Tuliaiset

aniim

Moi olen lähdössä Kuubaan.Mitä voisin viedä tuliaiseksi,mistä puute.Olisiko lippikset kova sana vain joku muu,matkalle meno Tammikuussa.KIITOS

9

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umelo

Voit lukea esim nimimerkkiksi nimimerkki ummem. siella vaihtoehtoja mutta kannykka on paras.Kaikki kelpaa..Hyvaa matkaa kuumaan ihanaan Kuubaan....

• haloo haloo

Tekeeköhän siellä mitään vanhalla toimivalla Nokia 3210 toimivat akutkin vielä, jos veisi semmoisen tuliaisiksi ....???

• Joo kyllä käy siellä.Otathan laturin myös mukaan.Toivotaan että moni tähän muistaa.Kuuban matkat on myynnissä jo ja kova kilpailu paikoista tuntuu olevan..Ensi talvena menen myös...Ihana kuulla taas kuubalaista musaa..

• Järjen ääni
        yadiel kirjoitti:

Joo kyllä käy siellä.Otathan laturin myös mukaan.Toivotaan että moni tähän muistaa.Kuuban matkat on myynnissä jo ja kova kilpailu paikoista tuntuu olevan..Ensi talvena menen myös...Ihana kuulla taas kuubalaista musaa..

Kova kilpailu paikoista?
        Ei kait kukaan luule että matkat loppuvat kesken...

Vertailua:
        "Kaikille ei kuulemma riitäkään joditabletteja, äkkiä hamstraamaan."

• hate

Olen suunnitellut lomailua Kuubaan Guardalavacaan ,ja kun Aurinkomatkoilla tuli ennakkomyyntiajat voimaan pähkäilin päivän pari ja niin siinä kävi että Club Amigosin standardi huoneet kerkisivät mennä.Varasin kuitenkin village huoneiston,onko joku matkalaisista asunut näissä huoneissa ja onko esm.jääkaappia ...?

• nopeammin

Hyvä mainos matkajärjeställe, ostakaa äkkiä ennenkuin loppuu...

• ijijiuhu

..on totta että Kuuban matkat menee pian kun vain pari matkanjärjestäjää tekee sinne matkoja. En minäkään saanut haluamaani hotellia vaikka eka tunnilla olin varaamassa.Suosio on nousussa ja hyvä niin...viides reissu odottaa..

• salsaajako

juu kuuba ja varsinkin havanna vie sydämen...lähtisin uudestaan milloin vaan

• Amigon village-huoneissa on jääkaappi ja ne sijaitsevat rantakadun varrella. Paljon oli tullut aurinkovarjoja lisää kadulle ja rannoille ja tuntui entistäkin enemmän olevan elävää musiikkia ja tanssiesityksiä. Illalla muiden turistien kesken tunnelma oli huumaava. Kuubalainen musiikki saa kaikki syttymään. Vastaavaa en ole tavannut missään. Kuin tuttu kappale lähtee soimaa, yleisö räjähtää taputtamaan eikä vain kanadaiset. Heille se on kuin toinen koti ja kaikki biisit tuttuja.Salsa onnistuu jo eurooppalaiseltakin.Rannat on siistit, ruokapäydät monipuoliset,välittömät iloiset kuubalaiset.Ainutlaatuinen ja ehdottomasti turvallisin maa sillä puolella palloa.En tiedä vastaavaa vaikka on kokemusta laajasti on.Kuubalainen välitön tunnelma on kokemisen arvoinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3486
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2727
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16