minkälaista asuin seutua se on? outokummuntie? onko ilkivaltaa paljon
väinölä?
31
6620
Vastaukset
- !!!!!!!!!!
PORIN ASUINALUEET ON KÄYTY LÄPI KATSO VANHAT VIESTIT.
- mietihän vielä
Muutoksia voi aina tapahtua, joissakin asioissa tuoreus voittaa määrän ja iän ...
- minä minä minä vaaa
kivaa ja rauhallista aluetta
- Juulperi
Väinölä oli joskus hienoa ja mukavaa aluetta. Tuossa 60-70 luvulla. Sitten sinne raahattiin ne ensimmäiset värikkäät. Ja niin muuttui sekin slummiksi. Nyt siellä viihtyvät vain ne joilla on omistusasunnot joista ei pääse enää eroon ja lisäksi rosvot, pummit ja narkkarit. Kivaa ja mukavaa viihdettä jos vaan ovet kestää.
- minä minä minä vaan
en mä ainakaa luokittele itseäni rosvoksi pummiksi tai narkkariksi vaikka asun vuokralla.... outokummutiel/väinönraitilla asuu paljon lapsiperheitä ja mukavaa seutua ja turvallista
- Vanha pervo
Outokummuntiellä varmaankin jo aika rauhallista kun autojen polttajatkin kadonneet. Jotain homoja autojen raapijoita kyllä löytyy. Latokartanontien puolella tuskin ikinä rauhottuu. Värikkäätkin kaikki varmaan muuttaneet helsinkiin päin jo kymmenen vuotta sitten. Paitsi mannet.
- Anonyymi
nykyään yli 11v viestisi jälkeen täällä latokartanontiellä on rauhallista. jossain vaiheessa tossa asui naapuri joka piti bileitä jatkuvasti mutta sekin muutti aikoja sitten pois.
- Ksäy
Rauhallista ja turvallista nykyään on täällä Väinölässä. Muutamia vuosia sitten tais olla levottomampaa, muistelen! En ole törmännyt mihinkään häiriöihin enkä ole kuullut mistään ihmeemmästä...Tiettyjen alueiden maine vaan elää pitkään ja sitkeässä: tulee vaan mieleen Tampereen Hervanta tai Turun Varissuo...
- Eliitin jäsen
Se on Porin eliittialuetta
- Tuleva porilainen...
Millaista seutua on Väinölässä Soikkolantie? Onko kerrostalokasarmeja vieressä?
- nii.
Soikkolantiellä taitaa olla rivitaloja aika paljon...
- Pietro691
Asuin joskus Koivistonluodossa ja silloin tällöin piti juoksulenkillä tai muuten kulkea Väinölän kerrostaloalueen läpi. Karu meininkihän siellä oli, kerrankin kuuden aikaan aamulla yhdestä rappukäytävästä ryntäsi pihalle verinen ukko, joka huusi ja raivosi helvetisti. En jäänyt kyselemään vointia. Niillä parkkipaikoilla taas on polteltu viime vuosina aika monta autoa, mutta nyt polttelijat on kuulemma saatu kiinni. Paskaa aluetta silti, en muuttaisi sinne. Porissa on paljon hienoja, mutta edullisia asuinalueita. Paskassa ei tässä kaupungissa ole pakko rypeä.
- v. Koivisto
Siellä on nopeita autoja ja kauniita naisia!
Eli hälytysajoneuvoja ja... No joo, kusetin niistä naisista. - mmmmmmmmmmmmmmmmninä
Piet.. hyvä että muutit pois.
tuollainen uho on turhaa17 - n23v
Itse asun Outokummuntiellä ja mulla ei ole ainakaan valitettavaa... Rauhallinen talo ja naapurit, ikinä mitään häiriötä ollut kenestäkään. Ainoat "metelöitsijät" istuvat Olohuoneen terassilla kesäisin ja sieltä saattaa joitain ääniä kuulua.. Autolle ei ole koskaan tehty minkäänlaista ilkivaltaa taikka murtauduttu. Mielummin täällä asun saati keskustassa jossa saa koko ajan katsoa olkansa yli.
- Ei Olohuoneessa
Soikkolantie on Väinölässä omakotitaloalueella, ei kerrostaloja lähellä. JA nythän Väinölässä 7 kerrostaloa muuttuu omistusasunnoiksi. Mainettaan parempi paikka.
- 4226563265
En ymmärrä miksi tarvii kysyä muiden mielipiteitä!!!!!!! JOKAISESTA Alueesta on aina jollakin huonoa sanottavaa, ja näin ollen jos et kielteisiä mielipiteitä saaneeseen alueeseen halua muuttaa, ni asuisit et missään, jos ymmärrät mitä tarkoitan
- Joskus silloin
Vietin Väinölässä lapsuuden 90-luvulla ja silloin se oli hieno alue asua, paljon lapsiperheitä ja rauhallista. Nykyään kun ajaa Väinölän "keskustan" läpi niin kyllä silmä huomaa muutoksen. Ei ole ympäristöstä pidetty huolta ja lapsiperheet hitaasti kaikonneet, tunnelma aivan erilainen.
- omaan kotiin
Oliskos siellä kaksiota myynnissä. Olen kiinnostunut alueesta.
- U.T.Elias
Minkälainen se kirjatupa on? Saako sieltä ruokaa? Onko siitä nuorisotilasta haittaa? Se kun on samassa yhteydessä.
- Tupala..
Varvoudinjoen rannalla parasta Väinölää, vai onko se sitä Uusi-aittaluotoa.
- Muutama kyssäri.....
onko pori hyvä
onko antinkatu turvaalinen
onko tori syrjässä
missä halvin parturi
kuka tietää onko enskesänä sonisphereä
loppuuko jatsit
palaako java ässin
kuka tekis pienen pintaremontin
onko porissa mitään palvelevaa puhelinta että näihin kaikkiin sais vastauksen - latokartanontie 6
nykyisi väinölä on ihan mukavaa seutuu. rauhoittunu paljon siitä mitä se oli joskus.
- Anonyymi
Porin Väinölän väinraitille uudet viemärit ja. Katu parempaan kuntoon,haisevat,alue siistimmäksi ,väinönraitti 17 asukas,olen asunut tässä osoitteessa 45 v
- Anonyymi
Lemmikäisentie Porin asunto siellä narkkari ämmiä
- Anonyymi
Lemminkäisentie asunto siellä narkkari ämmiä on totta
- Anonyymi
Ei ketään ole väittänyt ettei olisi totta.
- Anonyymi
Mee takas Venäjälle, mitä täällä poraat
- Anonyymi
Pori on maamme persläpi
- Anonyymi
Ryssiä
- Anonyymi
Manneja, ryssiä ja virulaisia, yhteiskunnan kermaahan tuola asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855