. Ainoat "metelöitsijät" istuvat Olohuoneen terassilla kesäisin ja sieltä saattaa joitain ääniä kuulua.. Autolle ei ole koskaan tehty minkäänlaista ilkivaltaa taikka murtauduttu. Mielummin täällä asun saati keskustassa jossa saa koko ajan katsoa olkansa yli.

• Ei Olohuoneessa

Soikkolantie on Väinölässä omakotitaloalueella, ei kerrostaloja lähellä. JA nythän Väinölässä 7 kerrostaloa muuttuu omistusasunnoiksi. Mainettaan parempi paikka.

• 4226563265

En ymmärrä miksi tarvii kysyä muiden mielipiteitä!!!!!!! JOKAISESTA Alueesta on aina jollakin huonoa sanottavaa, ja näin ollen jos et kielteisiä mielipiteitä saaneeseen alueeseen halua muuttaa, ni asuisit et missään, jos ymmärrät mitä tarkoitan

• Joskus silloin

Vietin Väinölässä lapsuuden 90-luvulla ja silloin se oli hieno alue asua, paljon lapsiperheitä ja rauhallista. Nykyään kun ajaa Väinölän "keskustan" läpi niin kyllä silmä huomaa muutoksen. Ei ole ympäristöstä pidetty huolta ja lapsiperheet hitaasti kaikonneet, tunnelma aivan erilainen.

• omaan kotiin

Oliskos siellä kaksiota myynnissä. Olen kiinnostunut alueesta.

• U.T.Elias

Minkälainen se kirjatupa on? Saako sieltä ruokaa? Onko siitä nuorisotilasta haittaa? Se kun on samassa yhteydessä.

• Tupala..

Varvoudinjoen rannalla parasta Väinölää, vai onko se sitä Uusi-aittaluotoa.

• Muutama kyssäri.....

onko pori hyvä
      onko antinkatu turvaalinen
      onko tori syrjässä
      missä halvin parturi
      kuka tietää onko enskesänä sonisphereä
      loppuuko jatsit
      palaako java ässin
      kuka tekis pienen pintaremontin

onko porissa mitään palvelevaa puhelinta että näihin kaikkiin sais vastauksen

• latokartanontie 6

nykyisi väinölä on ihan mukavaa seutuu. rauhoittunu paljon siitä mitä se oli joskus.

• Anonyymi

Porin Väinölän väinraitille uudet viemärit ja. Katu parempaan kuntoon,haisevat,alue siistimmäksi ,väinönraitti 17 asukas,olen asunut tässä osoitteessa 45 v

• Anonyymi

Lemmikäisentie Porin asunto siellä narkkari ämmiä

• Anonyymi

Lemminkäisentie asunto siellä narkkari ämmiä on totta

• Anonyymi

Ei ketään ole väittänyt ettei olisi totta.

• Anonyymi

Mee takas Venäjälle, mitä täällä poraat

• Anonyymi

Pori on maamme persläpi

• Anonyymi

Ryssiä

• Anonyymi

Manneja, ryssiä ja virulaisia, yhteiskunnan kermaahan tuola asuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3250
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      96
      1488
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      52
      855
    Aihe